باید از دکترت بپرسی مکمل آهن رو معمولا بعد سه ماه میدن
سلام عزیزم اگه دکترتون تجویز کنه میشه بخورید چون من تا هفته ۱۲ فولیک اسید خوردم بعد اهن البته زیر نظر پزشکم
تو سه ماهه اول اسیدفولیک میدن
اما اولین سونو انشاالله هفته بعد هست گفتم انجام بدم بعد برم دکتر که آزمایش خون هم بنویسه و نظر بده
برام سوال بود گفتم بپرسم ببینم کسی تجربه ای داره
ایرانی هم هست که به من نساخت
من ذخیره ی اهنم پایینه دکتر همون اسید فولیک رو گفت بخور
من تا هفته ۱۲ فولیک خوردم
بعد ازمایشم اومد قرص اهن داد و فولیک ۵ و کلسیم که خیلی مهمه
من هنوز ک هنوزه فولیک میخورم
سلام حتما آزمایش کم خونی بدهید و سطح فرنتین هم چک شود
احساس ضعف و بی حالی در اوایل بارداری طبیعی است