Ooma

ازمایش غربال گری اول

سلام ازمایش غربالگری من گزینه papp-a گزینه mom شو زده ۰.۵۴ ولی لایت کرده با ماژیک خیلی نگرانم

15 پاسخ 494 بازدید


خواب زیاد نوزاد به مدت دو روز

سلام
پریشب دخترمو بردیم حمام و بعد چن ساعت خابید
از ساعت یک ونیم تا ۷ خاب بود ک بیدار شد شیرشو خورد و باز خابید
و از همون پریشب ۳ ۴ ساعت میخابه هی بیدار میشه شیر میخوره باز میخابه
دیشب ساعت ۱۲ خیلی شدید بالا اورد ک بعد از استفراغش دو سه ساعتی بیدار بود و باز خابید
امروزم همینه فقط پامیشه شیر میخوره و میخابه
عادیه؟؟بچه های شماهم همینن یا ن؟؟
الان ۵۸ روزشه
امشب نوبت دکتر داره

47 پاسخ 570 بازدید


تفسیر آزمایش غربالگری اول

سلام میشه آزمایش غربالگری منو نگاه کنید دکترم برای هفته ی دیگه وقت داده

10 پاسخ 264 بازدید


بند ناف تک شریانی

بند ناف جوجم گفتن تک شریانیه تاحالا کسی بوده؟مشکلی نداره؟بمن گفتن همه چی خوبه ولی نگرانم همش قرص آ اس آ هم دکتر داده ک هر روز بخورم

6 پاسخ 459 بازدید


شیر نخوردن نوزاد ۶ ماهه

سلام
دخترم از اول شیرخشک اپتامیل میخوره که اونم هر ۴،۵ ساعت یبار ۳ پیمانه (۹۰ سی سی) می‌خورد که جدیدا از وقتی شیرخشک شماره ۲ گرفتم همونم نمیخوره چیکار کنم؟
یعنی طعمشا دوست نداره😔میشه شیرشا عوض کنم نان یا ی چیز دیگه بگیرم؟؟ممنون میشم راهنماییم کنید 🌺

11 پاسخ 329 بازدید


جواب آزمایش غربالگری اول

با سلام و وقت بخیر خدمت پزشک اوما
جواب آزمایش غربالگری اول تمام ریسک های سندروم دان پایین هست ولی PAPP-A بالاست. میخواستم سوال کنم آیا لازمه آزمایش دیگری انجام بدم؟ پزشک خودم جواب سونوگرافی و دیدن و گفتن عالیه ولی چون جواب آزمایش یک هفته طول کشید آماده بشه، و الان پزشکم تا ۱۶ مهر سفر هستن.

10 پاسخ 581 بازدید


دیدن سونوگرافی ۳۶هفته سه روز

میخواستم بدونم سونوگرافی خوبه ؟۳۶هفته سه روز

7 پاسخ 723 بازدید


نخوردن غذای کمکی نوزاد ۶ ماه

مامانای اومایی ک تازه شروع کردید غذای کمکیو ،بچه هاتون راحت میخورن؟
من فقط فرنی ارد یزنج میدم اونم اصلا خوب نمیخوره
ی سرلاکم ک حساسیت داشت، ی وعده بسشه ب نظرتون

47 پاسخ 471 بازدید


خانم دکتر عزیز لطفا ب سوالم در رابطه با واکسن دخترم جواب بدین

دخترم ۱۹ اسفند ۹۹ به دنیا اومده واکسن یک سالگیشو ۲۳ اسفند زدم بهداشت هم تو کارت واکسن نوشته که فقط دوشنبه ها واکسن میزنن فردا ۲۱ من میتونم واکسن دخترمو بزنم؟؟؟؟
واکسن 18 ماهگیش منظورمه

7 پاسخ 341 بازدید


جوش قرمزبعدازتب شدید اگه کسی تجربه داره بگه

سلام پزشک اوماودوستان
بعداز۴روزتب وبی قراری امروزصورتش وسینش جوشای قرمزده پرشده همه جاش اصلانمیخوابه توروخدااگه کسی راهکاری ببده بگه هنوزم تب داره

57 پاسخ 452 بازدید


محل تزریق آمپول انوکساپارین ۴۰۰۰

سلام خانم دکتر آمپول انوکساپارین رو رفتم درمانگاه گفتن توی بازو و ران میشه تزریق کنم توی شکم نمیزنم نمیتونم...و اینکه باید هواگیری کنم؟
آیا تزریق این آمپول ممکنه باعث درد زیر شکم یا لکه بینی بشه؟
تا هفته چند باید تزریق بشه؟

9 پاسخ 1,134 بازدید


تفسیر ازمایش غربالگری اول

سلام خدمت دکتر عزیز و دوستای گل
اگه میشه ازمایش غربالگری منو تفسیر کنید دکترم گفت همه چی خوبه خداروشکر ولی بازم یه ازمایش دیگه برام نوشت گفت برای تکمیل این ازمایشه اما من خیلی استرس دارم که چرا با ازمایش نوشته برام نکنه مشکلی هست 😥

19 پاسخ 356 بازدید


قطره مولتی ویتامین با طعم موزی کسی اسمی سراغ داره

سلام ،خانما کسی مولتی ویتامین موزی سراغ داره اسمش بگه بخرم ،آد موزی میدادم ولی بعد ۶ماه میخام مولتی میدم ،چند رور بی بی جویس پرتغالی میدم هم طعمش دوست نداره هم من شک دارم بهش حساسیت داره

9 پاسخ 526 بازدید


واژنم از سمت بیرون میخاره

سلام من الان 36هفته هستم و دو روزه که واژنم از سمت بیرون میخاره بنظرتون مشکلم عفونت هست اگه بله چه دارویی استفاده کنم

13 پاسخ 584 بازدید


ازمایش نوزاد برای ختنه

باسلام دکتر اوما عزیز ممنون میشم جواب ازمایش پسرمو که دکترش برای ختنه نوشته نگاه کنید و بهم توصیح بدین ممنونم🙏💜

15 پاسخ 515 بازدید


از دیروز لکه بینی دارم

سلام
وقت‌بخیر
من الان هشت هفته و یکروزه که باردارم، از دیروز کمی لکه‌بینی دارم، حالت خون صورتی روشن با ترشح(خونابه) در حدی که فقط دستمال کثیف بشه. اصلا هم درد ندارم
دیروز یکبار اینجور شدم، الان هم دوباره دیدم، امروز رفتم بیمارستان سونو نگرفتن، گفت فقط استراحت کن و هر دوازده ساعت شیاف استفاده کنم.
هفته پیش سونو دادم و قلب هم تشکیل شده بود
خیلی می‌ترسم.

36 پاسخ 632 بازدید


تفسیر سونو بارداری لطفا

با سلام خدمت پزشک اوما لطفا این سونو رو تفسیر کنین ممنونم

26 پاسخ 483 بازدید


تفسیر جواب آزمایش غربالگری اول

با سلام خدمت پزشک اوما

لطفا جواب ازمایش غربالگری اول اینجانب رو تفسیر کنید.

با تشکر

26 پاسخ 543 بازدید


ناشتا بودن آزمایش تیرویید

سلام،
آیا آزمایش تیروئید احتیاج به ناشتا بودن داره؟ اگه داره برای چند ساعته
و اینکه صبحش نباید قرص تیروئید رو استفاده کنم؟

13 پاسخ 349 بازدید


هفته ۳۷ ترشح سبز رنگ دارم

هفته ۳۷ ام ترشح سبز رنگ دارم باید چکار کنم نشانه عفونت ؟

16 پاسخ 776 بازدید