مدفوع نوزاد سه ماهه آبکی
سلام خدمت دکتر اوما و مامانای عزیز
من دخترم شیر خودمو و شیر خشک میخورد ، شیر خشک بیشتر میخورد چون شیر من کم وزن نمیگرفت و سیر نمیشد ولی الان شیر خودمو بیشتر میخوره و سیر میشه و شیر خشک کمتر میخوره
چند روزی هست که من زرد آلو هم خوردم
دیروز و امروز مدفوعش آب آب بود ولی اسهال نیست ، ینی اسهال پشت سر هم باید باشه ولی دختر من روزی یک بار نهایتا روزی دوبار مدفوع میکنه
میخواستم بدونم دلیل این آب بودن پیپیش چبه؟
پریود شدن بعد از ده روز
سلام
سه ماه هست ک سزارین زایمان کردم هنگام نزدیکی سوزش شدید دارم و ده روز پیش هم پریود بودم دیروز هم پریودیم دوباره شروع شد
برای جلوگیری هم قرص لاینسترول مصرف میکنم سر ساعت
دلیل سوزش و پریود مجدد چیست؟
ترویید پرکار قبل بارداری و در بارداری
سلام دوستان و دکتر جان صبح بخیر،من یه سال هس که ترویید دارم و تحت متخصص غدد هستم،دکتر بهم قرص داد و مصرف میکنم و ۴ماه یه بار میرم ازمایش،دکتر بهم گفت وقتی باردار شدی زودی بیا،حالا من این ماه فهمیدم که باردارم با بی بی چک و هنوز پریود نشدم،همسرم میگه فعلا ازمایش خون نرو زوده از یه طرفم که میخام برم پیش دکتر غدد یه وقت نگه ازمایش بارداریت کو،من موندم چیکارکنم؟اشکال نداره صبر کتم یه هفته دیگه هم برم ازمایش بارداری بدم و بعدش برم دکتر غدد؟یا باید سریع همین امروز برم پیشش؟ممنون میشم راهنمایی کنید😘
نزدیکی در چه روزی مناسبه برای بارداری
سلام من پریودیم منظم نیست وطبق برنامه اوما این تصویر برام افتاده اصلن سردر نمیارم راهنمایم کنیدروز تخمک گزاریم دقیق نمیدونم قصدباردار شدن دارم ولی اینکه رابطه جنسی یکشب درمیان باشه سخته برام شوهرم راننده ماشین سنگین هست و بیشتر شبها تنهام ومیخوام روز تخمک گزاریمو دقیق بدونم ولی متوجه نمیشم دقیق چه روزی هست ممنون از پزشک اوما وبچه های گروه
پادرد در بارداری چکنم
سلام بچه ها و دکتر اوما من پا درد اولش ران و کشاله رانم درد داشتم الان تا ساق پام دردش شدید نیس ولی در داره،نگرانم کرده از چیه؟؟فقط پای راستم هست
قطره اهن و مولتی ویتامین
سلام دکترو مامانا قطره اهن فروگلوبین دندونو سیاه میکنه؟؟؟ کیا قطره اهن فرو گلوبین و مولتی ویتن ب بچش میده ی لحظه میشه بیاین
سلام سوالم در مورد بد غذایی پسرم هست
پسرم الان دیگه 15 ماهشه و علاقه ای به میوه و غذا نداره☹️
برای هر وعده غذایی باید با کلی ترفند و ادا بازی بهش چند لقمه بدم بخوره
میوه هم بهش میدم تفش میکنه بیرون چه خود میوه چه آبمیوه
ولی تنها غذایی که میخوره ماکارونیه نمیشه که همیشه هم غذاش ماکارونی باشه
و اینکه خیلی بازیگوشه بازیو به غذا خوردن ترجیح میده
و هرچی شیر بهش بدم نه نمیاره ولی بهش نگم غذا بخور
درضمن مولتی ویتامین و قطره آهنش رو هم مرتب بهش میدم
بنظرتون چکارش کنم این فسقلیو که کمی غذا بخوره
وزن تولدشم 3850 بوده و الان 12 کیلوعه🤕
علت خونریزی زیاد و خارج از زمان پریودی؟ ضخامت آندومتر یا کیست؟
سلام. سه ماه پیش ضخامت دیواره رحم داشتم که دکتر قرص تجویز کرد و وقتی سونو دادم برای بررسی، یکسری کیست های ریزم داشتم
دکتر گفت اینا درمان نداره ولی با دارو کنترل میشه و دوباره همون قرص مجسترول (جستیران) رو که برای درمان ضخامت بهم داده بود رو تجویز کرد.
تا اینکه این ماه که دیگه قرصی مصرف نکردم دوروز بعد از اتمام پریودیم افتادم به خونریری بازم مثل همون موقع که ضخامت داشتم یعنی بصورت لخته.
خسته شدم از دکتر رفتن دیگه
اسفندماه جراحی تیروئید انجام دادم و الان روزی یکی و نصف لووتیروکسین مبخورم
جواب آزمایش سلفری
باسلام .
پزشک اومای عزیز میشه جواب آزمایش سلفری منا تفسیر کنید .
ممنونم .
سلام آزمایش اسپرم شوهرم هست لطفاً بیایذ
کسایی ک اطلاع دارن پارسال شوهرم آزمایش داد
خوب بود همین آزمایشگاه
سونو داد چن روز پیش واریکوسل خفیف گرید ۱تشخیض دادن باز همون آزمایشگاه آزمایش داد
الان مورفولوژی انگار کمتر شده تعداد بیشتر
میتونم درکنار استفاده اووبوست برای خودم برا شوهرم مکمل فرتیل اید بخرم؟
لطفا آزمایشم تفسیر کنید
سلام لطفا ازمایشم تفسیر کنید
چندتا فولیکول تو هر دوره برای بارداری کافیه؟؟
برای بارداری تو در دوره باید چندتا فولیکول داشت تا باردار شد؟یا اگه یکی هم بودمثلا ۲۱م.م کافیه ؟
جایگزین شیرخشک ببلاک ال اف
سلام دخترم دو ماه و نیمشه در کنار شیرِ خودم روزی دو وعده شیرخشک هم بهش میدم
شیرخشک نان و بیومیل بهش میدادم ولی یبوست میگرفت و حجم زیادی استفراغ میکرد ... به پیشنهاد داروساز شیرشو عوض کردم و ببلاک ال اف بهش میدم دیگه استفراغ نکرد و یبوست نگرفت ولی وزن گیری خوبی اصصصلا نداره
خاستم بپرسم جایگزین ببلاک ال اف چی میتونم بهش بدم که وزن گیریش خوب باشه
مصرف مسکن در شیردهی
سلام خانما
دخترم دو ماهه هست و فقط از شیر خودم تغذیه میکنه
خیلی سر درد داشتم یه کپسول نووآفن و یه قرص آستامینوفن خوردم
الان به خودم اومدم نگران شدم
به دخترم هم شیر دادم
خطرناکه واسش؟😞😟
کم شدن اشتها و کم شیر خوردن
با سلام
نوزاد من 3ماه و10روزه است ویک هفته است که اشتهاش کم شده بهتره بگم نصف شده واین ماه فقط900گرم وزن اضافه کرده.چیکار باید بکنم
مدفوع سبز رنگ نوزاد
عکس مدفوع نوزاد هست. لطفا بدتون میاد وارد نشید.
دو رور پیش این رو تو مدفوع دخترم دیدم
بعد از اون دفع داشته که طبیعی و مثل همیشه بوده رنگش
الان دوباره مدفوعش یه مقدار این شکلی توش بوده
فقط هم از شیر خودم تغذیه میکنه
نیازه ببرمش دکتر؟
چند روز پیش قرمه سبزی و آش خوردم
ممکنه از اونا باشه؟
دندان درآوردن نوزاد چهار ماهه
سلام مامانا.شاهان ۴ ماه و ۲۰ روزشه
من دیروز شاهانو حمومش کردم
خوابید.یکساعت بعد بیدار شد مدام گریه میکنه..نق میزنه
نمیدونم آب رفته تو گوشش ، گوشش درد میکنه یا میخواد دندون در بیاره.
مدام با دستش گوششو میکشه ..لباشو میخوره..پارچه لباسشو میکشه میخوره..
چند روزه پی پی نکرده که رنگ پی پیشو چک کنم
سوزش داخلی واژن دارم😢😢😢
سلام خوبید
داخل واژنم میسوزه و تیرمیکشه همون اوایلش از چی میتونه باشه خیلی میترسم
داخلم پرحرارته انگار
یعنی عفونته؟
خارش داخلی ندارم
بیرونی گاهی دارم ک دکترم گفت بیرونی مهم نیست
تا چه زمان بعد از ختنه نوزاد باید محل ختنه را چرب کنیم؟
سلام خانم ها و پزشک عزیز
من پسرم رو دوماهگی ختنه کردم تا ۵ماهگی بعد از هر بار تعویض پوشک الت رو با روغن بچه چرب میکردم تا اینکه چندنفر ازدوستان گفتن اینجوری باعث بلوغ زودرس در اینده میشه دیگه انجام ندادم
الان نگران چسبندگی شدم ایا باید ادامه میدادم چرب کردن رو یا نه واقعا نیازی نیست؟
چسبندگی چجوریه؟ از کجا بفهمم چسبندگی ایجاد شده؟
شل سدن مدفوع نوزاد دوماهه
سلام دکترجان مدفوع پسرم بعد از اینکه دکتر بهش شیر خشک داد و نساخت خیلی شل و ابکی شده، از دکتر دیگه پرسیدم میگه بیشتر از۶بار در روز اسهاله، این طبیعبه.
روزی۲،۳بار شده تازگیا، قبلا ۴،۵بار بود،
شیر خشک رو فقط یکبار دادم بعدش دیگه نخورد بدش اومد، اما مدفوعش از اون موقع شله، سه هفته ای میشه
عکس میذارم بی زحمت ببینید طبیعیه یا نه.
مدفوعش جوری شله که به محض مدفوع کردن از بالای پوشک میاد بیرون




