Ooma

اولین سونو بارداری رفتم ولی یه مشکلی هست

خود دکتر سونو هیچ حرفی باهام نزد
فقط یهو گفت چه کیستی هم داری
خطرناکه؟
بعد اینکه دکتر جان چطور میتونم سن بارداری برنامه رو با سن بارداری ک داخل سونو هست تطبیق بدم

24 پاسخ 562 بازدید


کیست در یائسگی سرطان حساب میشه؟

دکتر اوما خیلی نگرانم مامانم بخاطر دیسک کمرش ام ار ای داده تو جواب ام ار ای نوشته یه کیست ۲۲ میلیمتری داره تو تخمدانش . توی اینترنت خوندم که تو زنای یائسه کیست تخمدان ها بدخیم هست.‌چقدر احتمال بد خیمی هست؟

تصویر septal cyst به قطر ۲۲ mm در همی پلویس راست مشاهده شده )ovarian cyst

37 پاسخ 563 بازدید


خوردن سوسیس و کالباس در بارداری

ماه سوم بارداری هستم میشه خیلی کم سوسیس یا کالباس بخورم 🙈😁

31 پاسخ 1,432 بازدید


لکه بینی در هفته هفتم

هفته هفتم هستم و خیلی لکه قهوه ای دارم
نگرانم
قرس دوفاستون میخورم ولی تاثیری نداره

8 پاسخ 401 بازدید


قطع کردن قرص ال دی

با سلام خدمت دوستان و پزشک اوما...خانمی به قصد زیارت قرص ال دی مصرف کرده با امروز سه روز میشه اول اینکه در ساعت مختلف ی روز صبح ی روز شب و حالش بد شده سرگیجه و بی حالی و ... حالا میخواد بخاطر این عوارض قطع کنه ممکن پریود بشه؟؟؟اصلا ب پریودش ی هفته مونده بود نیاز نبود مصرف کنه ولی این کار میکنه...ممنون میشم راهنمایی کنید...سپاس

5 پاسخ 399 بازدید


درد خفیف در شکم

امروز درد های خفیفی در شکمم داشتم گاهی اوقات بود و گاهی اوقات نه
یه حرکت دوران مانند هم احساس کردم از وی میتونه باشه

8 پاسخ 364 بازدید


نحوه تزریق آمپول سینال آف 🤕🥴

سلام خدمت همه اومایی ها و دکتر عزیز
دوستان اولین سوالم اینه که کسایی که این آمپول و زدن خودشون زدن یا رفتن کلینیک براشون تزریق کرده؟
دوم این که این آب مقطر و چه مقدارش رو باید با پودر قاطی کنیم؟ همشو؟
بعد نحوه ی قاطی کردن مهمه؟ دورانی باشه یا بالا پایینش کنیم؟
کجا بزنیم اثر بخشی بیشتری داره؟
میشه تجربتونو در اختیارم بزارید؟با چند دوره مصرف دارو نتیجه گرفتید؟
دکتر من از 4 پریودم شبی دوتا لتروزول برام نوشته و روز شش،و هفت،وهشت هم سینال آف
در ضمن pcosهستم
ممنون بابت پاسختون پیشاپیش❤️

49 پاسخ 35,344 بازدید


جواب ازمایش غربالگیری اول

سلام دکتر عزیزم میشه لطفا جواب ازمایش غربالگیری اول منو تفسیر کنید؟

9 پاسخ 312 بازدید


درمان وعلت زخم سینه

سلام من نوک سینم زخم شده ونمیتونم به بچم شیر بدم درمانش چیه

10 پاسخ 396 بازدید


رنگ کردن موها در 37,هفتگی آیا مشکلی ندارد

سلام من 37هفته هستم میخوام موهامو رنگ کنم آیا ایرادی ندارد ممنون میشم جواب بدین

21 پاسخ 6,197 بازدید


انتخاب اسم پسرم لطفا بیاید عزیزان

سلام دوسیا چطورین یه کمک بهم میکنین اسم دخترم مرسانا هس الان باردارم پسره نمیدونم اسمشو چی بزارم 😢😢😢اوایل میگفتم مهرسام الان دودل شدم بین مهرسام...ماهان...وپارسا نمیدونم کدوم بنظرتون کدوم بهتره؟مهرسام چون میم اخرش تو صدا زدن مشخص نیس انگار میشه مهرسا واسم دختره دودلم کرده میشه نظرتونو بگین
فدای همتون😻❤️😘

208 پاسخ 2,649 بازدید


سینه ام دچارزخم شده چیکارکنم؟؟راهی داره

سلام خانم دکتر،چن روزه سینه دچارزخم وشقاق شده شیردهی ام خیلی سخته پسرم اصن نمیتونه مک بزنه وبگیره ایاکرمی که معرفی کردین میتونه بهترکنه؟؟
اگه نخام ازاون سینه ام که زخم شیرندم تاقطع بشه مشکلی پیش نمیادوازیه سینه ام‌تغذیه کنه ودرکنارش شیرخشک هم میخوره

16 پاسخ 402 بازدید


قطره دادن به نوزاد ۶ماهه

سلام خدمت دکترو اومایی های عزیز.دخترم الان ۶ماه و دوروزشه تا الان قطره آد رو بهش میدادم و چن روز پیش دکتر براش قطره آهنم تجویز کرد.وزنشم خوبه ولی کم اشتها شده چن روزه واس همون مولتی ویتامینم شروع کردم واسش از امروز میخواستم بدونم با دادن مولتی ویتامین قطره آد هم بهش بدم یا نه بعد چه موقع هایی بهش بدم قطره هارو؟بعدش اینکه قطره هایی که گرفتم براش خوبن یا نه؟مارکشون

14 پاسخ 399 بازدید


عدم موجود شیرخشک آپتامیل پی دی اف .ببلاک پی دی اف نان کامفورت

سلام بچم وزن گیریش خیلی کم بوددکترش براش این شیرخشکارونوشت دوبارآپتامیل پی دی اف گیرم اومددیگه نبودالان سردرگمم چکارکنم چه شیرخشکی میتونم بدمش که وزن گیریش خوب باشه تازه داشت به نمودارمیرسیدکه گیرم نیومد

6 پاسخ 316 بازدید


علت درد واژن چیه؟؟؟

دخترا سلام،من ۲۶هفته ام،چند وقته گاه گداری واژنم درد میکنه،البته شدیدم نیست،
میخام بدونم خطری داره،،؟؟؟؟؟یا طبیعیه؟؟؟
شمام درد داشتین؟؟؟

5 پاسخ 402 بازدید


درمان کارنکردن شکم نوزاد

سلام‌من‌بچم‌۲۳روزشه‌۴روزه‌شکمش‌کارنکرده‌شیرم‌کم‌بود‌چن‌روزه‌شیرخشکم‌میدم‌درمانش‌چیه‌؟

4 پاسخ 255 بازدید


تفسیر جواب آزمایش من

سلام وقت بخیر
لطفا جواب آزمایش منو تفسیر کنید
خانم دکترلطف کنید واسه سطح ویتامین دی و تیروییدم چه دوز قرصی باید مصرف کنم ممنونم🙏
تیروییدم قبلا رو عدد ۸ بود روزانه یک قرص ۱۰۰ مصرف میکردم
قرص ویتامین 3د ۱۰۰۰ روزانه یکی مصرف میکنم
واسه عفونت ادرارم یک هفته قرص سفکسیم مصرف میکردم
کم خونی هم روزی یه دونه قرص سیدرال فورت و یکی فروس سولفات مصرف میکنم

25 پاسخ 351 بازدید


تفسیر MRI دختر ۱۴ ساله

با سلام و عرض ادب خدمت پزشک محترم، این MRI خواهر زاده م، نگرانش هستم، لطف می فرمایید تفسیر کنید و اینکه باید چه درمانی انجام شود، با تشکر

20 پاسخ 678 بازدید


تیر کشیدن زیر شکم در بارداری

سلام وقت بخیر من در هفته ۲۳ هستم زیر شکمم در سمت چپ محل اتصال شکم به رحم تیر می کشه. از حدود یک ساعت پیش این تیر کشیدن شروع شده. دراز کشیدم بهتر شدم. طول سرویکسم در انومالی ۵۷ بود و از ابتدای بارداری شیاف پروژسترون و امپول ناکسپرین هم استفاده میکنم. این تیر کشیدن خطرناکه؟ تا چند ساعت صبر کنم و اگه خوب نشد برم دکتر ؟

14 پاسخ 408 بازدید


شیر خشک ای ار و یبوست

سلام به خانم دکتر عزیز کارشناس محترم
پسر من ۲ماهو ۲۰روزشه که رفلاکس پنهان تشخیص داده شده شیرخشک کندامیل ای ار استفاده میکنم و خوشبختانه برگشت شیر به حداقل رسیده روزی ۱بار و گاهی اصلا بالا نمیاره
سوالم از خدمتتون اینه که فقط با شیاف گلسیرین یا قطره بیلی استوب یا بیلی ناستر و باروغن کرچک تحریک معقدی و دفع ۲روز ۱بار داره
ایا راه حلی داره طبیعی مدفوع داشته باشه چون من تمام برند های شیرخشک امتحان کردم ولی نتیجه نگرفتم تنها شیری که خییییلی کم بالا اورد کندامیل بود که یبوستش کرد

2 پاسخ 410 بازدید