Ooma

آبمیوه های مجاز برای پسر ۱۱ ماهه م

سلام خانم دکتر خسته نباشی
پسرم این مدت ک اسهال بود با پدی لاکت کنترل شد ولی هربار که پوشکشو باز میکنم خشکه با اینکه آب میدم اما شیر خیلی کم میخوره چه چیزهایی میتونم بهش بدم چه آبمیوه ای براش خوبه و توی چه حجمی بهش بدم

14 پاسخ 464 بازدید


پایین بودن جفت و خون ریزی

سلام وقت شما بخیر
من دیروز صبح بدون هیچ‌ دلیلی خون ریزی داشتم بلافاصله دکتر رفتم و منو سونو گرافی اورژانسی فرستاد و بعد مشخص شد جفت من پایینه
من الان در هفته ۱۴ بارداری هستم دکتر برام شیاف فرتیژست ۴۰۰ تجویز کرد و گفت استراحت مطلق داشته باشم
همچنین گفت که تا وقتی خون ریزی داری دوبار در روز از شیاف استفاده کن
آیا رژیم غذایی خاصی و باید رعایت کنم یا مراقبت خاص دیگه ای هم هست که باید انجام بدم ؟
و اینکه این مسئله خطرناکه ؟
من خونریزی ام همون دیروز بعد از ظهر قطع شد فقط لکه بینی قهوه ای دارم

32 پاسخ 860 بازدید


بوی بد مدفوع نوزاد ۴ماه

سلام خانم دکتر خسته نباشید
پسرم ۳ماه۷روزش هست واز وقتی به دنیا اومد مدفوش بوی ترش میداده شیر خودمم میخوره و آزمایش مدفوع هم داده خداروشکر مشکلی نداشته ولی مدفوع آبکی هست و لجش مانند هست میخواستم بدونم عادیه یا خیر

13 پاسخ 423 بازدید


سلام .چیکار کنم بچم بعد از خوردن مدتی شیشه شیر سینه خودم رو بخوره؟

سلام .پسر من چند روزه به دنیا اومده ولی زردی گرفته گفتن که باید دکنار خورذن سینه شسر کمکی با شیشه شیر داشته باشه حالام من دارم انجامش میدم .ولی خیلی استرس دارم که بعد اتمام زردی و قطع کمکی و زیاد شدن شیر خودم دیگه بچم سینمو نگیره چیکار کنم🥺واقعا دیگه هیچ وقت سینمو نمیگیره؟

68 پاسخ 11,879 بازدید


گرفتن عکس رنگی رحم

سلام لطفا منو راهنمایی کنید من امروز پریود شدم میخوام برم عکس رنگی رحم بندازم میشه سمت غرب تهران یه جا بهم معرفی کنید چند روز قبل باید وقت بگیرم هزینه اش رو کسی میدونهوباید چه کارهای قبلش انجام بدم

15 پاسخ 468 بازدید


علایم بارداریتون چی بوده

علائم بارداریتون چی بود؟؟

20 پاسخ 1,516 بازدید


سقط بخاطر تشکیل نشدن قلب

سلام خانم دکتر خسته نباشید
مامانا سلام
امروز رفتم سونو حتی داپلرم انجام داد گفت قلب نمیزنه یکهفتس رشد نکرده 🥺
ده روز شیاف استفاده میکردم بخاطر لکه بینیم.
دکترم گفت شیافو قط کن به خونریزی بیوفتی یکهفته بد سونو بده گفت دمنوش بخور
گفت به خونریزی نیوفتی باید بستری شی شیاف بزنن منم خیلی فیبروم دارم
حالا چیکار کنم میشه راهنمایی کنید
خیلی داغونم از بس گریه کردم بدجورم کرونا گرفته بودم
هفته پیش قلب داشت چرا الان نداره اخه قلبشم ۱۳۲ میزد😔

51 پاسخ 957 بازدید


لوکونوسکوپی بابای دوستموتفسیرمیکنید

سلام خیلی ممنون میشم تفسیرکنید

11 پاسخ 2,791 بازدید


نگرفتن سینه مادر توسط نوزاد

سلام من پسرم 12 روزه است سه روز اول سینه ام رو میگرفت اما چون شیر نداشتم مجبور شدم بهش شیشه بدم الان که شیر دارم دیگه سینه ام رو نمیگیره یا به سختی یکی دو بار در روز میگیره مجبورم شیرمو بدوشم بهش بدم یا شیر خشک بدم ،چاره چیه؟

4 پاسخ 651 بازدید


🔴آزمایش خون یکسالگی کودک🔴

سلام دکتر عزیز و محترم
خسته نباشید
بچه های من الان ۳ سال و ۵ ماهه هستن
قد و وزنشون بصورت زیر هست
۱۰۴ سانت ۱۷.۵۰۰ کیلوگرم
۱۰۵ سانت ۱۹.۲۰۰ کیلوگرم
آزمایش خون یکسالگی انجام ندادیم بخاطر مخالفت شدید همسرم که معتقد بود بچه ها سالم هستن باعث اذیتشون میشه فقط
الانم مشکلی ندارن فقط خیلی شیطون و پرجنب و جوشن
ممکنه چیزی تو بدنشون کم باشه؟
الان ضروری هست که ببرم آزمایش ؟

5 پاسخ 405 بازدید


دفع حاملگی پوچ و خونریزی

سلام وقت بخیر خدمت دوستان و خانم دکتر عزیز من سه روزه خونریزی دارم الان رفتم سرویس یه چیزی اندازه کف دست ازم کنده شده ندیدم چیه ولی سفت بود یعنی کیسه بود دفع شد یا لخته های خونی بوده

33 پاسخ 547 بازدید


شستن اندام تناسلی کودک

سلام
دخترم اگزمای شديد داره کف پاش پوست میندازه دکتر پوست تاکید کرده هفته ای یکبار حمومش کنم نهایتا دوبار
از طرفی پوشکش رو ک عوض میکنم بوی بدش رو حس میکنم بعد ادرار یا مدفوع کردنش با شامپو بشورمش؟

6 پاسخ 595 بازدید


حساسیت کودک ۱ ساله به اموکسی سلین

دختر خواهرشوهرم به اموکسی سیلین الرژی نشون داده و دور دهنش و دستاش و رون پاهاش و ناحیه تناسلی تاول زده چی بزنیه به دستاش تا خوب بشه

5 پاسخ 349 بازدید


مصرف دارو انتی هیستامین

سلام و احترام پزشک پزشک اومای عزیز💞💖💞💖💞💞💖💞💖💞
من بخاطر الرژی شدید 😢واکنش به غالب الرژن🤦🏻‍♀️ ناچار به مصرف آنتی هیستامین هستم در غیر این صورت سرفه های شدید باعث تحریک و اذیت شدید ریه ام میشه بخاطر همچنین حساسیت ریوی..😣
بین
ملوکاست
فکسوفنادین
سیناریزین
لوراتادین
سیتریزین
انتی هیستامین ساده
کدوم رو مجاز به مصرف هستم که تاثیر روی شیر و نوزادم نداشته باشه❓❌❓❌
ممنونم عزیزم 😍 😘

14 پاسخ 328 بازدید


قطره آد نوزاد ۵ ماه

سلام دکتر جان
من قطره اد رو همراه با ۱۰۰ میل شیرخشک هرشب به نوزاد ۵ ماهم میدم یعنی باهم مخلوط میکنم مشکلی نیست؟
چون قطره رو به صورت مجزا میدم میپره گلوش و شیر بالا میاره

20 پاسخ 686 بازدید


خونریزی بسیار شدید و لک بینی

۵۲سالمه،مدت چند هفتست ک خونریزی و لکه بینی دارم کم و زیاد،ولی الان چن روزه ک خونریزی خیلیییییی شدید دارم طوری ک همه بدنم یخ کرده و هیچ جونی نمونده برام،پس فردا نوبت دکتر دارم،میخواستم بپرسم امروز و فردا چه قرص یا دارویی بخورم یکم حالم بهتر بشه؟؟

3 پاسخ 517 بازدید


خوردن قرص سرماخوردگی در شیر دهی

سلام،نوزاد ۴ ماهه دارم که شیر خودمو بهش میدم،علائم سرماخوردگی دارم.میتونم قرص سرماخوردگی بخورم؟برای نوزادم ضرری نداره؟

9 پاسخ 255 بازدید


ختنه نوزاد در مشهد

سلام دوستان من پسرم ۲۲روزش میخوابم ختنه کنیم یه دکتر خوب ک تو مشهد باشه کسی سراغ داره معرفی کنه ممنون میشم

1 پاسخ 342 بازدید


قطره مولتی ویتامین و آهن

سلام وقتتون بخیر.
ببخشید بعد از ۶ ماهگی قطره آهن و مولتی ویتامین چقدر باید بدیم ؟
قطره آد هم همچنان باید ادامه داد؟

21 پاسخ 388 بازدید


زور زدن نوزاد۲۰روزه

سلام دوستان دکتر اومایی عزیز من پسرم ۲۰ روزه ب دنیا اومده چند روزه خیلی زور میزنه شکمشم کار میکنه گریه نمیکنه فقط زور میزنه خودش میکشه قرمز میشه چیکاره راه حل دارین راهنمایی کنید ممنون میشم

17 پاسخ 552 بازدید