Ooma
پرسش (1401/08/14):

تازگیا دخترم جیش و پی پی شو نمیگه چیکار کنم ؟

سلام دخترم دو سال و شش ماهش از دوسالگی از مای بی بی گرفتمش و جیش میگفت شب ادرایم از نوزادی نداشت تا الان
مشکل اصلیم این الان حدود سه هفته میشه جیش و پی پی شو نمیگه هر روشی بگی امتحان کردم فایده نداره میخوام بدونم چیکار کنم یعنی علت خاصی داره؟

تو این مدت اتفاق خاصی نیوفتاده؟
ینی چه اتفاقی ؟
یعنی مثلا اتفاقی ک باعث استرس یا ترسش بشه
نمیدونم فکر نکنم
اگه از استرس و ترس باش راه حلی داره؟
بله عزیزم مثل شب ادراری ک جنبه روانی داره با کمک مشاوره درمان میشه
اینم اگـه بخاطر ترس و استرسش باشه باشه با راهنمایی های مشاور حل میشه
سلام مامان جان
عزیزم این مساله باید علت یابی گردد. شیطنت ، حواس پرتی بدلیل بازی، ترس و لجبازی می‌توانند علت باشند، به دنبال علت بگردید و اگر نمی‌توانید خودتان پیدا کند از کمک مشاور کودکان استفاده کنید 🌹
پسر منم اینطور شده وقتی پوف یا جیش میکنه اونوقت میگه.. یکساعت به یکساعت بهش میگم جیش داری خودشا میگیره میگه جیش
اگه مشغول بازی و سرگرمه نترس یادش میره بگه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه