استفاده از آمپول و شیاف پروژشترون؟
سلام خسته نباشید...
من هفته ۳۲بارداری هستم بخاطر انقباضات رحمی که داشتم دکتر واسم سه تا امپول پروژشترون با دوبسته شیاف پروژسترون واسم نوشت
امروز اخرین امپول رو زدم خواستم بپرسم دیگه لازم نیست امپول وشیاف بزنم یا اگه باید بزنم تا چند هفته باید استفاده کنم؟
باردارم جنینم تکون نمیخوره
سلام روز بخیر...
من ۱۵هفته وچهارروز هستم جنینم هرروز کلی تکون میخورد وسکسکه میکرد الان دوروزه خیلییییییی کم شده شاید یبار توروز!خطرناکه؟
اینم بگم چون بارداری سومم هست شاید زودتر تکون هاشو متوجه شدم...
خوردن شیر خشک نان در بارداری
سلام خانم دکتر و دوستان عزیز،هفته سیزده بارداری هستم،دلم خیلی شیرخشک میخواد دوس دارم خالی بخورم،یا باهاش فرنی بپزم یا تو شیر بریزم و..،قند خونم هم بالاست،مصرفش در این دوره اشکالی نداره؟گویا قند مصنوعی هم نداره
ختنه به روش حلقه و التهاب دور الت
سلام مامان ها و خانم دکتر ، هشت روزه پسرم رو ختنه کردم ، آلتش خیلی ملتهب شده و قرمز کرده ، حلقه هم هنوز نیوفتاده
در طول روز برای پنج دقیقه خیلی گریه شدید و بی قراری میکنه
پماد تتراسایکلین میزنم
یک بار هم حموم بردمش
آیا عفونت کرده ؟
خیلی نگرانم
اسهال واستفراغ بعدازگذاشتن آیودی
سلام خسته نباشیدخیلی ممنون میشم جوابموبدین میترسم بچموشیربدم
جنسیت و سونوگرافی ان تی
سلام دوستان من رفتم ان تی ولی جنسیت نگفت . حالا عکس رو می فرستم تخمین بزنید .
بعد از سقط کیی برا سنو برم که ببین بقایی نمونده؟
سلام
من الان۶ روز سقط کردم ولی ۳روز مقعد درد شدید دارم و نمیدونم چکار کنم مقعد دردم خوب بشه بعد دکترم گفت شنبه بیا برا سنو شنبه برم برا سنو یا منتظر بمونم موعدم برسه بعدش برم؟
جنین رشد نکرده مونده تو هفته ۶
سلام
من جنین تو ۶ هفته رشد نکرده
کیا مثل من بودن ؟توخونه سقط کردین به صورت طبیعی یا بیمارستان کورتاژ شدین؟؟
میشه اطلاعاتتون و دراختیارم بزارین
خیلی استرس دارم ممنون
قطره آهن داخل غذا
سلام وقت بخیر
میشه قطره آهن رو داخل غذای نوزاد مثلا داخل فرنی ریخت که بخوره؟ چون پسرم اصلا از مزه ش خوشش نمیاد
و اینکه چه مقدار باید به نوزاد داده بشه؟
نوع شیرخشکی که به نوزاد باید داده شود
سلام.خسته نباشید.من واسه پسرم شیرخشک اوپتی پرو نان میدادم دیدم صورتش جوش میزنه ودستاش کهیر.شیرخشکش رو عوض کردم آپتامیل دادم دیدم بازهم همون شکلی شد وخوب نشد.بردمش دکتر گفتن به پروتئن گاوی حساسیت داره باید شیرخشک بدون لاکتوز بهش بدم .تهیه کردم صورتش ودستاش خوب شد ولی اینم میدم یبوست میگیره میشه لطفا راهنمایی بفرمایین که چه نوع شیرخشکی بدم که بهش بسازه.ممنونم از شما
سرماخوردگی در شیردهی وخوردن دارو
سلام خسته نباشید من سرماخوردم دیشب رفتم دکتر سرم داد و قرص استامینوفن ویتامینc ناپروکسن داده میخواستم ببینم توشیردهی مشکلی نداره والا ابریزش بینی شدید دارم چه قرصی بخورم شیردهی الامشکلی نداره نوزادم مریض نمیشه موقع شیردادن ماسک میزنم
چرا قرمزی و سوختگی مقعد پسرم که یکساله هست خوب نمیشه؟
سلام وقتتون بخیر
چرا قرمزی و سوختگی مقعد پسرم که یکسالشه خوب نمیشه؟ ی ماهی هست همینطوریه هرپماد و کرمی هم امتحان کردم پوشک نکردم باز گذاشتم با آب گرم شستمش بازهم نشد؟ بنظر شما میتونه از خوردن هندونه باشه خیلی دوستداره و هر روز میخوره؟ یا خودم دوغ محلی هر روز میخورم؟ علتش چیه؟
آیا تو ۶هفته و ۴روز تو سونوگرافی صدای قلب شنیده میشه؟
سلام خانما من ۶هفته و ۴روزمه و تا الان هیچ دکتری نرفتم ولی چند وقتیه انقباض شکمی دارم برات روزی دو سه بار بود ولی الان به روزی ۱۰یا۱۵بار رسیده بنظرتون مشکلی هست یا طبیعیه؟اللته اینم بگم انقباضاتش همراه با درد تقریبا زیاده.
واینکه اگه امروز برم سونو گرافی قلب تشکیل شده؟صدای قلب میشه شنید؟
خارش بدن و بالا بودن آنزیم کبد
سلام خانم دکتر من هفته 33 هستم دوسه هفته ست که کل بدنم خارش شدید دارم طوری که همه جام زخم شده از خارش، امروز آزمایش آنزیم کبد دادم و 41 بود با دکترم صحبت کردم گفت بالاس ولی نگران نباش و چند روز دیگه آزمایش رو تکرار کن. میخواستم ببینم آیا دارویی هست که مصرف کنم و کنترل بشه؟ اگر صبر کنم خطری واسه جنین پیش نمیاد؟
زمان پریود شدن پس از تزریق امپول پروژسترون
سلتم
وقت بخیر
من این ماه برای اولین بار دچار تاخیر در پریودی شدم
ک بعد از رد بارداری طبق تجویز پزشک متخصص و همینطور پزشک اوما دو عدد امپول پروژسترون ۵۰ تزریق کردم
چند روز بعد از امپول پریود میشم؟؟
کم پشت بودن موی نوزاد
سلام و عرض ادب
خسته نباشید
میخواستم بدونم آیا کم پشت بودن موی نوزاد نیاز به اقدام خاصی داره ؟ دختر من موهای سرش خیلی کمه ، به مرور بهتر میشه یا کاری هست که به زیاد شدن موهاش کمک کنه؟
ترشح رقیق قهوه ای
سلام
اولین روزاخرین پریودم ۲۹ اردیبهشت
۶ و ۸ تیر لک بینی و یکم خونریزی دیده بودم
امروزم ک پاشدم رفتم دسشویی باز ترشح رقیق قهوه ای دیدم زیاده
از ۸تیرم روزی دوتا شیاف استفاده میکردم تا به الان
بنظرتون چیشد؟؟
یعنی داره سقط میشه؟
من الان باید چیکار کنم
همزمان خوردن شیرمادر و شیر خشک
نوزاد من دچار زردی بود دکتر گفت شیرخشک بهش بده چندروزه شیر خودمو نمی خوره فقط عادت به شیر خشک کرده
بنظرتون سینمو بگیره چیکار کنم؟
سلام خانم دکتر برای دوستان عزیز تفسیر سونو و آزمایش
این سونوگرافی آزمایش خواهرمه الان بچه شیرده داره و الان هشت ماهه زایمان کرده الان یک ماه کامل پریود پریودش قطع نمیشه حالش خیلی بده رفت دکتر براش سونو و آزمایش نوشته هنوز دکتر ندیده حالش خیلی بده حالت تهوع داره سرگیجه داره و بدنش کلاً بی حاله
درد زیر دل در ۵ هفته
سلام روزتون بخیر من تازه تو ۵ هفته ام اما زیر دلم خیلی درد میکنه علتش چیه




