Ooma

هفته ۳۷ ترشح سبز رنگ دارم

هفته ۳۷ ام ترشح سبز رنگ دارم باید چکار کنم نشانه عفونت ؟

16 پاسخ 776 بازدید


سلام دخترم از دوشنبه شکمش کار نکرده نمیدونم چیکار کنم خانم دکتر کمکم کنید

یبوستی هست دکتر رفتم ۱۵ روز پیش که همون روزی شیاف زدم کار کرد پودر پیدرولاکس داد براش کاری نکرد با اینکه پودر میدادم دو روز دوروز کار میکرد شکمش دکتر اوما گفت قطع کن به جاش اب زیاد بده .کره زیاد بزن .به خدا من این کارو کردم چند رو بود خوب بود .ولی الان ۴ روز کار نکرده .اعصابم خورده به خدا نمیدونم کجا ببرمش .یه شربتی یه چیزی بهش بدن کار ساز باشه

37 پاسخ 575 بازدید


کولیک یا رفلاکس چیه چجوری

دو شبه پسرم اصلا خواب خوبی نداره ۲۵ روزه اصلا انگار کل شبو بیداره هر پنج دقیقه بیدار میشه گریه میکنه جیغ میزنه با اینکه قبلا اینجوری نبود بعداز ظهرم میخوام بخوابونمش اینجوری میکنه اصلا انگار با خوابیدن من مشکل داره ...وبعدش یه صداهایی از خوش در میاره از گلوش حتی موقع شیر خوردن مشکلی نیس؟

14 پاسخ 338 بازدید


پاپ اسمیرمو تفسیر میکنین لطفا

لطف میکنین چند دقیقه وقتتونو بهم بدین

7 پاسخ 304 بازدید


قرص کلومیفن برای تنظیم پریود

سلام آبا میشه از قرص کلومیفن برای تنظیم پرزود استفاده کرد ؟؟؟ اگر بله از کی میشه شروع کرد . من این ماه دوفاستون خوردم خیلی پریودم زیاد شد و درد تخمدان شدید گرفته بودم. ولی یادمه قبلا یه بار برای بارداری کلومیفن خورده بودم بهم میساخت

16 پاسخ 608 بازدید


سلام برای اسهال و سوختگی پای نوزادم چکار کنم

سلام ‌
برای اسهال و سوختگی پای نوزادم چکار کنم ?

13 پاسخ 257 بازدید


سونو اول بارداری سونو ساک حاملگی

سلام اول هفته رفتم سونو برای ساک حاملگی خداروشکر گفت دوتا دیده شده ولی ی چیزهایی پایین نوشت ک ازاونروز ذهنم مشغول گفتم بزارم شاید بتونید کمکم کنید

26 پاسخ 865 بازدید


تفسیر آزمایش خون غربالگری

سلام پس فردا دکترم میاد برم پیشش نگرانم خانوم دکتر عزیز میشه آزمایش و برام تفسیر کنید خانوماییم که بلدن بگید ممنونم

20 پاسخ 311 بازدید


قرص اورژانسی و تاثیر روی شیردهی

سلام خانوم دکتر
شرمنده سوال میکنم امشب در انتهای رابطه متوجه شدم کاندوم پاره شده بوده واقعا دارم از ترس سکته میکنم
قرص لوونورژسترول خوردم، روی شیردهی اثر میذاره؟ برای بچم ضرر داره؟
ممکنه بارداری اتفاق بیوفته؟

15 پاسخ 414 بازدید


تفسیرآزمایش های اوایل بارداری

سلام خانم دکترمن هفت هفته وسه روزباردارم این آزمایش دادم عدد تیرو ئیدبنظرم نگران کننده اس خانم دکتر بچم خنگ نشه 😔😔😔لطف میکنیدبگیداوضاع ام چطوره و ازمایش ام درکل چطوره کجاهاش دیگه مشکل داره من توبارداری قبلی ام اوضاعم این نبوددیرنشده واسه کاری😭😭😭

49 پاسخ 484 بازدید


ناف نوزاد بیست روزه

سلام ناف پسرم دقیقا ده روزگی افتاد
ازون موقع اینجوری یه چیز زرد ازش میاد طبیعیه یا عفونت؟؟
واسه افتادن نافش پماد ناژو زدم از وقتی افتاد دیگه هیچی نزدم

28 پاسخ 652 بازدید


سلام دکتر عزیز لطفا شماهم نظرتونو راجب عفونت ادراری دخترم میگید

خسته نباشید
دخترم تقریبا ۲۰ روز پیش دچار سوزش بود وفتی جیش میکرد کاملا مشخص بود اذیت میشه متخصص بردم ازمایش ادرار خواستن انجام دادم ک عفونت داشت داروی سفکسیم تجویز شد ولی خب چند وعده رو یادم رفت بدم یا سروقت ندادم کمتر پوشکش میکردم و بیشتر آزاد بود یکی دوروزی ... ک بهتر شد اذیت نبود تا بعد تقریبا دوهفته دوباره همون حالتو داشت دوباره اذیت میشد ک بردم دکتر دوباره سفکسیم دادن و دوباره ازماشیش و سونو خواستن ک انجام دادم براتون میزارم امروز جواب رو بردم دکتر گفتن بازم عفونت داره و باید بستری شه ولی من چون شرایطم مناسب نیست بهشون گفتم امپول جنتامایسین هم نوشتن در کنار سفکسیم گفتن امپولا رو تزریق کنم و سفکسیم رو تا ۷روز بدم و بعد دوباره ازمایش اگه بازم عفونت داشت حتمااااااا بستری شه
و اینکه خیلی منو ترسوندن ک ممکنه کلیه بچه از بین بزه و این حرفا حالا شما نظرتونو لطف میکنین ک چرا عفونت گرفنه و خوب نشده واقعا همینطوره ک دکتر گفته ممکنه کلیه از بین بره..اگه میشه شما هم نظرتونو بگین
اها اینم بگم در عرض این ۱۵ ۲۰ روز ۶۰۰ گرم اضافه کرده و ادرارشم طبیعیه بویی چیزی نداره نگران اینم چرا موقع ادرار کردن اذیت میشه دستشو میزاره جلوش ...
محیط بیمارستان اینجا واقعا افتضاحه یه بار قبلا بستری بوده بعد ک اومدیم خونه مریصی جدیدی گرفته بود چون رسیدگی درستی هم نداررن و هم شرایطم مناسب نیست
با سپاس از شما شرمنده طولانی شد 🌹🌹🌹

10 پاسخ 303 بازدید


قند ناشتا بالا خون پس از گلوکز پایین!!!!!!!!!

چطور ممکنه قند خون ناشتا بالا باشه ۱۰۴ نشون بده
ولی قند خون بعد از مصرف گلوکز پایین باشه ؟؟
و این موضوع آیا اتفاق خوبیه یا نه

19 پاسخ 644 بازدید


سونوگرافی هفته سی و دو

سلام دکتر عزیز وقتتون بخیر زحمت میکشید سونوگرافی ٣٢هفتگی من رو تفسیر کنیدببینید چطوره وضعیت جنین

16 پاسخ 418 بازدید


سلام دا وخونه ای میشناسین

شیر خشک نوترو درینک داشته باشه تو رو خدا کسی میشناسین بگین بچم خیلی نیاز داره به این شیرخشک

7 پاسخ 398 بازدید


روغن بایواویل در درمان ترک پوستی

سلام خوبین
دکتر بهم گف برا ترک و جای بخیه ام روغن بایو اویل بزنم
میخاستم ببینم استفاده کردین چجوریه تاثیر داره یا نه؟

8 پاسخ 504 بازدید


چرا پزشکم به من اسید فولیک تحویز نمیکند؟

سلام من در هفته ۲۴ ام بارداری هستم و مشکل کم کاری تیروئید دارم و قرص مصرف میکنم پزشکم فقط همون اوایل بارداری اسید فولیک تجویز کرد بعد تمام شدن آن دیگر برام اسید فولیک تجویز نمیکند خیلی نگرانم که خدایی نکرده برای بچه مشکلی پیش بیاد؟قرصایی که من مصرف میکنم:قرص تیروئیدکم کار،مولتی ویتامین پرینتال،ویتامین دی۳ ۱۰۰۰،کلسیم،قرص آهن هست...لطفا به من بگید باید قرص اسید فولیک مصرف کنم یا نه؟

44 پاسخ 463 بازدید


نتیجه تست پاپ اسمیر من به چه صورت است ؟

با سلام
نتیجه تست پاپ اسمیر من اومده به صورت زیر هستش،من متوجه نشدم چیا شده؟

17 پاسخ 417 بازدید


دفع زیاد نوزاد و اسهال و درمان

سلام دکترجان خسته نباشید
پسرم از وقتی غذاخور شده دفعش روزی از ۳تا۵ باره
وقتی کره میریزم تو غذاهاش حتی خیلی کم اسهال میشه
نریزم هم باز دفعش زیاده منتهی ابکی نیس
تو فرنیش موز میریرم
توماستش پودر سنجد
پدی لاکتم میدم اصلا انگار ن انگار
شیرخشکشم ببلاکه
ازاول همینو میدم بهش
دیگه نمیدونم چیکار کنم
صبحا ساعت ۱۲ بیدار میشه تا ۶ عصز ۴ بار دفع داره
هربارشو پس میده ب لباسش
واقعااز شستنش کمر نمونده برام
یه راه حلی بگید لطفا
قطره رامنوفلور خوبه بگیرم بدم بهش

راستی اینم بگم ک دندوناشو چنتا چنتا دراورده
۴تا پایین ۴تا بالا داره
دندونای نیشش خم هنوز خبری نیست

10 پاسخ 347 بازدید


آزمایش عفونت ادراری بارداری

سلام پزشک محترم اوما وقتتون بخیر . من به دلیل عفونت ادراری به مدت ده روز به تجویز پزشک قرص نیتروفورانتوئین ۱۰۰ مصرف کردم . چند روز بعد از اتمام این قرص میتوانم برای بررسی عفونت ادراری به آزمایشگاه مراجعه کنم .

5 پاسخ 327 بازدید