من دیروز رفتم سونو بهم میگه وزن بچها بالاتر از هفته ی منه
دکتر اوما میگه قند خونت چک کن با اینکه من ۸ هفته گلوکزم آزمایشش اوکی بوده الانم علائمی ندارم
باید 24هفته تست تحمل گلوکز رو بدی تا ببین دیابت بارداری داری یانه
عزیزم منم قندم لب مرزه و روزی ۴ بار با دستگاه خودم میگیرم قندمو الان خیلی رژیم و رعایت میکنم بعد هر وعده غذا هم نیسم ساعت راه میرم و تا یک ساعت فعالیت میکنم که کنترل شده تا الان خداروشکر
سلام به روی قشنگتون مامان جان
از عملکرد دستگاه خود مطمئن هستید؟ چک شده؟
نمیدونم دکتر جان من دفعه اولم خریدم این دستگاه رو
مامان گل باید دستگاه چک شود، شما یک نوبت قند خون را ناشتا تست کنید و در یک دفترچه یادداشت کنید بعد همان زمان به آزمایشگاه بروید و تست قند خون ناشتا بدهید ، در همان روز مجددا دو ساعت بعد صبحانه در خانه قند خون چک شده و یادداشت شود و در آزمایشگاه هم انجام دهید وقتی نتایج حاضر شد با مقایسه اعداد یادداشت شده و عدد آزمایشگاه میتوان فهمید که دستگاه نتایج درستی را نشان میدهد یا خیر 🌹