Ooma

سونوگرافی ان‌تی در تهران

سلام خانوم‌ها روزتون بخیر
برای ان‌تی حتما باید سونوگرافی خاصی رفت یا همه سونوگرافی‌ها اوکی هستن؟
واینکه از ازمایشگاه نیلو باید وقت گرفت؟ چند روز جلوتر؟

75 پاسخ 390 بازدید


iui یا ivf ایا میشه تعیین جنسیت کرد

سوالم بالا گفتم

11 پاسخ 769 بازدید


تیز بودن لثه نوزاد

سلام خانما خوبین. لثه ی دخترم تیزه برای بچه های شماهم این طوریه؟

10 پاسخ 381 بازدید


انتخاب متخصص زنان در تهران

سلام وقتتون بخیر
من دنبال متخصص زنان هستم اما هرچی تحقیق میکنم به جایی نمیرسم. دکتری که کارش خوب باشه و مری‌هاش ازش راضی باشن، خیلی سرش شلوغ نباشه و وقتی سوال داری جوابگو باشه پیدا نکردم.
خانم‌های بارداری که تهران ساکن هستین، اگر ممکنه از دکترتون و اینکه راضی هستین یا نه بگین.

34 پاسخ 389 بازدید


جواب بی بی چک‌ بارداری

سلام این بی بی چک‌منه جواب بدید

79 پاسخ 1,010 بازدید


مایع آمینوتیک بیشتر از حد نرمال خود است

سلام وقت بخیر
من هفته ی سی و سوم بارداری هستم، درد زیاد تو ناحیه واژن داشتم و رفتم بیمارستان، توی سونوگرافی گفتن مایع آمینوتیک عددش ۲۹۰ هست و از حدااکثر نرمال بیشتره، نوار قلب جنین گرفتن که نرمال بود. من قند بارداری هم ندارم
لطفاً راهنماییم کنید، من خیلی خیلی نگران جنین هستم.

26 پاسخ 655 بازدید


خوردن شربت بادرنجبویه در هفته ی ۳۷

سلام پزشک اوما و دوستان ایا خوردن شربت بادرنجبویه در دوران بارداری خطر داره

10 پاسخ 255 بازدید


یه لحضه میشه بیان فوریه

با سلام من موهامو کراتینه کردم آرایشگرم بهم مارکی معرفی کرده استفاده دارم میکنم دوماهه احساس میکنم خوب نیست
میشه یه مارک شامپو بدون سولفات و یه ماسک مو بهم معرفی کنین البته قیمتش هم مناسب باشه
با تشکر 😘😘

6 پاسخ 509 بازدید


بهترین زمان نشستن نوزاد

سلام پزشک عزیز
پسر من ۳ ماهشه ۳۰ مرداد ۳ ماهش تموم میشه
علاقه شدید داره به نشستن و ایستادن روی پاهای خودش
وقتی توی این حالتها نگهش میداریم آروم آروم و میخنده بازی میکنه
ولی امان از وقتی دراز بکشه حتی تو بغلمون هم دوس نداره دراز بکشه فقط واسه شیر خوردن .
حالا تو این سن نشوندنش مشکلی نداره ؟ چه سنی مناسبه براش ؟
اینکه سرپا وایمیسه سخت نیست براش ؟ عضلاتش اذیت نمیشه استخوناش چی . ممنون

15 پاسخ 1,076 بازدید


تفسیر جواب آزمایش خون

سلام دکتر اوما خسته نباشید
میشه لطفا این آزمایش رو تفسیر کنید

5 پاسخ 521 بازدید


تداخل ژل رویال با داروی هورمونی

سلام وقت بخیر. لطفا بگین مصرف ژل رویال و داروی هورمونی برای خانم مضر هست یانه؟

1 پاسخ 325 بازدید


چی بخورم ک نفخ نداشته باشه وشیرموزیادگنه

سلام خانمای گل،پسرم نفخ داره وخیلی زورمیزنه قرمزززمیشه
دکترگفت هندونه وخربزه طالبی وشیرو...نخور
من ک ازاولین روز بعدزاینانم اشتهام صفرشده😥
دکترم ک اینوگفت دیگ مراعات کردم هیچی نمیخورم
میوه اینااصلااا،یه ذررره هندونه،
شیرم ک کم شده،امروزم رفتم حموم سینه سمت چپم یه ذرره شده اصلااااهم شیرنیومدازش،یکم ازسینه سمت راستم شیراومد
حالاچی بخورم ک نفخ نداشته باشه،شیرموزیادکنه
😭😭😭😭

32 پاسخ 398 بازدید


بهبود زخم مقعد و جلوگیری از عفونت

سلام
من به مدت دو روز دچار یبوست شدید شدم به اندازه ای که با فشار زیاد تونستم مدفوع کنم الآنم یبوستم برطرف شده ولی به علت زخم ، بازم نمیتونم عادی دستشویی کنم درد میگیره خون ریزی ندارم فقط موقع مدفوع دچار درد میشم و زخمم خوب نشده.
برای خوب شدن زخم و عفونت نکردن چکارکنم؟

7 پاسخ 368 بازدید


سلام ناف خواهرم و ببینین چی شده

سلام خوبین خواهرم امروز میگه نافم میسوزه نگاه کردم نافش مثل اینکه باز بشه اینجوریه نگاه کنین جواب بدین لطفا

16 پاسخ 875 بازدید


تفسیر آزمایش غربالگری دوم

سلام دکتر اوما میشه لطفا آزمایش غربالگریم رو تفسیر کنید ممنون

8 پاسخ 424 بازدید


دست دخترم حدود ده روزه کبود شده نمیدونم علتش چیه ضربه هم ندیده خارش هم نداره ولی ده روزه خوب نشده کرم ترمیم کننده هم براش میزنم ولی فرقی نداره

سوالمو پرسیدم

17 پاسخ 591 بازدید


سونوگرافی تعیین وزن جنین

بهترین زمان برای انجام سونو گرافی تعیین وزن چه زمانی است‌ . آیا بعد از ۲۸ هفته باید انجام شود؟

11 پاسخ 640 بازدید


زایمان طبیعی و حالت جنین

سلام پزشک اوما و خانومای عزیز
وضعیت بچه من سفالیکه و دکتر هم معاینه لگن کرد گفت لگنت برای طبیعی خوبه
من از دردای طبیعی اصلا نمیترسم فقط میترسم بچه تو کانال زایمان گیر کنه یا خدایی نکرده مشکلی پیش بیاد و نتونم بدنیا بیارمش اخه من خودمو خیلی جمع میکنم واژنمم کوچیکه موقع نزدیکی هم کلی درد میکشم
بعد شنیدم میگن بچه سفالیک باشه ولی دستاش بالای سرش باشه یا نمیدونم چندحالت دیگه بچه طبیعی سالم بدنیا نمیاد درسته؟
اصلا میتونم من زایمان طبیعی کنم؟

105 پاسخ 500 بازدید


اگزما در سر نوزاد 50روزه

با سلام خدمت دوستان و پزشک گرامی نوزاد من 50روزه هست حدود یه ماهه جوشهای ریزی در سر و و صورت و بدنش پیدا شده که الان با استفاده از کرم ثمین صورت و بدنش خوب شده اما پوستش در این نواحی خشک و پوسته پوسته شده وفقط جلوی سرش به صورت اگزما شده یعنی نیمه بالایی سرش که الان عکساشو میفرستم برای صورت و بدنش چه استفاده کنم و سرش کی خوب میشه و برای درمانش چکار کنم حدودا یه هفتس دچار بی نظمی در مدفوع شده قبلا روزی یه بار بود الان شده دو روز یه بار الانم مدفوعش امروز خیلی آبکی بود، شیر خشک ببلاک کامفورت استفاده میکنم و شیر خودمم هم میدم ولی خیلی کمه

31 پاسخ 417 بازدید


متفورمین و سپروترون کامپاند

سلام دوستان و پرشک اوما
من برای تنبلی تخمدان و تنطیم پریود دکتر واسم سیپروترون و متفورمین داده
ولی متفورمین رو ک میخورم دلپیچه و اسهال استفراغ میگیرم
قطعش کنم؟یا راهی هس برا کم کردن عوارضش؟

12 پاسخ 898 بازدید