Ooma

کسایی ک تازه اقدام هستن

سلام
گلهای من کسایی ک تازه اقدام کردن و یک ماه هنوز نشده بیاین دور هم باشیم

13 پاسخ 468 بازدید


سلام عزیزان میاین ی لحظه

دو تا سوال داشتم
یکی اینکه ایا کسی بوده باوجود سرکلاژ کردن زایمان زودرس داشته باشه یانه؟
مثلا درد زایمانش بگیره یا کیسه ابش پاره شه
و دوم اینکه خودتون یا اطرافتون کسی بوده دوقلو رو طبیعی زایمان کرده باشه یا نه؟
اگه بوده چند هفته بوده

12 پاسخ 733 بازدید


عفونت در اقدام بیایید !!

سلام. این سوالو پرسیدم پزشک اوما اصلا جواب نداد😒😒
شما بگید در حین اقدام خصوصا بعد از تخمک گذاری میشه از قرص واژینال استفاده کرد برا عفونت؟؟ تاثیر منفی روی اقدام و لقاح نمیذاره؟

13 پاسخ 499 بازدید


سلام خانوما یه لحظه میاین کیا تجربشو داشتن

سلام من دختر خالم مجرده کیست و تنبلی تخمدان داره این ماه ال دی مصرف کرده بود امروز پریود شده میگه با پریود یه لخته ازم اومد روش آب گرفتم خوناش رفت خودش موند یه چیز سفت بود آیا میتونه کیست از راه واژن خارج بشه؟؟ با وجود بکارت چجوری اومده آسیب نمیزنه بهش؟ تو اینترنت سرچ کردم نظرای مختلفی بود گیجم کرد

19 پاسخ 498 بازدید


سلام پزشگ جان خسته نباشید

پسرم فتق اینگونال داره
ایا میشه ختنه کرد یا ضرر داره

4 پاسخ 459 بازدید


شیر خوردن نوزاد ۸۲ روزه

سلام
پسرم بعد از دیدن بعضی از اطرافیان مدل شیر خوردنش تغییر میکنه، خیلیییی طولانی شیر میخوره، اکثرا بعدش برمیگردونه
موقعی که پیششونیم و بعدش خوابش کلا به هم میریزه،
خیلی هم من اذیت میشم هم خودش،
(شیر خودم رو میخوره)
باید چیکار کنم براش؟؟
ربطی داره به دیدن اون آدما؟؟

26 پاسخ 582 بازدید


دوستانی که نوزاد چن روزه دارن

بچه ها من بچم وقتی شیر میخوره چن دیقه بعدش سکسکه میکنه ینی در روز شاید ۵،۶ بار سکسکه میکنه
بعضیا میگن طبیعیه سکسکه ولی میگم شاید زیادی خوب نباشه
ینی مشکلی هست ؟کسی هست نوزادش اینجوری باشه ؟!

13 پاسخ 402 بازدید


خوردن برخی از غذاها

سلام آیا خوردن بریان در سه ماهه دوم بارداری خطرناک است یا خیر؟

33 پاسخ 705 بازدید


سلام چه کسایی حالت تهوع داشتن بالانمی اوردن

من فقط حالت شودارم اصن تاحالابالانیاوردم اونم کم حالت تهوعم فقط دردسینه دارم ودردای پریودی گذرا ایااین علایم طبیعیه همش میگم چرامن ازهیچی بدم نمیادبالانمیارم تواین هفته شکم تون اومده بالاازمن یک کوچولو اصن بزرگ نشده

66 پاسخ 566 بازدید


خانم ها سلام میشه بیاین سوال دارم

سلام خانم ها من دیروز وامروز بی بی چک زدم‌ مثبت شد من اسفند سقط داشتم در ده هفته گفتن جنین از بین رفته حالا میخوام فعلا تا هشت هفته نرم دکتر به نظر شما مشکلی پی نمیاد الان فقط قرص اسپرین از قبل بارداری میخورم‌با فولیک اسید

54 پاسخ 631 بازدید


سفت و دردناک بودن جای واکسن ۱۸ ماهگی بعد از ۶ روز از تزریق

سلام خانم دکتر . چهارشنبه هفته قبل برای دخترم واکسن ۱۸ ماهگی زدیم که از همون روز شروع به قرمزی کرد ولی بعد دو روز قرمزی رفت. اما جای واکسن یه تیکه سفت شده و وقتی دست میزارم یا شلوارشو عوض میکنم دردش میاد ولی توی راه رفتن و بازی کردن مشکلی نداره. باید چیکار کنم؟ کمپرس سرد نزاشتم . گرمم خودش نمیزاره که بزارم واسش

3 پاسخ 557 بازدید


پریود شدن بعد سقط

سلام پزشک اوما و دوستان،من ۲۷روز بعد سقطم لک بینی قهوه ای داشتم تا ۸روز و به طور مداوم بود و گاهی زیاد گاهی کم بود،
(در ضمن یه هفته بعد سقطم سونو دادم و بقایا نداشتم)
الانم که ۵_۶ روز لک بینیم تموم شده ترشحات تخم مرغی دارم و زیر دلم درد میکنه مثل زمان تخمک گذاری،حالا سوالم اینه این لک بینی ها جزو پریودی حساب میشه یا نه؟ آخه آزمایشات مربوط به سقط و میخوام بدم که گفتن بعد یه دوره پریودی بیا

10 پاسخ 455 بازدید


آزمایش تیروئید منو ببینید

سلام دکتر لطفا زودتر جواب بدین نگرانم.یک ماهه پیش دکتر گفت کم کاری داری قرص مصرف میکنم هر روز درمیون نصف.الانم آزمایش دادم
خوب شده یانه؟

14 پاسخ 383 بازدید


تکون خوردن جنین

سلام خانوما خوبین
ی سوال من از ۱۹ هفته تقریبا حرکت جنین رو حس میکنم بصورت نبض و حرکت ماهی مانند ولی ی چند روزی کمتر حسش میکنم یروز کلا تکون نمیخوره یروز میبینی فقط یکی دوبار
فقط رو مثانم موقعی ک خم میشم مث لگد بزنه حس فشار دارم
بنطرتون نگران باشم که حرکاتش کمتر شده ؟ بگم ک دوبارم از استرسم رفتم صدای قلبشو گوش کردم همچیش خوب بوده خداروشکر

56 پاسخ 448 بازدید


سلام درباره حساسیت بچه

تروخدا بچه من تازه دنیا اومده زردی ک داره هیچ تو دستگاه هس پر بدنش دونه شده از چی میتونه باشه سرشون هم زرده خیلی اعصابم خرابه تروخدا جواب بدین😭😭😭

69 پاسخ 480 بازدید


سلام بچه ها من تازه دو روزه حالت تهوم شروع شده طبیعیه؟

همش حالت تهوع دارم روده هام درد میکنه از قبلم مشکل گوارشی داشتم ... امروزم گلاب ب روتون اسهال شدم
چکار کنم؟اصلا حال ندارم 😭😭😭

16 پاسخ 462 بازدید


تیتربتا بارداری تفسیر بفرمایید

سلام دوستان جواب بتا حاملگیم خوبه؟

54 پاسخ 733 بازدید


خلط گلو ، تهوع، استفراغ

سلام سه هفته تهوع و استفراغ داشتم الان سه روزه توگلوم انگار خلطه نه بالا میاد نه پایین همین خلط هم باعث تهوع میشه در طول روز صدتا اوق میزنم.آب دهنم زیاد میشه باید یسره تف کنم.صبحاهم سه روزه زردآبه میارم بالا.بخدا دیگه نا ندارم.بگید چکار کنم سرماهم نخوردم .این خلطه چیه طبیعیه پدرمو در اورده .استفراغ میکنم یه عالمه خلط میاد بیرون😭😭😭

9 پاسخ 409 بازدید


درد زیر شکم در هفته ۱۰ بارداری

سلام من در هفته دهم بارداری هستم الان ۲ روز زیر دلم درد میکنه میخوام ببینم عادی هستش یا نه؟

9 پاسخ 395 بازدید


سلام جواب آزمایش nt رو گرفتم لطفا تفسیر کنید

سوالو بالا پرسیدم مرسی🙏

9 پاسخ 371 بازدید