Ooma

سلام.من فردازایمان دارم وزن بچم2400گفتن مای بیبی چه سایزی بایدبگیرم

لطفاراهنمایی کنید

40 پاسخ 818 بازدید


تفسیرازمایش پرولاکتین و ذخیره تخمدان

سلام پزشک عزیز و دوستان گلم
این ازمایش من رو تفسیر میکنید

94 پاسخ 810 بازدید


درد پا بعد از زایمان

سلام دکتر جان عزیز
21 مهر زایمان کردم. زایمان اولم هست و به دلیل مشکل قلبی سزارین شدم.
بعد از زایمان دچار پا درد شدم. مخصوصا کف و پاشنه پای چپم که خیلی اذیت میکنه.
مشکل چیست؟
راه درمان چیست؟
ممنون.

3 پاسخ 576 بازدید


نحوه درست شیردهی چجوریه

سلام مامانا. من بلد نیستم شیر بدم میشه یادم بدید. هر کاری میکنم نوکشو میگیره. کل هاله رو نمیتونم بذارم دهنش. کمکم کنید. الانم سینه ام سفت مثل سنگه نمیتونم بدوشم. کیسه آبگرم و ماساژ هم امتحان کردم.

22 پاسخ 470 بازدید


خانمایی که هفته ۱۷ و ۱۸ و ۱۹ باردارید بیایید کارتون دارم

میگم خانما من حوصله ام پوکید خسته شدم پس چرا این روزا زود نمیگزره ما هم بچه مونو به دنیا بگیریم بغلش کنیم بوش کنیم بخدا اینقدر بفکرشم خوابشو میبینم خواب میبینم یه بچه کوچولو دستمه دارم دست و صورتشو میشورم چقدر حس خوبیه بوس کنی بچه تو وایی خدا من دارم دیونه میشم پس این فسقلم کی میاد مگه نمیبینه مامانش اینقدر منتظرشه
شما در چه حالین سنو آنومالی دادین سنو ان تی مرحله دوم چی(منظورم همون غربالگری دومه)

86 پاسخ 567 بازدید


ی سوال داشتم مهمه

سلام
وقتی ک تو جدول روز شماز بانو روزای سبز تموم شد باید بازم اقدام داشته باشم یا ن؟
و
شما چند روز در میون اقدام میکنین؟وقتی منی میره چ حسی دارین؟

21 پاسخ 476 بازدید


چه مولتی ویتامینی به نوزادتون میدید ؟

سلام ،بهداشت ویتامیکس داده ولی دخترم خوشش نمیاد میده بیرون نمیخوره ،خواستم بدونم چجوری بهش بدم که بخوره یا چه مارک دیگه ای بگیرم که خوشمزه باشه ؟

13 پاسخ 405 بازدید


نحوه مصرف لتروزل در اقدام

سلام... میگم برا من دیشب ساعت ۹ پری اومد
بعد دکتر گفته از ۳تا۷پری شبی دو عدد لتروزل بخورم...
حالا از فردا شب شروع کنم یا سه تا ۲۴ساعت در نظر بگیرم و از پس فردا شروع کنم؟؟
هر دوتاش رو با هم بخورم یا باید بینش فاصله باشه؟
بعد ماه قبلم که لتروزل خوردم از ۹تا ۱۸ سیکل از کیت استفاده کردم که همش مثبت شد ویک روز در میون اقدام داشتم.. میگم ممکنه آزاد نشده باشه؟؟ چون من کیتام تموم شد و منفی نشد برام
ممنـن میشم جواب بدین

22 پاسخ 376 بازدید


جواب بتا قطعیه یا نه

سلام من درد زیر شکم‌ دارم‌۹ روز دیگه مونده به پریودیم‌ ایا کسی شده علایم حاملگی داشته باشه بی بی هم مثبت بشه ولی ازمایش خونش منفی شه من ازمایش دادم منفی بود ولی بی بیم مثبت

18 پاسخ 629 بازدید


قرص گلای وانس و دوفاستون برای بارداری خوبه؟خطر نداره؟

دکتر برامن دارو جدید گرفته گلای وانس و دوفاستون ،،کسی تاحالا این داروهارو خورده خوب بوده؟باردار شده؟
بعد اینکه تواقدام باشم وباردار بشم با مصرف این قرص ها عوارضی برا بارداری نداره؟

12 پاسخ 327 بازدید


تب و لرز و سر درد

سلام دکتر جان و دوستای عزیزم میشه لطفا به سوالاتم جواب بدین
۱، چند شب میشه توی خواب بدنم خیس عرق میشه ولی از داخل احساس سرما میکنم
۲،پسرم خیلی عطسه میکنه از کجا متوجه بشم سرما نخورده باشه
۳،همش وسط ملاج سرم درد میکنه تا پلک های چشمام میاد دردش توی گلوم احساس سنگینی میکنم ولی خلط و ابریزش و سرفه عطسه ندارم ،نمیدونم برم دکتر یا این سردرد ها هم عوارض بیهوشه
ممنون اگه جواب بدید واقعا کلافه شدم

10 پاسخ 330 بازدید


متن نتیجه سونوگرافی

ابعاد رحم 45*56*85
درجات خفیفی از ادنومیوزیس به صورت فوکال
ابعاد تخمدان راست 24*24*32حجم تقریبی 10 سی سی
ابعاد تخمدان چپ 22*27*32 حجم تقریبی 10 سی سی
بزرگترین فولیکول قابل اندازه‌گیری 7 میلی متر
مایع اکوفری با حجم تقریبی 5 سی سی در ناحیه کلدوساک خلفی رویت شد.
آیا چیز غیرعادی وجود داره پر نتیجه سونوگرافی ، من 24 ام میرم دکتر فقط میخوام تا اون موقع از نگرانی در بیام ، ممنون

3 پاسخ 398 بازدید


سلام ی لحظه بیایین

سلام بچه ها چندشبه حالت تهوع دارم نمیارم بالا فقط حالتشو دارم واینکه ترشح هم دارم.

48 پاسخ 552 بازدید


پریودی بعد از کوتاژ

سلام دوستان وقت بخیر من ۲۷فروردین سقط جنین ۱۰هفته داشتم دو قلو الان ۳۹روزه مبگذره پریود نشدم البته من همیشه پریودی های نا منظم داشتم تنبلی تخمدان شدید داشتم معلوم نبود کی میشم یا با قرص امپول میشدم..به نظر شما صبر کنم میشم تا الان نشدم یا برم امپول بزنم بشم..البته جلوگیری اصلا نداشتم امشب هم بی بی چک زدم منفی بود

13 پاسخ 421 بازدید


عکس از دندان روز 16 سیکل

سلام عزیزان من اقدام کردم این ماه امروز 16 سیکلمه یعنی دو روز بعد تخمک گذاری رفتم از دندونم عکس گرفتم الان استرس گرفتم ،نکنه ضرر داشته؟

6 پاسخ 645 بازدید


سلام پسرمو دیروز ختنه کردم

دو سه بار خودشو کثیف کرده پاهاشو نشستیم حالا زن داییم میگه باید پاشو بشورین مامانم رفت پاهاشو شست بچم جیغ میزد حالا نمیدونم چیکار کنیم پاشو بشوریم یان، و دیگه اینکه بچم تا چن روز موقع ادرار جیغ میزنه و گریه میکنه؟؟

45 پاسخ 1,422 بازدید


دخترم نزدیک یه سالشه یاد گرفته عمدی استفراغ کنه چیکار کنن خیلی ناراحتم؟

یعنی چیزی بهش میدم فوری دوتا سرفه میکنه تا بالا بیاره نخاد میتونه اینکارو نکنه فقط واسه شیر اینجور نیس اعصابم خورد میشه دیگه باید خوراک کامل بخورهنمیخوره اصلا این کارو میکنه چیکارش کنم؟ 😩

30 پاسخ 1,094 بازدید


رحم دوشاخ و تفسیر عکس رنگی رحم

سلام پزشک عزیز و خانومای مهربون
توروخدا بیاین بگین این مدل دوشاخگی رحم احتیاج به عمل داره یا نه؟
طاقت ندارم تا فردا نوبت دکترم بشه

40 پاسخ 472 بازدید


سلام خدمت پزشک و دوستان..سونو انجام دادم بی رحمت تفسیرش کنین

سونو انجام دادم برای اینکه بفهمم بچه چرخیده یا ن..بی زحمت هرکی هرچی میدونه بیاد..😑😁

14 پاسخ 397 بازدید


سلام خانوما و دکتر اوما لطفا جواب بدین

گر گردن و عرق کردن عادیه؟
من همش گرممه و بدنم خیسه
بیحال و خستم
خیلی زود عصبی میشم
همش میخوام گریه کنم
عادیه ؟

19 پاسخ 382 بازدید