سلام خانم دکتر عزیز
من یکشنبه ۱۱ صبح ۲ تا جنین بلاست ۵ روزه انتقال دادم
دوشنبه ۶ عصر لکه بینی افتادم در حد پاک کردن خودم خون قرمز روشن
حدودای ۱۱ شب هم یکبار دیگه داشتم
سه شنبه صبح پزشکم گفتن طبیعیه و شیافم رو از ۱۲ ساعت به هر ۸ ساعت رسوندن
حالا سه شنبه حدود ۸ شب باز لک قهوه ای خیلی کم دارم.
استراحت دارم، در حد دسشویی رفتن ، چیزی خوردن بلند میشم فقط
آیا طبیعیه؟؟ احتمال سقط هست یا میتونه لانهگزینی باشه؟؟؟
امروز هم سردرد داشتم.
خیلی نگران هستم بخاطر تکرار لکه بینی
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



644
1401/06/29


