Ooma

تب کودک یک ساله

سلام خانم دکترعزیز
دخترم از دیشب تب داره و بهش استامینوفن هر ۴ ساعت میدم و تبش پایین میاد اما همچنان بدنش داغه .درجه تبش بعد از قطره استامینوفن به ۳۸.۵ رسید بنظرتون نیازی هست ببرمش بیمارستان یا نه؟
براش شیاف استامینوفن ۱۲۵ خریدم اگر تبش بالا رفت کاملش استفاده کنم براش یا باید نصفش کنم؟
ممنون میشم راهنماییم کنین🌹

6 پاسخ 339 بازدید


تب کردن بعد از واکسن ۶سالگی

سلام خسته نباشید
دکترجان دخترم۶سالشههم دیروزواکسن زده
هم دردش شدیده هم تب داره چیکازکنم؟
۶ساعتی هم پروفن نبدم

8 پاسخ 466 بازدید


بزرگ شدن جوش روی صورت بچه ۵ماهه

سلام
یه ماه پیش رو صورت پسرم یه جوش کوچیک بود که تقریبا تبدیل شده به یه جوش بزرگ که همش پوست میده و بزرگتر میشه بنظرتون چیه؟چی بزنم خوب شه؟

18 پاسخ 635 بازدید


خانم دکتر عزیز مدفوع نکردن نوزاد 20 روزه

❤️ با سلام خانم دکتر عزیز ودوستان اومایی ممنون میشم راهنمایی ام کنید من پسرم 36 هفته دنیا اومد بخاطره تنفس 10 روز بخش نوزادان بستری بود شیر خودمو می‌خورد بعد چون شیرم کم هست و بچه تو دستگاه بوده وخیلی کوچیکه بهش شیر خشک نان اپتی پرو هم میدم اما نمیدونم چرا دوروزه مدفوع نکرده وخیلی اذیت وهمش درحال زور زدن واینکه خیلی نفس کم میاره آیا طبیعیه هفته پیش دکتر گفت همه چیزش خوبه حالا من واقعا کلافه ام ونمیدونم چیکار کنم اصلا با شیر خودم سیر نمیشه مجبور ‌شدم ودکتر تجویز کرد شیر خشک بدم در کنارش قطره اد وگریپ میکسچر هم بهش میدم تشکر 🙏

23 پاسخ 1,864 بازدید


علت درد در قسمت چپ پهلو ب سمت بالای شکم

سلام . من الان دو سه روز سمت چپ ناحیه شکم به سمت بالا نه پایین درد میکنه ، دردش قطع هم نمیشه طبیعیه؟ یه بار قبلا همین قسمت اما ب سمت بالاتر درد میکرد دکتر گفت شاید معده اته خیلی ورم کرده برو دکتر داخلی ،اما الان یه کم پایینتره معده ام نیست،نگرانم طبیعیه؟به جنینم ربطی نداره؟

38 پاسخ 406 بازدید


شروع غذای کمکی برای نوزاد با گوارش حساس

سلام وقت بخیر
بچه ام به پروتئین شیر گاو حساسیت داره، و کمی در ۵ ماهگی بخاطر حساسیتش وزنش پایین اومد دکتر متخصص گفت میتونم غذای کمکی رو شروع کنم که با فرنی آرد برنج روزی ۲ قاشق چای خوری شروع  کردم روز سوم تو مدفوعش رگه های خون بود که دکترش حساسیت به آرد برنجو تشخیص داد و گفت یه هفته بعد با سوپ امتحان کنم
الان نزدیک ۶ ماهشه بنظر شما حریره بادم بدم یا سوپ

17 پاسخ 352 بازدید


دوستان راهنماییم میکنید پسرم ۲۸ متولد شده

دوستان راهنماییم میکنید پسرم ۲۸ متولد شده چحوری تو برنامه عکسشو بزارم و تاریخ متولد شدنشووووو که دیگه تو برنامه برام بارداری نخوره

68 پاسخ 560 بازدید


مصرف قرص ایزوکسوپرین تا هفته چندم بارداری؟

سلام پزشک اوما و دوستان عزیز
میخواستم بدونم بنظرتون ایزوکسوپرین تا چند هفتگی باید مصرف بشه؟
هفته آینده نوبت دکتر دارم ک یه شهر دیگست تا اونوقت قرصو لازمه قطع کنم؟
روزی سه تا مصرف میکنم.

19 پاسخ 3,527 بازدید


خوردن کلم‌پیج تو بارداری

سلام پزشک اوما خسته نباشی من هفته های اخر بارداریمه برای رشد جنین همراه کاهو از کلم پیچ استفاده میکنم بصورت خام ایا مشکلی ایجاد نمیکنه ،ممنون میشم راهنماییم کنید

12 پاسخ 564 بازدید


ویروس جدید نوزاد ۶ ماهه

سلام دکتر عزیز نیاز به پشتیبانی دخترم این ویروس جدید و گرفته تب داشت که کنترل شد خدا رو شکر. دکتر گفت یه مقدار گلوش چرک داره ولی شاید تو ۲۴ ساعت ۲۰۰ یا ۳۰۰ سی سی شیر خورده باشه چیکار کنم تا کی اینقدر بی اشتهاست؟

10 پاسخ 628 بازدید


بارداری دوم و پیش گیری از سرکلاژ

سلام مامانای گل میخوام بدونم کسی بوده که زایمان اول سرکلاژ شده باشه و بارداری دوم سرکلاژ نکرده باشه و بارداری خوبی رو گذرونده ؟؟خانم دکتر گل لزوما کسی که بارداری اول سرکلاژ کرده بارداری دوم هم باید سرکلاژ بشه ؟؟و برای جلوگیری از سرکلاژ برای بارداری دوم چکاری باید انجام بدیم ؟

90 پاسخ 4,249 بازدید


دکتر اوما تورو خدا بیاید ب بچم زیاد قطره آهن دادم

سلام. دکتر جان من نمیدونستم ب بچه باید چقد آهن داد. دوماهه دارم قطره فری نون و لیپوسوفر رو روزی 25 تا بهش میدم. گاهی متوجه میشدم دل درد داره و یبوست خیلی شدید. فک میکردم مال غذاست. این مدت اشتها و وزن گیریش خیلی خوب شده بود. از دیشب فهمیدم باید ب بچه 15 قطره داد. توی نت ی چیزایی در مورد مسمومیت آهن نوشته بود. شما رو بخدا بیاید بگید چیکار کنم یعنی بچم مسمومیت گرفته من نفهمیدم؟ قلب و کبدش چیزیش نشه 😭

23 پاسخ 675 بازدید


❌تفسیر آزمایش رو میخام لطفا❌

ممنون میشم لطف کنید آزمایش رو تفسیر کنید

18 پاسخ 356 بازدید


نمونه برداری از جنین سقط شده

سلام دکتر خسته نباشید عزیزم این نمونه برداری از سقط جنین دوستمه میخوام نظرتون رو بگید تا هفته بعد دکتر ببره

5 پاسخ 1,035 بازدید


میشه لطفا بگین باردارم یا نه

سلام من بی بی چکم مثبت شد ازمایش بتا دادم میشه لطفا بگین باردارم یا نه

35 پاسخ 854 بازدید


زایمان زودرس در ۳۶هفته

سلام خسته نباشید.من دستشویی رفتم دوبار لکه قهوه ای خیلی کم رنگ در حد دوقطره یابگم رگه خون رودستمالم می افتاد توفاصله دوساعت.بنظرتون زایمانم نزدیکه؟دیروز هم احساس کردم چندیدن بار پشت سرهم جنین فشار به دهانه رحمم می اورد حالت سوزش تودهانه رحم.سونوگرافی که دیروز رفتم دکتر ازم سوال کردم بچه چندمته وطبیعی هستی یاسزارین؟بنظرتون تو سنونو متوجه شده که بچه تو شرف اومدنه؟پیاده روی بکنم یا خیر؟

19 پاسخ 778 بازدید


نظر شما در مورد بی بی چک وعدد بتا

سلام خانم دکتر وخانم های محترم من این ماه اقدام داشتم تاریخ ۲۵ سیکلم بیبی چک زدم سریع دوتا خط افتادودیروز یعنی ۲۸ سیکلم تیتر بتا دادم میخواستم نظر شما رو بدونم نمی دونم چرا فکر میکنم عددش زیاده نمی دونم چرا فکرای منفی میاد توذهنم

96 پاسخ 1,664 بازدید


چند وقت بعد از بهبودی از کرونا میتوان برای بارداری اقدام کرد

سلام خانم دکتر عزیز وقت بخیر..بنده ۳۹ ساله و یک دختر ۸ ساله دارم.میخوام برای بچه دوم اقدام کنم ولی متاسفانه الان که پریود هم هستم تست کرونام مثبت شد و فعلا در قرنطینه هستم..بنظرتون بعد از بهبودی کامل چند وقت دیگه میتونم اقدام کنم...آیا حتما باید چند ماه پیشگیری کنم؟

9 پاسخ 434 بازدید


تو اواخر بارداری حساسیت به بند جفت چجوریه؟

سلام پزشک عزیز. و اومایی ها.
حساسیت به بند جفت چه علائمی داره و خطرناکه؟ شنیدم واسه بعضیا نزدیک زایمان رخ میده. درسته؟

20 پاسخ 1,089 بازدید


عفونت در هفته چهاردهم

سلام دکتر جان ، ترشحات پنیری داشتم که ب رنگ سفید بود الان چندوقتی هست زرد شده رنگش و خارش و درد هم دارم ، میشه راهنماییم کنید چیکار کنم چه دارویی مصرف کنم؟

3 پاسخ 368 بازدید