پرولاکتین بالا و پریود نامنظم
سلام ببخشید من پرو لاکتینم بالا بود دکتر برام قرص نوشت گفت با خوردن این قرص و تیروئیدم داشتم و با مصرف قرص تیروئید دیگه پریودهام منظم میشه الان عکس دو تا قرص رو میزارم چند وقت باید استفاده کنم پریودم منظم بشه و چه غذاها یا میوه هایی باعث بالا رفتن پرولاکتین میشه که نخورم و استفاده نکنم آیا چیزی هست که سریع پرولاکتین پایین بیاره ؟در ضمن در حال اقدام هستم برای بارداری آیا این ها مانع بارداری هستن؟
حساسیت به آرد برنج؟
سلام خانم دکتر جان.وقتتون بخیر و خدا قوت. طبق گفته دکترش الان شش روزه کمکی فرهام و شروع کردم.فقط فرنی با آرد برنج و آب پپتی سه روز تست کردم صورتش جوش و اینا نزد.بعدشم سیب پخته که اونم با امروز سه روز شد تست کردم.کمی چشاشو میمیمالوند که اکثرا موقع خوابشه این اتفاق.کمی هم سرفه میکرد.تو این شش روز یبوست بود البته اکثرا یبوسته و امروز مدفوع کرد.داخلش نقطه های قرمز تیره بود که اصلا نتونستم تشخیص بدم خونه یا نه!یعنی الان اینا بخاطر حساسیت به آرد برنجه؟یا بخاطر یبوستش؟اصلا نمیدونم چیکار کنم.دیگه فرنی و سیب ندم بهش؟بقیه چیزا چی؟
آرد برنجش خونگی نبود متاسفانه
قطره آهن برای نوزاد
سلام وقت بخیر 🌷
دخترم ۴ماه و نیمشه دکتر گفته باید قطره آهن مصرف کنه
آهن لیپوزوفر قرمز نوشته براش روزی یک.سی سی
میتونم بجای لیپوزوفر قرمز سیدرال بدم بهش؟همون یک سی سی؟
دخترم ۲۶روزشه ۵ساعته ادرار نکرده
سلام دخترم ۵ساعته اصلا ادرار نکرده رنگ پوستشم تیره شده همش هی خوابه مشکلی نداره
استامینوفن ۳۲۵ در شیردهی
سلام خانوم دکتر عزیز اوما
من پریروز بعد از حمام دو لیوان آب سرد یخچالی خوردم از اون موقع تا حالا گلوم درد میکنه نمیتونم آب دهنمو به راحتی قورت بدم.گلوم خشکه.چون بدن درد دارم از دیروز تا حالا دو تا استامینوفن ۳۲۵ و به تجویز پزشک روزی یه عدد آزیترومایسین ۲۵۰ و هر ۸ ساعت یک عدد برم هگزین مصرف کردم.
دیروز اولین دوز واکسن پنوموکوک رو به دخترم تزریق کردن.چون یه کم تب کرده بود تا حالا سه دفعه هر بار ۱۲ قطره بهش قطره استامینوفن دادم.
میخواستم بدونم اینکه هم خودم دو دفعه استامینوفن خوردم هم به دخترم سه دفعه قطره دادم براش میتونه ضرری داشته باشه؟
لطفا جواب نوار قلب رو تفسیر کنید.
امروز نوار قلب دادم ولی چون بچه تکان نخورد دوباره از م گرفت،نگران شدم چون گفت بچه سنش کمه اگر اینجوری بدنیا بیاد میره دستگاه
تفسیر جواب ازمایش پاپ اسمیر
سلام دکتر جان میشه ازمایش منو تفسیر کنید
سونوگرافی قلب هفته۸
سلام خانم دکتر خسته نباشید من ۷هفته و۵روزم
سونو قلب برم قلبش تشکیل شده؟
یه هفته بعد موعدم بتام ۲هزار و خورده ای بودپریودامم ۳۰ روزس
بالا بودن گلبول سفید خون
سلام خسته نباشید، من تازه وارد هفته34 بارداری شدم، آزمایش دادم ولی گلبول سفید خونم بالاس،نگران شدم، کسی بوده مثل من گلبول سفید خونش بالا باشه و از پزشک اوما هم میخوام جواب بده
و اینکه سه روز قبل آزمایش واکسن کزاز زدم
سونوی آنومالی در ۱۷ هفته
سلام روز بخیر
دکترم گفت یکی دو روز بعد از ۱۸ هفتگی برو سونوی آنومالی بده ولی خودش زمان دقیقشو مشخص نکرد. حالا من چک کردم زمان سونوی من میفته توی تعطیلات تاسوعا عاشورا. میشه زودتر قبل از تعطیلات انجامش بدم؟ یعنی توی ۱۷ هفته و ۵ روز
عصب کشی دندون ؟؟؟؟
دکترجان میتونم عصب کشی کنم چون ناخواسته باردارشدم نتونستم الان از دردش درعذابم؟؟؟؟
ESR-CRP میزانش در بارداری بالاست
من ESR و CRP بالاست و هفته ۲۶ باداری هستم آیا کسی علت را میدونه کرونا هم ندارم
رابطه جنسی در بارداری
سلام وقتتون بخیر من تو هفته شانزدهم بارداری هستم غربالگری مرحله اولم خوب بوده ومشکلی ندارم لکه بینی وحالت تهوع اینام ندارم با همسرم هرروز رابطه داریم مشکلی درست میشه رابطه زیاد درصورتی که خودم اذیت نشم؟
سلامخانم دکتر و خانمای گل تو شیردهی ریزش مو شدید گرفتم خیلی موهام میریزه
دوطرف جلو موهام ریخته اعصابم خورده خیلی بد شده موهام شامپویی دارویی سراغ ندارید خوب بشه😔😔
تب واکسن چهارماهگی نوزاد
خانم دکتر من دخترم از صبح تا عصر ساعت ۷ دمای بدنش زیر ۳۷ بود . ولی از بعد اون میشه ۳۷.۲ تا ۳۷.۵ . بالای چن بشه و پایین نیاد میتونم از شیاف استفاده کنم ؟
پیشگیری ازبارداری باقرص جلوگیری
سلام من بیست وهشت سالمه و پسر یک ساله وپنج ماهه دارم وشیردهی دارم لطف میکنید راهنمایی ام کنیدچه قرص جلوگیری مصرف کنم ک عوارض نداشته باشه و ازچندم سیکل بایدمصرف بشه راستی دوره هام سی روزه اس ووزنم ۷۵ کیلو است من تاالان قرص جلوگیری مصرف نکردم و به داروهای ضدقارچی مثل فلوکونازول و ... حساسیت دارم و
بزرگی شکم کودک دوساله وده ماهه
سلام خانم دکترعزیز دختردوسال وده ماه داریم که خیلی وقته شکم اش بزرگه که میگفتیم بخاطرشیرخوردنش و طبیعیه البته ازسمت خانواده پدری هم شکم شون یکمقداربزرگه الان که ب این سن رسیده همچنان این حالت بزرگی شکم هس که نگرانمون کرده عکسشومیفرستم لطفا شمانظربدید که آیا طبیعی یا خداینکرده نیاز ب مراجعه به متخصص درضمن برای دفع مشکلی نداره ممنون
لکه بینی و پریود نشدن
سلام خانم دکتر من پریود نامنظمه ولی از فروردین تا خرداد 28روزه بود من قبل از پریودی سینه درد میگرم این ماه هیچ علائمی نداشتم و پریود نشدم .فقط بعضی موقع یه لحظه زیر شکمم درد پریودی میگیره و قطع میشه از21تیر لکه قهوه ای شروع شد کم کم شد لکه قوه ای یا لکه خونی تیره با چند روز لکه خونی تیره. قطع شد لکه قهوهای میومد امروزم لکه قوه دارم خونی نبود ولی یکم دستمال فشار دادم داخل خودم دیدم خونی هستش هفته گذشته هم بی بی چک زدم منفی بود .من الا باید چیکار کنم؟
تب کودک یک ساله
سلام خانم دکترعزیز
دخترم از دیشب تب داره و بهش استامینوفن هر ۴ ساعت میدم و تبش پایین میاد اما همچنان بدنش داغه .درجه تبش بعد از قطره استامینوفن به ۳۸.۵ رسید بنظرتون نیازی هست ببرمش بیمارستان یا نه؟
براش شیاف استامینوفن ۱۲۵ خریدم اگر تبش بالا رفت کاملش استفاده کنم براش یا باید نصفش کنم؟
ممنون میشم راهنماییم کنین🌹
تب کردن بعد از واکسن ۶سالگی
سلام خسته نباشید
دکترجان دخترم۶سالشههم دیروزواکسن زده
هم دردش شدیده هم تب داره چیکازکنم؟
۶ساعتی هم پروفن نبدم




