Ooma

تفسیر آزمایشAMH؟؟ آزمایشم خوبه؟؟

دکتر اوما و دوستان عزیز لطفا آزمایشم رو تفسیر کنین.

16 پاسخ 319 بازدید


روش قطعی دوقلوزایی

سلام برای اینکه دوقلو باردار شن ivfقطعیه؟؟؟ یا روش ivfفقط برای افرادیه که حامله نمیشن؟؟؟ و انجام نمیدن برای دوقلوزایی؟ هزینش چقدره؟؟؟ ممنون میشم جواب بدید

16 پاسخ 774 بازدید


خانوما خواهشا جوابمو بدید در رابطه با سزارین

سلام خانوما من ۸ روز سزارین کردم روزهای اول خیلی خوب بودم ولی الان نزدیک ۴ روز هنگام دفع مدفوع دردهای وحشتناکی دارم یک دردی میزنه به مثانه و کلیه هام مثل باد حالا چیکار کنم البته رفتم دکتر معاینه ام کرد گفت شقاق نداری این دردها هم طبیعی رحم داره جمع میشه درسته؟؟؟؟کسی مثل من بوده؟؟؟چه مسکنی مصرف کنم؟؟؟

19 پاسخ 482 بازدید


خانوما میشه این آزمایشا رو تفسیر کنید

ممنون میشم

7 پاسخ 283 بازدید


سلام روزتون بخیر.خانوما خوردن آموکسی سیلین و دیفن هیدرامین مجازه تو هفته من؟

چن روزه گلوم عفونت کرده الان دیگ احساس میکنم قفسه سینمم درد میکنه دکتر عمومی واسم آموکسی سیلین نوشت و دیفن هیدرامین
میتونم بخورم؟؟

26 پاسخ 327 بازدید


سونو غربالگری و ازمایش عربالگری

سلام هفته هفدهم هستم هفته ۱۲ ،ازمایش غربالگری را نتوانستم انجام بدهم آیا برای انجام این ازمایش وقت دیگری هم دارم دکتر به من گفت که هفته شانزدهم ولی برایم مقدور نبود آیا فرصت دارم

1 پاسخ 656 بازدید


تزریق واکسن کرونا در شیردهی

سلام وقتتون بخیر .
میخواستم‌واکسن کرونا بزنم ایا در دوران شیردهی میشه زد و مراقبت خاصی داره ممنون میشم پاسخ بدین🙏

12 پاسخ 467 بازدید


تیز بودن جلوی لثه نوزاد

سلام خانم دکتر و خانما اگه میشه ببینین لثه دخترم طبیعیه؟ انگاری تیز مانند داره؟

16 پاسخ 371 بازدید


ازمایش همسرم امروز پرسیدم گفت مرفومین پایینه یعنی چی گفت دوباره ازمایش بده

پرسیدم بالا اگه اشتباه ننوشتمش

13 پاسخ 358 بازدید


پریودی با مصرف همزمان ال دی

سلام بچه ها
کسی بوده همزمان با مصرف مرتب ال دی پریود بشه من 11 تا قرص از شب 3 پریودم خوردم چند روز لکه داشتم امشبم خونریزی خفیف قرصو کامل ادامه بدم دیگه؟ نمیخوام پریود باشم☹️
طییعیه خونریزی تو دوره مصرف؟

5 پاسخ 355 بازدید


درد زایمان و انقباض دارم

سلام خسته نباشید، من امروز عصر چند بار درد پریودی زیر دلم گرفت ک حتی با دراز کشیدن هم خوب نشد، تقریبا هر یکساعت یکبار هم انقباض و درد دارم،، ولی دردش ملایمه، بنظرتون امکان داره زایمان کنم یا هنوز زوده؟ درد ها قابل تحمله،، اگه الان زایمان کنم نوزادم داخل دستگاه میره؟ هفته 33 هم آمپول بتامتازون زدم

52 پاسخ 612 بازدید


ختنه کردن در ۵ ماهگی

خانما پسرمو ۵ ماهش تموم شد ختنه کردم الان ۹ روزه نیفتاده حلقش چیکار کتم زودتر بیفته؟ ببرم دکتز دربیاره خیلی درد میکشه بچم ؟

12 پاسخ 564 بازدید


هفته چهار بارداری چه ویتامینی بخرم؟

با سلام خدمت دکتر اومای عزیز
من تاریخ شروع اخرین پریودم ۴ اردیبهشت بود و تاریخ تخمک گذاریم ۲۰ اردیبهشت، پریودیمم بین ۲۸ تا ۳۲ روزه ولی معمولا ۳۰ روزه میشم.
امروز موعدم بود صبح ازمایش دادم بتا ۶۰ بود. میخوام بدونم دقیق چند وقتمه و اینکه مولتی ویتامین چی بخرم؟ ممنون میشم جواب بدین هفته دیگه وقت دکتر خودمه

26 پاسخ 592 بازدید


(خانم دکتر جواب بدید )بچها من جواب سلفری مو گرفتم بیاید نگاه کنید چی نوشته

بالا گفتم

41 پاسخ 683 بازدید


بچه ها من رفتم دکتر برای کمر درد و دل دردم بگید چی گفتت

فرستاد سونو سونو ام گفت کلیه هات ورم کرده کسی بوده مثل من بشه چیکار کردین خطر ناکه بگین لطفا 😔
حسابی نگرانم

15 پاسخ 650 بازدید


ازمایش بتا روز ۲۱ سیکل نشون میده

سلام من این ما فولیکول ۲۴ داشتم و ۲۲ دی ماه امپور اچ سی جی زدم دوتا و مرتب اقدام داشتم الان روز ۲۱ سیکلمه همه علائم بارداری رو دارم دل درد کمر درد پریودی لکه قهو ه ای ترشح و نفغ دور ناف الان اگه ازمایش بتا بدم نشون میده?
۹ دی عادت شدم ۴ روز

10 پاسخ 1,098 بازدید


دلیل لکه بینی و متوقف شدن رشد جنین

سلام من چن روز پیش رفتم به یه مهمونی با یکی که خیلی مشکل دارم یجا بودم میدونست باردارم برام دسر درست کرده بود گفتم اگه نخورم بقیه میفهمن باهم دیگه مشکل داریم خوردم بعده خوردنم ۲ سه ساعت بعدش دردم شروع شد ۸ هفتگی بودم دردم زیاد شد رفتم خوابیدم صبح که بیدار شدم دیدم لباس زیرم کلا خونی شده رفتم سونو گفتن قلبش نمیزنه دوروز بعد بیا دوباره سونو بگیریم بعده دو روز تشخیص دادن که رشدش متوقف شده مجبور شدم برم کورتاژ امکان داره که چیزی قاطی کرده باشه توو اون دسر ? مگه همین جوری واساده همچین اتفاقی میوفته?

154 پاسخ 953 بازدید


شیرخشک نان خوبه یا ببلاک یا اپتامیل؟ لطفا جواب بدید خواهش میکنم

سلام خانوما بعد ۶ ماهگی چه شیر خشکی خوبه ؟ من ببلاک میدادم . به زور دکترش میگه همون بللاک کامفورتو بده به زور راضی کردم ببلاک ۲ بدم . ولی میخوام نان بدم. از ۶ ماهگی به بعد کدوم نان رو میدید؟ ۱ یا ۲ ؟

14 پاسخ 1,243 بازدید


خون ریزی در هفته هشتم بارداری

کسی بوده تو بارداری به خون ریزی بیفته ولی بچش سالم مونده باشه من امشب یهو خون ریزی کردم ولی قطع شد دارم از نگرانی میمیرم شیافم میذاشتم

29 پاسخ 686 بازدید


داروهای تقویت تخمدان و اسپرم

سلام اومایی های عزیز . طاعاتتون قبول .
این داروها برای تقویت اسپرم و تخمدان و درمان تنبلی و کیست تاثیر داره ؟
شوهرم مشکل اسپرم نداره . آزمایش داده.
از داروخانه پرسیدم گفتن برای مکمل باشگاهی هست به خاطر این دو دل شدم و ازتون راهنمایی خواستم.
دکترم گفت با این داروها احتمال چندقلویی هست ‌.
نظر شما چیه ؟
ضرر نداشته باشه برای خودم و شوهرم و احتمال چندقلویی هست ؟
ممنون میشم دکتر اوما هم جواب بدن 💙

58 پاسخ 612 بازدید