سلام.من فردازایمان دارم وزن بچم2400گفتن مای بیبی چه سایزی بایدبگیرم
لطفاراهنمایی کنید
تفسیرازمایش پرولاکتین و ذخیره تخمدان
سلام پزشک عزیز و دوستان گلم
این ازمایش من رو تفسیر میکنید
درد پا بعد از زایمان
سلام دکتر جان عزیز
21 مهر زایمان کردم. زایمان اولم هست و به دلیل مشکل قلبی سزارین شدم.
بعد از زایمان دچار پا درد شدم. مخصوصا کف و پاشنه پای چپم که خیلی اذیت میکنه.
مشکل چیست؟
راه درمان چیست؟
ممنون.
نحوه درست شیردهی چجوریه
سلام مامانا. من بلد نیستم شیر بدم میشه یادم بدید. هر کاری میکنم نوکشو میگیره. کل هاله رو نمیتونم بذارم دهنش. کمکم کنید. الانم سینه ام سفت مثل سنگه نمیتونم بدوشم. کیسه آبگرم و ماساژ هم امتحان کردم.
خانمایی که هفته ۱۷ و ۱۸ و ۱۹ باردارید بیایید کارتون دارم
میگم خانما من حوصله ام پوکید خسته شدم پس چرا این روزا زود نمیگزره ما هم بچه مونو به دنیا بگیریم بغلش کنیم بوش کنیم بخدا اینقدر بفکرشم خوابشو میبینم خواب میبینم یه بچه کوچولو دستمه دارم دست و صورتشو میشورم چقدر حس خوبیه بوس کنی بچه تو وایی خدا من دارم دیونه میشم پس این فسقلم کی میاد مگه نمیبینه مامانش اینقدر منتظرشه
شما در چه حالین سنو آنومالی دادین سنو ان تی مرحله دوم چی(منظورم همون غربالگری دومه)
ی سوال داشتم مهمه
سلام
وقتی ک تو جدول روز شماز بانو روزای سبز تموم شد باید بازم اقدام داشته باشم یا ن؟
و
شما چند روز در میون اقدام میکنین؟وقتی منی میره چ حسی دارین؟
چه مولتی ویتامینی به نوزادتون میدید ؟
سلام ،بهداشت ویتامیکس داده ولی دخترم خوشش نمیاد میده بیرون نمیخوره ،خواستم بدونم چجوری بهش بدم که بخوره یا چه مارک دیگه ای بگیرم که خوشمزه باشه ؟
نحوه مصرف لتروزل در اقدام
سلام... میگم برا من دیشب ساعت ۹ پری اومد
بعد دکتر گفته از ۳تا۷پری شبی دو عدد لتروزل بخورم...
حالا از فردا شب شروع کنم یا سه تا ۲۴ساعت در نظر بگیرم و از پس فردا شروع کنم؟؟
هر دوتاش رو با هم بخورم یا باید بینش فاصله باشه؟
بعد ماه قبلم که لتروزل خوردم از ۹تا ۱۸ سیکل از کیت استفاده کردم که همش مثبت شد ویک روز در میون اقدام داشتم.. میگم ممکنه آزاد نشده باشه؟؟ چون من کیتام تموم شد و منفی نشد برام
ممنـن میشم جواب بدین
جواب بتا قطعیه یا نه
سلام من درد زیر شکم دارم۹ روز دیگه مونده به پریودیم ایا کسی شده علایم حاملگی داشته باشه بی بی هم مثبت بشه ولی ازمایش خونش منفی شه من ازمایش دادم منفی بود ولی بی بیم مثبت
قرص گلای وانس و دوفاستون برای بارداری خوبه؟خطر نداره؟
دکتر برامن دارو جدید گرفته گلای وانس و دوفاستون ،،کسی تاحالا این داروهارو خورده خوب بوده؟باردار شده؟
بعد اینکه تواقدام باشم وباردار بشم با مصرف این قرص ها عوارضی برا بارداری نداره؟
تب و لرز و سر درد
سلام دکتر جان و دوستای عزیزم میشه لطفا به سوالاتم جواب بدین
۱، چند شب میشه توی خواب بدنم خیس عرق میشه ولی از داخل احساس سرما میکنم
۲،پسرم خیلی عطسه میکنه از کجا متوجه بشم سرما نخورده باشه
۳،همش وسط ملاج سرم درد میکنه تا پلک های چشمام میاد دردش توی گلوم احساس سنگینی میکنم ولی خلط و ابریزش و سرفه عطسه ندارم ،نمیدونم برم دکتر یا این سردرد ها هم عوارض بیهوشه
ممنون اگه جواب بدید واقعا کلافه شدم
متن نتیجه سونوگرافی
ابعاد رحم 45*56*85
درجات خفیفی از ادنومیوزیس به صورت فوکال
ابعاد تخمدان راست 24*24*32حجم تقریبی 10 سی سی
ابعاد تخمدان چپ 22*27*32 حجم تقریبی 10 سی سی
بزرگترین فولیکول قابل اندازهگیری 7 میلی متر
مایع اکوفری با حجم تقریبی 5 سی سی در ناحیه کلدوساک خلفی رویت شد.
آیا چیز غیرعادی وجود داره پر نتیجه سونوگرافی ، من 24 ام میرم دکتر فقط میخوام تا اون موقع از نگرانی در بیام ، ممنون
سلام ی لحظه بیایین
سلام بچه ها چندشبه حالت تهوع دارم نمیارم بالا فقط حالتشو دارم واینکه ترشح هم دارم.
پریودی بعد از کوتاژ
سلام دوستان وقت بخیر من ۲۷فروردین سقط جنین ۱۰هفته داشتم دو قلو الان ۳۹روزه مبگذره پریود نشدم البته من همیشه پریودی های نا منظم داشتم تنبلی تخمدان شدید داشتم معلوم نبود کی میشم یا با قرص امپول میشدم..به نظر شما صبر کنم میشم تا الان نشدم یا برم امپول بزنم بشم..البته جلوگیری اصلا نداشتم امشب هم بی بی چک زدم منفی بود
عکس از دندان روز 16 سیکل
سلام عزیزان من اقدام کردم این ماه امروز 16 سیکلمه یعنی دو روز بعد تخمک گذاری رفتم از دندونم عکس گرفتم الان استرس گرفتم ،نکنه ضرر داشته؟
سلام پسرمو دیروز ختنه کردم
دو سه بار خودشو کثیف کرده پاهاشو نشستیم حالا زن داییم میگه باید پاشو بشورین مامانم رفت پاهاشو شست بچم جیغ میزد حالا نمیدونم چیکار کنیم پاشو بشوریم یان، و دیگه اینکه بچم تا چن روز موقع ادرار جیغ میزنه و گریه میکنه؟؟
دخترم نزدیک یه سالشه یاد گرفته عمدی استفراغ کنه چیکار کنن خیلی ناراحتم؟
یعنی چیزی بهش میدم فوری دوتا سرفه میکنه تا بالا بیاره نخاد میتونه اینکارو نکنه فقط واسه شیر اینجور نیس اعصابم خورد میشه دیگه باید خوراک کامل بخورهنمیخوره اصلا این کارو میکنه چیکارش کنم؟ 😩
رحم دوشاخ و تفسیر عکس رنگی رحم
سلام پزشک عزیز و خانومای مهربون
توروخدا بیاین بگین این مدل دوشاخگی رحم احتیاج به عمل داره یا نه؟
طاقت ندارم تا فردا نوبت دکترم بشه
سلام خدمت پزشک و دوستان..سونو انجام دادم بی رحمت تفسیرش کنین
سونو انجام دادم برای اینکه بفهمم بچه چرخیده یا ن..بی زحمت هرکی هرچی میدونه بیاد..😑😁
سلام خانوما و دکتر اوما لطفا جواب بدین
گر گردن و عرق کردن عادیه؟
من همش گرممه و بدنم خیسه
بیحال و خستم
خیلی زود عصبی میشم
همش میخوام گریه کنم
عادیه ؟




