تفسیر آزمایشAMH؟؟ آزمایشم خوبه؟؟
دکتر اوما و دوستان عزیز لطفا آزمایشم رو تفسیر کنین.
روش قطعی دوقلوزایی
سلام برای اینکه دوقلو باردار شن ivfقطعیه؟؟؟ یا روش ivfفقط برای افرادیه که حامله نمیشن؟؟؟ و انجام نمیدن برای دوقلوزایی؟ هزینش چقدره؟؟؟ ممنون میشم جواب بدید
خانوما خواهشا جوابمو بدید در رابطه با سزارین
سلام خانوما من ۸ روز سزارین کردم روزهای اول خیلی خوب بودم ولی الان نزدیک ۴ روز هنگام دفع مدفوع دردهای وحشتناکی دارم یک دردی میزنه به مثانه و کلیه هام مثل باد حالا چیکار کنم البته رفتم دکتر معاینه ام کرد گفت شقاق نداری این دردها هم طبیعی رحم داره جمع میشه درسته؟؟؟؟کسی مثل من بوده؟؟؟چه مسکنی مصرف کنم؟؟؟
خانوما میشه این آزمایشا رو تفسیر کنید
ممنون میشم
سلام روزتون بخیر.خانوما خوردن آموکسی سیلین و دیفن هیدرامین مجازه تو هفته من؟
چن روزه گلوم عفونت کرده الان دیگ احساس میکنم قفسه سینمم درد میکنه دکتر عمومی واسم آموکسی سیلین نوشت و دیفن هیدرامین
میتونم بخورم؟؟
سونو غربالگری و ازمایش عربالگری
سلام هفته هفدهم هستم هفته ۱۲ ،ازمایش غربالگری را نتوانستم انجام بدهم آیا برای انجام این ازمایش وقت دیگری هم دارم دکتر به من گفت که هفته شانزدهم ولی برایم مقدور نبود آیا فرصت دارم
تزریق واکسن کرونا در شیردهی
سلام وقتتون بخیر .
میخواستمواکسن کرونا بزنم ایا در دوران شیردهی میشه زد و مراقبت خاصی داره ممنون میشم پاسخ بدین🙏
تیز بودن جلوی لثه نوزاد
سلام خانم دکتر و خانما اگه میشه ببینین لثه دخترم طبیعیه؟ انگاری تیز مانند داره؟
ازمایش همسرم امروز پرسیدم گفت مرفومین پایینه یعنی چی گفت دوباره ازمایش بده
پرسیدم بالا اگه اشتباه ننوشتمش
پریودی با مصرف همزمان ال دی
سلام بچه ها
کسی بوده همزمان با مصرف مرتب ال دی پریود بشه من 11 تا قرص از شب 3 پریودم خوردم چند روز لکه داشتم امشبم خونریزی خفیف قرصو کامل ادامه بدم دیگه؟ نمیخوام پریود باشم☹️
طییعیه خونریزی تو دوره مصرف؟
درد زایمان و انقباض دارم
سلام خسته نباشید، من امروز عصر چند بار درد پریودی زیر دلم گرفت ک حتی با دراز کشیدن هم خوب نشد، تقریبا هر یکساعت یکبار هم انقباض و درد دارم،، ولی دردش ملایمه، بنظرتون امکان داره زایمان کنم یا هنوز زوده؟ درد ها قابل تحمله،، اگه الان زایمان کنم نوزادم داخل دستگاه میره؟ هفته 33 هم آمپول بتامتازون زدم
ختنه کردن در ۵ ماهگی
خانما پسرمو ۵ ماهش تموم شد ختنه کردم الان ۹ روزه نیفتاده حلقش چیکار کتم زودتر بیفته؟ ببرم دکتز دربیاره خیلی درد میکشه بچم ؟
هفته چهار بارداری چه ویتامینی بخرم؟
با سلام خدمت دکتر اومای عزیز
من تاریخ شروع اخرین پریودم ۴ اردیبهشت بود و تاریخ تخمک گذاریم ۲۰ اردیبهشت، پریودیمم بین ۲۸ تا ۳۲ روزه ولی معمولا ۳۰ روزه میشم.
امروز موعدم بود صبح ازمایش دادم بتا ۶۰ بود. میخوام بدونم دقیق چند وقتمه و اینکه مولتی ویتامین چی بخرم؟ ممنون میشم جواب بدین هفته دیگه وقت دکتر خودمه
(خانم دکتر جواب بدید )بچها من جواب سلفری مو گرفتم بیاید نگاه کنید چی نوشته
بالا گفتم
بچه ها من رفتم دکتر برای کمر درد و دل دردم بگید چی گفتت
فرستاد سونو سونو ام گفت کلیه هات ورم کرده کسی بوده مثل من بشه چیکار کردین خطر ناکه بگین لطفا 😔
حسابی نگرانم
ازمایش بتا روز ۲۱ سیکل نشون میده
سلام من این ما فولیکول ۲۴ داشتم و ۲۲ دی ماه امپور اچ سی جی زدم دوتا و مرتب اقدام داشتم الان روز ۲۱ سیکلمه همه علائم بارداری رو دارم دل درد کمر درد پریودی لکه قهو ه ای ترشح و نفغ دور ناف الان اگه ازمایش بتا بدم نشون میده?
۹ دی عادت شدم ۴ روز
دلیل لکه بینی و متوقف شدن رشد جنین
سلام من چن روز پیش رفتم به یه مهمونی با یکی که خیلی مشکل دارم یجا بودم میدونست باردارم برام دسر درست کرده بود گفتم اگه نخورم بقیه میفهمن باهم دیگه مشکل داریم خوردم بعده خوردنم ۲ سه ساعت بعدش دردم شروع شد ۸ هفتگی بودم دردم زیاد شد رفتم خوابیدم صبح که بیدار شدم دیدم لباس زیرم کلا خونی شده رفتم سونو گفتن قلبش نمیزنه دوروز بعد بیا دوباره سونو بگیریم بعده دو روز تشخیص دادن که رشدش متوقف شده مجبور شدم برم کورتاژ امکان داره که چیزی قاطی کرده باشه توو اون دسر ? مگه همین جوری واساده همچین اتفاقی میوفته?
شیرخشک نان خوبه یا ببلاک یا اپتامیل؟ لطفا جواب بدید خواهش میکنم
سلام خانوما بعد ۶ ماهگی چه شیر خشکی خوبه ؟ من ببلاک میدادم . به زور دکترش میگه همون بللاک کامفورتو بده به زور راضی کردم ببلاک ۲ بدم . ولی میخوام نان بدم. از ۶ ماهگی به بعد کدوم نان رو میدید؟ ۱ یا ۲ ؟
خون ریزی در هفته هشتم بارداری
کسی بوده تو بارداری به خون ریزی بیفته ولی بچش سالم مونده باشه من امشب یهو خون ریزی کردم ولی قطع شد دارم از نگرانی میمیرم شیافم میذاشتم
داروهای تقویت تخمدان و اسپرم
سلام اومایی های عزیز . طاعاتتون قبول .
این داروها برای تقویت اسپرم و تخمدان و درمان تنبلی و کیست تاثیر داره ؟
شوهرم مشکل اسپرم نداره . آزمایش داده.
از داروخانه پرسیدم گفتن برای مکمل باشگاهی هست به خاطر این دو دل شدم و ازتون راهنمایی خواستم.
دکترم گفت با این داروها احتمال چندقلویی هست .
نظر شما چیه ؟
ضرر نداشته باشه برای خودم و شوهرم و احتمال چندقلویی هست ؟
ممنون میشم دکتر اوما هم جواب بدن 💙




