سلام خانوم دکتر میخواستم بگم من حدودا ۲ ماه پیش کرونا گرفتم والان یک ماه از مدت درمانم گزشته ولی توی این مدت من همش حالت های سرما خوردگی مثل آبریزش بینی بدن درد و سر درد دارم واکسن آنفولانزا هم زدم علتش چیه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



301
1401/08/13


