تب کودک یک ساله
سلام خانم دکترعزیز
دخترم از دیشب تب داره و بهش استامینوفن هر ۴ ساعت میدم و تبش پایین میاد اما همچنان بدنش داغه .درجه تبش بعد از قطره استامینوفن به ۳۸.۵ رسید بنظرتون نیازی هست ببرمش بیمارستان یا نه؟
براش شیاف استامینوفن ۱۲۵ خریدم اگر تبش بالا رفت کاملش استفاده کنم براش یا باید نصفش کنم؟
ممنون میشم راهنماییم کنین🌹
تب کردن بعد از واکسن ۶سالگی
سلام خسته نباشید
دکترجان دخترم۶سالشههم دیروزواکسن زده
هم دردش شدیده هم تب داره چیکازکنم؟
۶ساعتی هم پروفن نبدم
بزرگ شدن جوش روی صورت بچه ۵ماهه
سلام
یه ماه پیش رو صورت پسرم یه جوش کوچیک بود که تقریبا تبدیل شده به یه جوش بزرگ که همش پوست میده و بزرگتر میشه بنظرتون چیه؟چی بزنم خوب شه؟
خانم دکتر عزیز مدفوع نکردن نوزاد 20 روزه
❤️ با سلام خانم دکتر عزیز ودوستان اومایی ممنون میشم راهنمایی ام کنید من پسرم 36 هفته دنیا اومد بخاطره تنفس 10 روز بخش نوزادان بستری بود شیر خودمو میخورد بعد چون شیرم کم هست و بچه تو دستگاه بوده وخیلی کوچیکه بهش شیر خشک نان اپتی پرو هم میدم اما نمیدونم چرا دوروزه مدفوع نکرده وخیلی اذیت وهمش درحال زور زدن واینکه خیلی نفس کم میاره آیا طبیعیه هفته پیش دکتر گفت همه چیزش خوبه حالا من واقعا کلافه ام ونمیدونم چیکار کنم اصلا با شیر خودم سیر نمیشه مجبور شدم ودکتر تجویز کرد شیر خشک بدم در کنارش قطره اد وگریپ میکسچر هم بهش میدم تشکر 🙏
علت درد در قسمت چپ پهلو ب سمت بالای شکم
سلام . من الان دو سه روز سمت چپ ناحیه شکم به سمت بالا نه پایین درد میکنه ، دردش قطع هم نمیشه طبیعیه؟ یه بار قبلا همین قسمت اما ب سمت بالاتر درد میکرد دکتر گفت شاید معده اته خیلی ورم کرده برو دکتر داخلی ،اما الان یه کم پایینتره معده ام نیست،نگرانم طبیعیه؟به جنینم ربطی نداره؟
شروع غذای کمکی برای نوزاد با گوارش حساس
سلام وقت بخیر
بچه ام به پروتئین شیر گاو حساسیت داره، و کمی در ۵ ماهگی بخاطر حساسیتش وزنش پایین اومد دکتر متخصص گفت میتونم غذای کمکی رو شروع کنم که با فرنی آرد برنج روزی ۲ قاشق چای خوری شروع کردم روز سوم تو مدفوعش رگه های خون بود که دکترش حساسیت به آرد برنجو تشخیص داد و گفت یه هفته بعد با سوپ امتحان کنم
الان نزدیک ۶ ماهشه بنظر شما حریره بادم بدم یا سوپ
دوستان راهنماییم میکنید پسرم ۲۸ متولد شده
دوستان راهنماییم میکنید پسرم ۲۸ متولد شده چحوری تو برنامه عکسشو بزارم و تاریخ متولد شدنشووووو که دیگه تو برنامه برام بارداری نخوره
مصرف قرص ایزوکسوپرین تا هفته چندم بارداری؟
سلام پزشک اوما و دوستان عزیز
میخواستم بدونم بنظرتون ایزوکسوپرین تا چند هفتگی باید مصرف بشه؟
هفته آینده نوبت دکتر دارم ک یه شهر دیگست تا اونوقت قرصو لازمه قطع کنم؟
روزی سه تا مصرف میکنم.
خوردن کلمپیج تو بارداری
سلام پزشک اوما خسته نباشی من هفته های اخر بارداریمه برای رشد جنین همراه کاهو از کلم پیچ استفاده میکنم بصورت خام ایا مشکلی ایجاد نمیکنه ،ممنون میشم راهنماییم کنید
ویروس جدید نوزاد ۶ ماهه
سلام دکتر عزیز نیاز به پشتیبانی دخترم این ویروس جدید و گرفته تب داشت که کنترل شد خدا رو شکر. دکتر گفت یه مقدار گلوش چرک داره ولی شاید تو ۲۴ ساعت ۲۰۰ یا ۳۰۰ سی سی شیر خورده باشه چیکار کنم تا کی اینقدر بی اشتهاست؟
بارداری دوم و پیش گیری از سرکلاژ
سلام مامانای گل میخوام بدونم کسی بوده که زایمان اول سرکلاژ شده باشه و بارداری دوم سرکلاژ نکرده باشه و بارداری خوبی رو گذرونده ؟؟خانم دکتر گل لزوما کسی که بارداری اول سرکلاژ کرده بارداری دوم هم باید سرکلاژ بشه ؟؟و برای جلوگیری از سرکلاژ برای بارداری دوم چکاری باید انجام بدیم ؟
دکتر اوما تورو خدا بیاید ب بچم زیاد قطره آهن دادم
سلام. دکتر جان من نمیدونستم ب بچه باید چقد آهن داد. دوماهه دارم قطره فری نون و لیپوسوفر رو روزی 25 تا بهش میدم. گاهی متوجه میشدم دل درد داره و یبوست خیلی شدید. فک میکردم مال غذاست. این مدت اشتها و وزن گیریش خیلی خوب شده بود. از دیشب فهمیدم باید ب بچه 15 قطره داد. توی نت ی چیزایی در مورد مسمومیت آهن نوشته بود. شما رو بخدا بیاید بگید چیکار کنم یعنی بچم مسمومیت گرفته من نفهمیدم؟ قلب و کبدش چیزیش نشه 😭
❌تفسیر آزمایش رو میخام لطفا❌
ممنون میشم لطف کنید آزمایش رو تفسیر کنید
نمونه برداری از جنین سقط شده
سلام دکتر خسته نباشید عزیزم این نمونه برداری از سقط جنین دوستمه میخوام نظرتون رو بگید تا هفته بعد دکتر ببره
میشه لطفا بگین باردارم یا نه
سلام من بی بی چکم مثبت شد ازمایش بتا دادم میشه لطفا بگین باردارم یا نه
زایمان زودرس در ۳۶هفته
سلام خسته نباشید.من دستشویی رفتم دوبار لکه قهوه ای خیلی کم رنگ در حد دوقطره یابگم رگه خون رودستمالم می افتاد توفاصله دوساعت.بنظرتون زایمانم نزدیکه؟دیروز هم احساس کردم چندیدن بار پشت سرهم جنین فشار به دهانه رحمم می اورد حالت سوزش تودهانه رحم.سونوگرافی که دیروز رفتم دکتر ازم سوال کردم بچه چندمته وطبیعی هستی یاسزارین؟بنظرتون تو سنونو متوجه شده که بچه تو شرف اومدنه؟پیاده روی بکنم یا خیر؟
نظر شما در مورد بی بی چک وعدد بتا
سلام خانم دکتر وخانم های محترم من این ماه اقدام داشتم تاریخ ۲۵ سیکلم بیبی چک زدم سریع دوتا خط افتادودیروز یعنی ۲۸ سیکلم تیتر بتا دادم میخواستم نظر شما رو بدونم نمی دونم چرا فکر میکنم عددش زیاده نمی دونم چرا فکرای منفی میاد توذهنم
چند وقت بعد از بهبودی از کرونا میتوان برای بارداری اقدام کرد
سلام خانم دکتر عزیز وقت بخیر..بنده ۳۹ ساله و یک دختر ۸ ساله دارم.میخوام برای بچه دوم اقدام کنم ولی متاسفانه الان که پریود هم هستم تست کرونام مثبت شد و فعلا در قرنطینه هستم..بنظرتون بعد از بهبودی کامل چند وقت دیگه میتونم اقدام کنم...آیا حتما باید چند ماه پیشگیری کنم؟
تو اواخر بارداری حساسیت به بند جفت چجوریه؟
سلام پزشک عزیز. و اومایی ها.
حساسیت به بند جفت چه علائمی داره و خطرناکه؟ شنیدم واسه بعضیا نزدیک زایمان رخ میده. درسته؟
عفونت در هفته چهاردهم
سلام دکتر جان ، ترشحات پنیری داشتم که ب رنگ سفید بود الان چندوقتی هست زرد شده رنگش و خارش و درد هم دارم ، میشه راهنماییم کنید چیکار کنم چه دارویی مصرف کنم؟




