فوری فوری ...احساس درد وتیر کشیدن در واژن در بارداری؟؟
سلام دکتر جان من هر از گاهی مخصوصا امشب احساس درد یبارگی بیاد وبره در واژن دارم ایا تو ابن هفته طبیعیه بعد بچه هم بریچ هس وی پسر دوساله هم دارم گاهی بغل میشه درد امشب عجیب بود فشار ب واژنم میومد انگار از داخل حس باز وبسته شدن داشتم تکونای بچم رو حس میکنم امانگرانم
چه زمانی کیت تخمکگذاری مثبت کاذب میشود؟
سلام و درود
من پلی کیستیک هستم و دکتر برام پودر اینوفولیک و قرص ip6 تجویز کردن...در عین حال توی اقدام هم هستم و چون منظم نیستم از کیت استفاده میکردم که زمان تخمکگذاری رو متوجه بشم از زمانی که شروع به مصرف این ۲ کردم کیت استفاده نکردم تا۳روز پیش که استفاده کردم و مثبت شد!مجددا دیروز و امروز رو هم استفاده کردم و کیت همچنان مثبت میشه...خواستم بدونم واقعا زمان تخمکگذاری هست؟یا امکان داره بخاطر مصرف این ۲ دارو کیت مثبت میشه و در واقع کاذب هست؟؟
تشکر🙏🌹
تفسیر سونوگرافی غربالگری آنومالی
سلام دکترجان، وقتتون بخیر
لطف میکنین سونوگرافی آنومالی من رو بررسی بفرمایید
و اینکه چندتا نگرانی دارم
طبق سونو NT من الان باید ۱۸ هفته تمام باشم، ولی سونوگرافی آنومالی ۱۷ هفته گزارش شده، این یعنی جنین یک هفته تاخیر رشد داشته؟
و برای کیست کوروئید دو طرفه ای که دیده شده باید چکار کرد؟
میشه نظرتون رو بفرمایید. ممنونم
گرفتگی گلوی کودک 1سال 7ماهه
سلام
پسرم گلوش گرفته فکر کنم خیلی چرک داره
هفته قبل بردمش دکتر گف هف روز داروهاش قطع کن قطع کردم ولی خب فقط سرفش خوب شده گلوش هنو خلط اینا داره
چی کار کنم خوب شه خسته شدم از بس دکتر بردم ولی خوب نشد
ختنه نوزاد پسر در شیراز
سلام دوستان اومایی عزیز..پسرم الان ۲۵ روزه هست و خیلی موقع ادرار کردن اذیت میشه.گفتن که بهتره زودتر ختنه بشه..میخاستم ببینم تو شیراز دکار خوب برای ختنه چه کسی رو پیشنهاد میدین و چه روشی برای انجامختنه بهتره،
ترشح زیاد و تکرر ادرار
سلام خانم دکتر.دوماه و نیمه زایمان کردم تقریبا ۴روزه که لکه بینیم قطع شده.روز نهم پریودیم رفتم معاینه شدم گفت هیچ مشکلی نداری فقط دهانه رحمت قرمزه خیلی.الان ۲۷روز از پریودم میگذره.ترشح دارم مثل آب گرم یهو میاد.بعد رابطه هم سوزش دارم.میرم دسشویی کامل ادرارم میکنم باز حس میکنم ادرار دارم.دارو چی میتونم تو شیردهی استفاده کنم؟
انجام ارتودنسی و بارداری
سلام
ارتودنسی تو بارداری ممنوعه؟
اینجا کسی هست که تو بارداری دندوناشو ارتودنسی کرده باشه؟
یبوست و مشکل دفع در بارداری
سلام خانم دکتر کاش زودتر جواب بدید من از دیروز صبح یبوست شدید پیدا کردم و بیشتر مشکل دفع مدفوع دارم . دکترم گفته شربت منیزیوم هیدروکسید بخورم. دیروز یبار خوردم بی اثر بود چیکار کنم؟؟ چون مشکل اصلیم دفع مدفوعه نه کارکرد شکم . و روزی دو تا قرص اهن میخوردم اونم قطع کردم فعلا . غذا و اب هم هیچ اثری نداره
خوردن عرق نعنا و کاهش...
سلام ب همگی و دکتر اوما🌸
من ب اندازه ۳ روز،روزی نصف استکان کوچیک عرق نعنا میخوردم الان شیرم خیلی کم شده
نمیدونستم عرق نعنا شیرو کاهش میده از وقتی فهمیدم دیگه نخوردم
الان شیرم خیلی کم شده بچم بعضی وقتا گشنه میمونه ،خیلی نگرانم تا آخر همین جور بمونه
خانوم دکتر چیکار کنم دوباره شیرم خوب بشه،ینی دیگه سینم شیر تولید نمیکنه تا آخر؟
خیلی نگرانم چیکار کنم ،ینی دقیق از عرق نعنا بوده ک شیرم کم شده؟
دخترم ازدیشب تب کردکروناگرفتیم
سلام دخترم۸ماهشه کروناگرفتیم ازدیروزتب داره ۸ساعتی واسش شیاف گذاشتم قطره نمیخوره شربت اموکسی سیلین وسیترینم بهس دادم ولی اصلابهترنشده همشمناله میکنه پاشوییم کردم چکارکنم دیگه توشهرمون بروفون پیدانمیشه واسش دیفن هدرامین خریدم ولی حالش اصلاتغییرنکرده
الانم کاسنی دم دادم میتونم بهش بدم؟
تخم شربتی میتونه بخوره؟چیاخوبه چکارکنم تبش بیادپایین
سلام خانم دکتر میزان مصرف قرص آهن در بارداری دو قلویی چقدر است؟
خانم دکتر عزیز من طبق تجویز پزشکم از هفته ۱۶ قرص پرگنازون رو شروع کردم و امروز تازه متوجه شدم که قرص گلوبیفر هم تجویز شده بود و چون از لحاظ شکل ظاهری یکی بودن فقط پرگنازون رو میخوردم و امروز فهمیدم جفتشون رو باید میخوردم😔
الان ۱۲ روز از تجویز پزشکم میگذره و تازه امروز گلوبیفر رو شروع کردم و دو قلو باردارم آیا مشکل خاصی خدایی نکرده به وجود می آید؟
نباید گلوبیفر رو دو برابر الان بخورم؟
ورم دست وپا خواب رفتن دست
سلام وقت بخیر
من سی و دو هفته بارداریم مدتیه دست و پام ورم داره ولی دو سه روز ورم دستم زیاد شده و ب همراه ورم دستمم خواب میره در حال حاضر دست راستم از ارنج درد میکنه
تب نوزاد بعد از واکسن چهارماهگی
سلام خانم دکتر
من بچه هامو واکسن زدم استامینوفن هم میدم بهشون ولی اصلا تبشون نمیاد پایین شاید تا یک ساعت بعد استامینوفن خوبن دوباره میره بالا صورتاشون قرمز شده وچشاشونم قرمز شده چکار کنم خیلی نگرانم خیلی هم بی حال شدن همش خوابن
خونریزی و لک بعد رابطه
با سلام خدمت دوستان و دکتر اوما
من با طول ۳۰ بنا ب پیشنهاد دکترم سرکلاژ شدم .الان هفته ۲۱ هستم و دیروز بعد ۳ ماه با همسر رابطع برقرار کردم ولی دخول صورت نگرفت ولی متاسفانه ارضا شدم .بعد آن لک بینی و کمی خون تازه ازم اومد ک ب بیمارستان مراجعه کردم ک ضربان قلب جنین و وضعیتش رو چک گردند ک اوکی بود .ب خاطر دولتی بودن بیمارستان وضعیت دهانه رحم و طول سرویکس رو چک نکردند فقط دکتر با دستگاه معاینه کرد و گفت موردی نمیبینم و نخ سرکلاز هم سرجاشه و بهم شیاف دادند ...الان خونریزی و لک بینی م قطع شده ولی خیلی نگرانم ک چیزی بشع.چکار باید کنم؟؟خونریزی علت خاصی میتونه داشته باشع
تروخدا راهنماییم کنید
عمل بیضه نوزاد و ورم زیاد ❗❌❌
سلام برادرزادمو دیروز عمل کردن اینطوری شده درحالی ک عمل پسرم اینطوری ورم نکرده بود
عفونت دندان و کوش
سلام من هفته ۳۰ بارداریمه دو سه هفته پیش گوشم درد میکرد رفتم دکتر اموکسی سیلین داد
الان هم دندون عقلم درد میکنه و صبا حس میکنم گلوم عفونت کرده امروز دیدم کنار دندونم کیست هست اما چرکی نیست
حس میکنم دندونم عفونت کرده والبته درد هم میکنه
چیکار کنم؟؟؟؟؟
پریود نشدن بعد از گذشت ۷ ماه از زایمان
سلام خانم دکتر محترم
من دخترم ۷ ماهشه بعد از سزارین هم بطور مرتب پریود شدم اما اینماه نشدم فکنم ۱۵ روز شده تست زدم منفی بود شیر خودمو میدم.
تعیین دقیق زمان زایمان سزارین
سلام خانم دکتر و بقیه دوستان اوما. تاریخ سزارین از سونو ان تی حساب میشه یا سونوهای دیگه هم مهمه؟ ب من گفته پایان ۳۹ هفته که طبق حساب انتی میشه ۱۱ مهر ولی دکتر گفت ۱۹ مهر🤔 اونجوری که میشم ۴۰ هفته. زیاد حساب کرده بنظرخودم😕
غذای کمکی برای کودک با حساسیت بالا
دخترم ۷ ماه و ۱۰ روزه به پروتئین شیر گاو، تخم مرغ، هویج، برنج، جو، حساسیت داره،
الان غذای کمکی فقط سیب زمینی و گوشت یا مرغ میدم
انقد هم سیب زمینی خورده مدفوعش سفت شده
راهنمایی میکنید چه چیزایی میتونم به عنوان وعده های غذایی بدم
حساسیتش خیلی زیاده
سقط جنین به علت تشکیل نشدن قلب
بنده دیشب 6تا قرص زیر زبونی گذاشتم و سونو دادم ظاهرا ی مقدار از جفتم باقی مونده و به مقدار کمی هم دل درد دارم،چیکار کنم کامل دفع بشه و این دردا تا کی ادامه دارن ،الان خون ریزی خیلی کمی دارم مثل پریود




