بالا بودن قند ناشتا
سلام عزیزان من قند نداشتم اصلا الان سه روزه قندم با دستگاه خونگی بالا نشون میده 155 159 و امروزم 166 شده نوبت دکترم 17 خرداده. چکار کنم گلوکوفاژ بخورم سرخود؟ یا رژیم غذایی خاصی پیروی کنم
درخواست تفسیر جواب آزمایش
دکتر اوما لطفاً میفرمایید چه مشکلی هست تو این جواب آزمایش؟ ممنون
تیتر بتا آیا خوبه؟!🙏🏻🙏🏻
سلام ب دکتر اوما و دوستان،10روز از پریودم که عقب افتاد تیتر دادم عددش شد115،امروز مجدد آزمایش دادم که میشه یکهفته از ازمایش قبلی تیتر بتا3018هست آیا روند تیتر خوبه؟جای نگرانی نیست میشه بگید؟؟؟در ضمن اینم بگم بی بی بی چک وندفو روز دومی ک پریود نشدم تست زدم منفی بود و روز هشتم تاخیر پریودم ک زدم ینی شش روز بعدش بی بی چک مثبت شد
خوردن عسل در 3 ماه دوم
سلام خسته نباشید میخواستم بپرسم خوردن کره بادام زمینی با عسل تو 5 ماه اشکالی داره ؟
تنبلی تخمدان یا عفونت
سلام خدمت پزشک اوما و شما دوستای گل
بچه ها من دو سال و خورده ای میشه که ازدواج کردم و تو این دو سال کلا یه شب درمیون حدودا رابطه داشتیم و اینکه من کلا جلوگیریم طبیعی بوده و بخوای حساب کنی در حدو دو ماه به صورت نا منظم از کاندوم استفاده کردیم
من از یک سال و خورده ای قبل پریودیام نامنظم شده
احتمال داره به خاطر اینکه جلوگیریم طبیعی بوده دچار تنبلی شده باشم؟ یا اینکه به خطر عفونت نامنطم شده پریودیام؟
و اینکه پزشک بهم گفت دیگه جلوگیری نکن احتمالا تنبلی داری
و دو دوره دوفاستون مصرف کردم و پریودم تنظیم شد
ولی این دوره که قطعش کردم پریود نشدم هنوز😔هیچ علائمی هم ندارم ازش
ماه پیش هم رفتم دکتر بهم گفت عفونت شدید داری
سه هفته هم هست جلوگیری میکنم به خاطر داروهایی که واسه عفونت مصرف میکنم
سونو آنومالی و جفت
سلام من امروز سونو آنومالی دادم پشت جفت هماتوم دیدن ۴سانت گفت استراحت کن جذب میشه دکترمم آمپول داد هر ۲هفته بزنم
الان بااین شرایط خطرناک نیس ؟کسی بوده مثل من باشه؟؟؟؟
جایگزین کپسول داکسی سایکلین
سلام پزشک مهربون و خانومای گل
من یکشنبه عکس رنگی رحم دارم
دکتر گفت داکسی سایکلین بخور اما هرچی میگردم پیدا نمیکنم،داروخونه ها میگن نیستش کلا!
بجای داکسی سایکلین چی میتونم بخورم؟
موفقیت نداشتن در بارداری در دو ماه گذشته
سلام خسته نباشید
من ۵ ماه ازدواج ۳ ماه تحت نظر بودم برای درمان کیست قرص اچ دی خوردم
از فروردین جلوگیری نداشتم و اردیبهشت با دارو بارداری و چند قلوزایی اقدام کردم برای بارداری طبق دستور های پزشکم داروها رو مصرف کردم و نزدیکی داشتم طبق گفته دکترم الان ده روز از تخمک گذاریم میگذره ظهر بی بی چک گذاشتم نتیجه منفی بود
درموردشنوایی سنجی نوزاد و چگونه خوابوندنش تواون لحظه🙄
سلام دوستان ازبهداشت زنگ زدن که دخملمو ببرم شنوایی سنجی حالا گفتن فرداساعت۱۲ظهربیارید حتمنم خواب باشه چیکارش کنم بخوابه 😪تجربه هاتونوبهم بگین لطفا معمولاتاصداییم میاد بیدارمیشه اونجابخوان براش انجام بدن مبترسم بیدارشه😫
از دیروز یه لکه دیدم و. پوشاک گذاشتم هیچی نیست فقط میرم دستشویی میبینم
نمیدونم چیکار کنم برم ازمایش بدم دکتر برام ازمایش دوم پریودی نوشته لطفا کمکم کنید
شیر گاو جایگزین شیر خشک در 1 سالگی
سلام خانم دکتر. خسته نباشید. خواسم بدونم بعد از 1 سالگی فرزندم. آیا میتونم بهش فقط شیر گاو بدم؟ بچه من شیر خشکی هست. خواسم اگر بشه دیگه شیر خشک نخرم
تنبلی تخمدانی ها بیان
سلام دوستان خوبین؟ چیکار میکنین باتنبلی تخمدان 🥴
من وزنم نرماله، پریودیامم منظمه، با وجود 7 ماه اقدام مرتب روزای تخمک گذاری، ولی باردار نمیشم 😓 چیکار کنم؟
بهترین دکتر زنان در کرمان
کسی میدونه دکتر زنان خوب واسه زایمان سزارین تو کرمان کیه ؟
کارهایی که بعد ivfباید انجام داد ؟
سلام خانوم هایی که ivfانجام دادن میشه از باید ها و نباید ها و روال کار ivfیه توضیحی بدی و اینکه من همسرم مفولوژی اسپرمشون مشکل داره یعنی شکل اسپرمشون ایراد داره آیا ivfجوابگو هست ؟؟؟
اب سیب برای رفلاکس نوزاد
سلام خدمت پزشک محترم اوما و خانمای عزیز..میخاستم بدونم ایا دادن اب سیب ب نوزاد ۴ماهه برای رفلاکس تاثیری داره یا نه؟ کسی تجربه اگ داره ممنون میشم بهم بگه
خانما کیا هفته ۴۰ هستن
شرایطتون چطوره؟
کی بهتون گفتن میتونید زایمان کنید؟
شروع درد زایمان
خانما از هفته چندم درداتون شروع شد ؟ و تو هفته چندم طبیعی زایمان کردین ؟
من امروز رفتم برای ویزیت ، به دکترم اشتباهی تاریخ شروع پریودمو بجای ده شهریور گفتم ۳ شهریور . و دکتر گفتن تا اخر این هفته اگر زایمان نکردی ده خرداد صبح بیا بستری شو.
الان باید به دکترم بگم اشتباه گفتم تاریخ شروع پریودمو ؟ چون یک هفته تفاوتشه از ۳ تا دهمه شهریور .
اب دور جنین ۹ هست
دکترم گفته ۱۰ روز دیگ سونو شو اگ کمتر شد ختم بارداری بدیم 🥺حالا من دارم روزی ۱۰ الی ۱۵ لیوان مایعات میخورم.اگ خدایی نکرده تو این مدت کم شده خطر داره برا بچه🥺
بیمارستان خوب برای زایمان
سلام این پست رو اوما تو اینستاگرام گذاشت شاید کمکتون کنه
عکس رنگی رحم انجام دادید
سلام دوستان عکس رنگی رحم انجام دادید؟
با بیهوشی یا بدون بیهوشی
من خیلی استرس و نگرانی دارم ایا درد داره؟




