Ooma

پرولاکتین بالا و پریود نامنظم

سلام ببخشید من پرو لاکتینم بالا بود دکتر برام قرص نوشت گفت با خوردن این قرص و تیروئیدم داشتم و با مصرف قرص تیروئید دیگه پریودهام منظم میشه الان عکس دو تا قرص رو میزارم چند وقت باید استفاده کنم پریودم منظم بشه و چه غذاها یا میوه هایی باعث بالا رفتن پرولاکتین میشه که نخورم و استفاده نکنم آیا چیزی هست که سریع پرولاکتین پایین بیاره ؟در ضمن در حال اقدام هستم برای بارداری آیا این ها مانع بارداری هستن؟

18 پاسخ 2,350 بازدید


حساسیت به آرد برنج؟

سلام خانم‌ دکتر جان.وقتتون بخیر و خدا قوت. طبق گفته دکترش الان شش روزه کمکی فرهام و شروع کردم.فقط فرنی با آرد برنج و آب پپتی سه روز تست کردم‌ صورتش جوش و اینا نزد.بعدشم سیب پخته که اونم با امروز سه روز شد تست کردم.کمی چشاشو می‌میمالوند که اکثرا موقع خوابشه این اتفاق.کمی هم سرفه می‌کرد.تو این شش روز یبوست بود البته اکثرا یبوسته و امروز مدفوع کرد.داخلش نقطه های قرمز تیره بود که اصلا نتونستم تشخیص بدم خونه یا نه!یعنی الان اینا بخاطر حساسیت به آرد برنجه؟یا بخاطر یبوستش؟اصلا نمیدونم چیکار کنم.دیگه فرنی و سیب ندم بهش؟بقیه چیزا چی؟
آرد برنجش خونگی نبود متاسفانه

15 پاسخ 6,219 بازدید


قطره آهن برای نوزاد

سلام وقت بخیر 🌷
دخترم ۴ماه و نیمشه دکتر گفته باید قطره آهن مصرف کنه
آهن لیپوزوفر قرمز نوشته براش روزی یک.سی سی
میتونم بجای لیپوزوفر قرمز سیدرال بدم بهش؟همون یک سی سی؟

11 پاسخ 472 بازدید


دخترم ۲۶روزشه ۵ساعته ادرار نکرده

سلام دخترم ۵ساعته اصلا ادرار نکرده رنگ پوستشم تیره شده همش هی خوابه مشکلی نداره

40 پاسخ 842 بازدید


استامینوفن ۳۲۵ در شیردهی

سلام خانوم دکتر عزیز اوما
من پریروز بعد از حمام دو لیوان آب سرد یخچالی خوردم از اون موقع تا حالا گلوم درد می‌کنه نمیتونم آب دهنمو به راحتی قورت بدم.گلوم خشکه.چون بدن درد دارم از دیروز تا حالا دو تا استامینوفن ۳۲۵ و به تجویز پزشک روزی یه عدد آزیترومایسین ۲۵۰ و هر ۸ ساعت یک عدد برم هگزین مصرف کردم.
دیروز اولین دوز واکسن پنوموکوک رو به دخترم تزریق کردن.چون یه کم تب کرده بود تا حالا سه دفعه هر بار ۱۲ قطره بهش قطره استامینوفن دادم.
میخواستم بدونم اینکه هم خودم دو دفعه استامینوفن خوردم هم به دخترم سه دفعه قطره دادم براش می‌تونه ضرری داشته باشه؟

14 پاسخ 1,649 بازدید


لطفا جواب نوار قلب رو تفسیر کنید.

امروز نوار قلب دادم ولی چون بچه تکان نخورد دوباره از م گرفت،نگران شدم چون گفت بچه سنش کمه اگر اینجوری بدنیا بیاد میره دستگاه

16 پاسخ 428 بازدید


تفسیر جواب ازمایش پاپ اسمیر

سلام دکتر جان میشه ازمایش منو تفسیر کنید

6 پاسخ 512 بازدید


سونوگرافی قلب هفته۸

سلام خانم دکتر خسته نباشید من ۷هفته و۵روزم
سونو قلب برم قلبش تشکیل شده؟
یه هفته بعد موعدم بتام ۲هزار و خورده ای بودپریودامم ۳۰ روزس

121 پاسخ 733 بازدید


بالا بودن گلبول سفید خون

سلام خسته نباشید، من تازه وارد هفته34 بارداری شدم، آزمایش دادم ولی گلبول سفید خونم بالاس،نگران شدم، کسی بوده مثل من گلبول سفید خونش بالا باشه و از پزشک اوما هم میخوام جواب بده
و اینکه سه روز قبل آزمایش واکسن کزاز زدم

9 پاسخ 2,329 بازدید


سونوی آنومالی در ۱۷ هفته

سلام روز بخیر
دکترم گفت یکی دو روز بعد از ۱۸ هفتگی برو سونوی آنومالی بده ولی خودش زمان دقیقشو مشخص نکرد. حالا من چک کردم زمان سونوی من میفته توی تعطیلات تاسوعا عاشورا. میشه زودتر قبل از تعطیلات انجامش بدم؟ یعنی توی ۱۷ هفته و ۵ روز

12 پاسخ 425 بازدید


عصب کشی دندون ؟؟؟؟

دکترجان میتونم عصب کشی کنم چون ناخواسته باردارشدم نتونستم الان از دردش درعذابم؟؟؟؟

5 پاسخ 565 بازدید


ESR-CRP میزانش در بارداری بالاست

من ESR و ‌CRP بالاست و هفته ۲۶ باداری هستم آیا کسی علت را میدونه کرونا هم ندارم

7 پاسخ 853 بازدید


رابطه جنسی در بارداری

سلام وقتتون بخیر من تو هفته شانزدهم بارداری هستم غربالگری مرحله اولم خوب بوده ومشکلی ندارم لکه بینی وحالت تهوع اینام ندارم با همسرم هرروز رابطه داریم مشکلی درست میشه رابطه زیاد درصورتی که خودم اذیت نشم؟

68 پاسخ 1,160 بازدید


سلام‌خانم دکتر و خانمای گل تو شیردهی ریزش مو شدید گرفتم خیلی موهام میریزه

دوطرف جلو موهام ریخته اعصابم خورده خیلی بد شده موهام شامپویی دارویی سراغ ندارید خوب بشه😔😔

124 پاسخ 1,051 بازدید


تب واکسن چهارماهگی نوزاد

خانم دکتر من دخترم از صبح تا عصر ساعت ۷ دمای بدنش زیر ۳۷ بود . ولی از بعد اون میشه ۳۷.۲ تا ۳۷.۵ . بالای چن بشه و پایین نیاد میتونم از شیاف استفاده کنم ؟

29 پاسخ 445 بازدید


پیشگیری ازبارداری باقرص جلوگیری

سلام من بیست وهشت سالمه و پسر یک ساله وپنج ماهه دارم وشیردهی دارم لطف میکنید راهنمایی ام کنیدچه قرص جلوگیری مصرف کنم ک عوارض نداشته باشه و ازچندم سیکل بایدمصرف بشه راستی دوره هام سی روزه اس ووزنم ۷۵ کیلو است من تاالان قرص جلوگیری مصرف نکردم و به داروهای ضدقارچی مثل فلوکونازول و ... حساسیت دارم و

9 پاسخ 617 بازدید


بزرگی شکم کودک دوساله وده ماهه

سلام خانم دکترعزیز دختردوسال وده ماه داریم که خیلی وقته شکم اش بزرگه که میگفتیم بخاطرشیرخوردنش و طبیعیه البته ازسمت خانواده پدری هم شکم شون یکمقداربزرگه الان که ب این سن رسیده همچنان این حالت‌ بزرگی شکم هس که نگرانمون کرده عکسشومیفرستم لطفا شمانظربدید که آیا طبیعی یا خداینکرده نیاز ب مراجعه به متخصص درضمن برای دفع مشکلی نداره ممنون

25 پاسخ 2,893 بازدید


لکه بینی و پریود نشدن

سلام خانم دکتر من پریود نامنظمه ولی از فروردین تا خرداد 28روزه بود من قبل از پریودی سینه درد میگرم این ماه هیچ علائمی نداشتم و پریود نشدم .فقط بعضی موقع یه لحظه زیر شکمم درد پریودی میگیره و قطع میشه از21تیر لکه قهوه ای شروع شد کم کم شد لکه قوه ای یا لکه خونی تیره با چند روز لکه خونی تیره. قطع شد لکه قهوهای میومد امروزم لکه قوه دارم خونی نبود ولی یکم دستمال فشار دادم داخل خودم دیدم خونی هستش هفته گذشته هم بی بی چک زدم منفی بود .من الا باید چیکار کنم؟

5 پاسخ 503 بازدید


تب کودک یک ساله

سلام خانم دکترعزیز
دخترم از دیشب تب داره و بهش استامینوفن هر ۴ ساعت میدم و تبش پایین میاد اما همچنان بدنش داغه .درجه تبش بعد از قطره استامینوفن به ۳۸.۵ رسید بنظرتون نیازی هست ببرمش بیمارستان یا نه؟
براش شیاف استامینوفن ۱۲۵ خریدم اگر تبش بالا رفت کاملش استفاده کنم براش یا باید نصفش کنم؟
ممنون میشم راهنماییم کنین🌹

6 پاسخ 339 بازدید


تب کردن بعد از واکسن ۶سالگی

سلام خسته نباشید
دکترجان دخترم۶سالشههم دیروزواکسن زده
هم دردش شدیده هم تب داره چیکازکنم؟
۶ساعتی هم پروفن نبدم

8 پاسخ 466 بازدید