Ooma

بالا بودن قند ناشتا

سلام عزیزان من قند نداشتم اصلا الان سه روزه قندم با دستگاه خونگی بالا نشون میده 155 159 و امروزم 166 شده نوبت دکترم 17 خرداده. چکار کنم گلوکوفاژ بخورم سرخود؟ یا رژیم غذایی خاصی پیروی کنم

26 پاسخ 624 بازدید


درخواست تفسیر جواب آزمایش

دکتر اوما لطفاً می‌فرمایید چه مشکلی هست تو این جواب آزمایش؟ ممنون

5 پاسخ 436 بازدید


تیتر بتا آیا خوبه؟!⁦🙏🏻⁩⁦🙏🏻⁩

سلام ب دکتر اوما و دوستان،10روز از پریودم که عقب افتاد تیتر دادم عددش شد115،امروز مجدد آزمایش دادم که میشه یکهفته از ازمایش قبلی تیتر بتا3018هست آیا روند تیتر خوبه؟جای نگرانی نیست میشه بگید؟؟؟در ضمن اینم بگم بی بی بی چک وندفو روز دومی ک پریود نشدم تست زدم منفی بود و روز هشتم تاخیر پریودم ک زدم ینی شش روز بعدش بی بی چک مثبت شد

75 پاسخ 768 بازدید


خوردن عسل در 3 ماه دوم

سلام خسته نباشید میخواستم بپرسم خوردن کره بادام زمینی با عسل تو 5 ماه اشکالی داره ؟

12 پاسخ 413 بازدید


تنبلی تخمدان یا عفونت

سلام خدمت پزشک اوما و شما دوستای گل
بچه ها من دو سال و خورده ای میشه که ازدواج کردم و تو این دو سال کلا یه شب درمیون حدودا رابطه داشتیم و اینکه من کلا جلوگیریم طبیعی بوده و بخوای حساب کنی در حدو دو ماه به صورت نا منظم از کاندوم استفاده کردیم
من از یک سال و خورده ای قبل پریودیام نامنظم شده
احتمال داره به خاطر اینکه جلوگیریم طبیعی بوده دچار تنبلی شده باشم؟ یا اینکه به خطر عفونت نامنطم شده پریودیام؟
و اینکه پزشک بهم گفت دیگه جلوگیری نکن احتمالا تنبلی داری
و دو دوره دوفاستون مصرف کردم و پریودم تنظیم شد
ولی این دوره که قطعش کردم پریود نشدم هنوز😔هیچ علائمی هم ندارم ازش
ماه پیش هم رفتم دکتر بهم گفت عفونت شدید داری
سه هفته هم هست جلوگیری میکنم به خاطر داروهایی که واسه عفونت مصرف میکنم

59 پاسخ 481 بازدید


سونو آنومالی و جفت

سلام من امروز سونو آنومالی دادم پشت جفت هماتوم دیدن ۴سانت گفت استراحت کن جذب میشه دکترمم آمپول داد هر ۲هفته بزنم
الان بااین شرایط خطرناک نیس ؟کسی بوده مثل من باشه؟؟؟؟

13 پاسخ 485 بازدید


جایگزین کپسول داکسی سایکلین

سلام پزشک مهربون و خانومای گل
من یکشنبه عکس رنگی رحم دارم
دکتر گفت داکسی سایکلین بخور اما هرچی میگردم پیدا نمیکنم،داروخونه ها میگن نیستش کلا!
بجای داکسی سایکلین چی میتونم بخورم؟

7 پاسخ 299 بازدید


موفقیت نداشتن در بارداری در دو ماه گذشته

سلام خسته نباشید
من ۵ ماه ازدواج ۳ ماه تحت نظر بودم برای درمان کیست قرص اچ دی خوردم
از فروردین جلوگیری نداشتم و اردیبهشت با دارو بارداری و چند قلوزایی اقدام کردم برای بارداری طبق دستور های پزشکم داروها رو مصرف کردم و نزدیکی داشتم طبق گفته دکترم الان ده روز از تخمک گذاریم میگذره ظهر بی بی چک گذاشتم نتیجه منفی بود

35 پاسخ 605 بازدید


درموردشنوایی سنجی نوزاد و چگونه خوابوندنش تواون لحظه🙄

سلام دوستان ازبهداشت زنگ زدن که دخملمو ببرم شنوایی سنجی حالا گفتن فرداساعت۱۲ظهربیارید حتمنم خواب باشه چیکارش کنم بخوابه 😪تجربه هاتونوبهم بگین لطفا معمولاتاصداییم میاد بیدارمیشه اونجابخوان براش انجام بدن مبترسم بیدارشه😫

19 پاسخ 572 بازدید


از دیروز یه لکه دیدم و. پوشاک گذاشتم هیچی نیست فقط میرم دستشویی میبینم

نمیدونم چیکار کنم برم ازمایش بدم دکتر برام ازمایش دوم پریودی نوشته لطفا کمکم کنید

51 پاسخ 895 بازدید


شیر گاو جایگزین شیر خشک در 1 سالگی

سلام خانم دکتر. خسته نباشید. خواسم بدونم بعد از 1 سالگی فرزندم. آیا میتونم بهش فقط شیر گاو بدم؟ بچه من شیر خشکی هست. خواسم اگر بشه دیگه شیر خشک نخرم

10 پاسخ 370 بازدید


تنبلی تخمدانی ها بیان

سلام دوستان خوبین؟ چیکار میکنین باتنبلی تخمدان 🥴
من وزنم نرماله، پریودیامم منظمه، با وجود 7 ماه اقدام مرتب روزای تخمک گذاری، ولی باردار نمیشم 😓 چیکار کنم؟

50 پاسخ 618 بازدید


بهترین دکتر زنان در کرمان

کسی میدونه دکتر زنان خوب واسه زایمان سزارین تو کرمان کیه ؟

39 پاسخ 1,943 بازدید


کارهایی که بعد ivfباید انجام داد ؟

سلام خانوم هایی که ivfانجام دادن میشه از باید ها و نباید ها و روال کار ivfیه توضیحی بدی و اینکه من همسرم مفولوژی اسپرمشون مشکل داره یعنی شکل اسپرمشون ایراد داره آیا ivfجوابگو هست ؟؟؟

293 پاسخ 695 بازدید


اب سیب برای رفلاکس نوزاد

سلام خدمت پزشک محترم اوما و خانمای عزیز..میخاستم بدونم ایا دادن اب سیب ب نوزاد ۴ماهه برای رفلاکس تاثیری داره یا نه؟ کسی تجربه اگ داره ممنون میشم بهم بگه

10 پاسخ 786 بازدید


خانما کیا هفته ۴۰ هستن

شرایطتون چطوره؟
کی بهتون گفتن میتونید زایمان کنید؟

8 پاسخ 565 بازدید


شروع درد زایمان

خانما از هفته چندم درداتون شروع شد ؟ و تو هفته چندم طبیعی زایمان کردین ؟
من امروز رفتم برای ویزیت ، به دکترم اشتباهی تاریخ شروع پریودمو بجای ده شهریور گفتم ۳ شهریور . و دکتر گفتن تا اخر این هفته اگر زایمان نکردی ده خرداد صبح بیا بستری شو.
الان باید به دکترم بگم اشتباه گفتم تاریخ شروع پریودمو ؟ چون یک هفته تفاوتشه از ۳ تا دهمه شهریور .

35 پاسخ 712 بازدید


اب دور جنین ۹ هست

دکترم گفته ۱۰ روز دیگ سونو شو اگ کمتر شد ختم بارداری بدیم 🥺حالا من دارم روزی ۱۰ الی ۱۵ لیوان مایعات میخورم.اگ خدایی نکرده تو این مدت کم شده خطر داره برا بچه🥺

196 پاسخ 762 بازدید


بیمارستان خوب برای زایمان

سلام این پست رو اوما تو اینستاگرام گذاشت شاید کمکتون کنه

4 پاسخ 537 بازدید


عکس رنگی رحم انجام دادید

سلام دوستان عکس رنگی رحم انجام دادید؟
با بیهوشی یا بدون بیهوشی
من خیلی استرس و نگرانی دارم ایا درد داره؟

31 پاسخ 600 بازدید