Ooma

سونوی آنومالی و سونوی قلب جنین

سلام من سونوی آنومالی مو که دکتر دید منو فرستاد متخصص قلب اونجا بهم گفتن که تا الان که من نگاه کردم 85 درصد کامل کامل شده و تا اینجا مشکلی نداره اون 15 درصدم بخاطر اینکه هنوز بعضی قسمتاش تشکیل نشده واسه چهار هفته ی بعد گفت بیای که دوباره بررسی کنیم الان از اون چهار هفته دوسه روزی گذشته سوالم اینکه که برم دوباره یا نه

11 پاسخ 438 بازدید


مصرف پنیر kibi

سلام و وقت ب خیر بچه ها بنظرتون مصرف پنیر kibi در دوران بارداری ضرر داره ؟

10 پاسخ 562 بازدید


نگهداری غذای کودک 6 ماه در فریزر و تاریخ انقضای شربت

سلام من برای دخترم سوپ درست کردم ولی بیشتر از مقداری هست ک دخترم بخوره میشه تو فریزر بزارم و کم کم براش گرم کنم بدم.دوم اینکه دکتر دوماه پیش ب دخترم شربت زینک ایرانی داده خیلی زیاد داره هنوز نصف بیشترش مونده عکسشو میزارم بعد از باز کردن تا چند وقت میشه استفاده کنم روش چیزی ننوشته .؟
ممنون از پاسخگوییتون💚🌺💙

30 پاسخ 366 بازدید


💗💗خانومایی که نوزاد دو و سه ماهه دارن بیان یه لحظه😊😊

سلام دخترا
میگم نوزاد شما هر چند وقت مدفوع میکنه؟😁
نوزادم خیلی دیر ب دیر مدفوع میکنه و گاهی اوقات خیلی زور میزنه ولی مدفوع نمیکنه نگرانشم
بچه های شمام اینجورن؟؟؟؟

30 پاسخ 290 بازدید


گرما ی بدن و زردی نوزاد

باهم دگ ربطیم دارن ؟ من بدنم ی ماهه داغه داغه . حتی دیروزم خون دماغ شدم . فشارم بالا میره. بچم بدنیا بیاد زردی میگیره ؟ :(
مواد غذایی گرمونه نمیخورم ولی اوکی نمیشم باز. دارویی جیزی هست ک بدنم گرماش بیاد پایین؟
همشم زیر کولرم ولی شرایط خونه طوریه ک نمیتونم لباس راحتی و تاپو اینا بپوشم لااقل یکم نفس بکشم
ماه اخرو اومدم خونه پدرم . چون جنوب بودم
دارویی چیزی هست؟خیلی اذیت میشم

11 پاسخ 603 بازدید


پریود و سقط و کورتاژ

سلام دوستان من همیشه تنبلی تخمدان داشتم بار اخری که پریود شدم ۱۳بهمن بود از روز ۵تا ده شب شبی یک لتروزل خوردم ماه بعد ۵روز مونده بود به موعد بی بی چکم مثبت شد چون دو قلو بودن هفته ۶رشدشون ایستاد و من ۲۷فروردین کورتاژ شدم...الان ۴۰روزه میگذره پریود نشدم چقدر دیکه صبر کنم بشم یا برم امپول بزنم پریود بشم..البته جلوگیری هم نداشتم دیروز بی بی چکمم منفی شد 
چکار کنم به نظرتون

45 پاسخ 434 بازدید


کمر درد و شکم درد سمت چپ

سلام دوستان من سمت چپ شکمم و کمرم خیلی درد میکنه چیکارکنم؟میشه شیافت استفاده کنم؟

52 پاسخ 468 بازدید


تفسیر آزمایش خون و بالا بودن فیبرینوژن پلاسما ؟

سلام ببخشید دوستان،کسی سر در میاره از این آزمایش؟ زده فیبرینوژن پلتسما بالاست،هفته ۱۸ هستم

2 پاسخ 236 بازدید


کی سر در میاره از خوندن ازمایشی که اینجا نوشته 😶

سلام اومایی های عزیزو خانوم دکتر میشه این و بخونید که چه ازمایشی برام نوشتن ؟

7 پاسخ 345 بازدید


آزمایش پرولاکتین و تیروئید

سلام پزشک اوما و دوستان
لطفا به من بگین با پرولاکتین و تیروئید بالا چیکار کنم؟
تجربه ای دارین بگین

27 پاسخ 439 بازدید


ازمایش اسپرم و نتیجه آن

با سلام.نتیجه ازمایش اسپرم همسر دوستم رو ارسال میکنم پزشک محترم و دوستانی که میتونن نظر بدن ممنکن

26 پاسخ 1,413 بازدید


خانما لطفا بیاین کمکم کنین لطفااااات

سلام خانما و خانم دکتر عزیز... من بعد از زایمانم پشت پاشنه پام سوزن سوزن میشه و ی حالت بی حسی داره البته فقط پاشنه ی پام....۲۷ روزه زایمان کردم .... توروخدا بگین ممکنه چ علتی داشته باشه؟زایمانم طبیعی بوده...خیلی میترسم.رفتم دکتر گفت تاندون اشیل پا هست ولی بنظر خودم از فشار زایمان بوده نمیدونم .... این از علائم بیماری ام اس نیس خدایی نکرده؟

31 پاسخ 358 بازدید


دادن حریره ی موز

سلام دوستان توروخدا سوال منو زود جواب بدید ممنون میشم همین چند دقیقه ی پیش به دخترم یزره خیلی کم موز له کردم دادم خورد حالا الان پشیمون شدم ترسیدم نمیدونم چی در انتظارمه؟😬البته الان دیگه نزدیک ۵ ماهه والا مامانای ما میگن من از سه ماهگی شروع کردم بهت سرلاک دادن و ....نمیدونم بنظرتون اذیتش میکنه؟

33 پاسخ 392 بازدید


بیبی چک من مثبته اومایی ها

میخاستم ببینم نظر شماهم همینه یا بیبی چکم خرابه

27 پاسخ 1,058 بازدید


زایمان زودرس شدم.. با تجربه ها کمک کنین

سلام بچه ها...مایع دوربچم کم شده ۳۱هفتگی ۹بود والان ک ۳۳هفته و۲روزم شده ۷.۵
وزنشم۱۸۹۸ و خوب زیاد نشده😓
دکترگفت احتمال یکی دوهفته دیگ ختم حاملگی میده..
کسی بوده هفته ۳۵ یا ۳۴زایمان کرده باشه؟بچتون چندروز دستگاه بود؟۶تاهم امپول بتامتازون نوشته برام روزی ۳تا

247 پاسخ 1,149 بازدید


جواب ازمایش پاتولوژی با تشکر

لطفا جواب ازمایش تفسیر کنید ممنون قبلا عکس اندوسکوپی فرستادم گفتید زخم شدید معده دارن..البته مشکوک ب سرطان هم بودن

14 پاسخ 16,128 بازدید


ایا شما هم اینجوری میشید یا شدین دوستان

یک هفته مونده به پریودیم ولی از هفته پیش تا امروز حالت تهوو دارم نسبت به بعضی چیزها ویا از خیلی از غذا ها خیلی خوشم میاد سابقه نداشتم ولی درد قبل از پریودیم هم گاهی سراغم میاد
نمیدونم این چه حالتیه دیگه
برای کدوم از شما دوستان پیش اومده

14 پاسخ 459 بازدید


ذخیره خون بند ناف

سلام دوستان کسی خون بند ناف بچشو ذخیره کرده یا قصد انجامش رو داره؟ میخواستم بپرسم تو ایران چقدر کاربردیه و هزینه آزمایشات قبلش و نگهداری‌ش چقدره ؟ فقط جنبه تبلیغات داره یا واقعا به درد میخوره؟ یه سری میگن انجامش انرژی منفی داره برا بچه و یه سری میگن بیست سال زمان کمیه و عملا کاربردی نیست

58 پاسخ 624 بازدید


بچه ها الان سه روز مونده بود ب موعدم

سلام
۳ روز مونده بود ب موعدم میخاستم بی بی بزنم دیدم الان رفتم دستشویی پریود شدم
چرااخه😂😑😑😑😑😑

68 پاسخ 804 بازدید


کسی هست اینجا ...

کسی هست اینجا همسرش آخوند باشه

231 پاسخ 1,195 بازدید