برج پنج 29 رفتم سن و گفتم 5هفته9روزمه لطفا معرفی کنید چند وقتمه
سلام من برج پنج 29 رفتم سنو گفت 5هفته9روز است الان نمیدونم چند هفتمه لطفا رهنمایی کنید
تفسیر ازمایش پاپ اسمیر
خانم دکتر سلام
ممنون میشم این جواب ازمایش پاپ اسمیرو برام تفسیر کنید
میخام ای وی اف کنم بیمارستان یامرکز بهم معرفی کنین
توتهران باشه وهزینش بگین عالی میشه
بهترین زمان کیت گذاری
سلام خانوما بهترین زمان کیت گذازی به نظرتون بین ساعت های ده تا چهار عصر کدوم ساعت بهتره بزاریم؟
لک سفید روی دندونم افتاده😭
مسواکمم میزنم مرتب نمیدونم چرا لک سفید افتاده. با این هزینه های دندون پزشکی 🥴 کم خرج داشتیم
یعنی مال کمبود ویتامینی چیزیه؟؟؟؟ خداروشکر هفته دیگه زایمان میکنم وگرنه کلا از بین میرفتم تو این بارداری
برای رفع سفتی جای واکسن چهارماهگی چیکار کنم
سلام خانم دکتر
یکشنبه هفته پیش واکسن چهار ماهگی دخترمو زدم
جاش سفت و کیست مانند شده
چیکار کنم؟
خوب میشه یا مشکل ساز میشه
تفسیر آزمایش nt وfree bhcg بالا
سلام خانوم دکتر آزمایش nt ,من آماده شده ممنون میشم بررسی کنید آیا همه چی نرماله? یکم برای جمله قرمز نگران شدم
افت بتا در هفته ۵
اول هفته ۵ بتام ۴۳۰۰
بود ۵ روز بعد تکرار کردم آخرای هفته ۵ شده ۲۳۰۰ نصف شده بعد ۵ روز
ممکنه بالا بره
زایمان در هفته ۳۳
سلام خانم دکتر
دوست من تو هفته۳۳زایمان کرده بچش بخاطره اینکه شیر تحمل نمیکنه تو بخش آن ای سیو بستری کردن الان حدود شش روزه بستری هست، احتمال داره علت بالا آوردنش شیر خودش باشه چون مسافر بودن تغذیه مناسبی نداره میگه شاید شیر خودم خرابه،
چقدر میتونه با این وضعیت تو دستگاه بمونه؟؟ وزن بچه هم ۲کیلو ۱۰۰ گرمه
لطفاً نتیجه تست قند منو تفسیر کنید
سلام ممنون میشم جواب بدید🙏
تفسیر آزمایش و سونو NT هفته ۱۲
سلام وقت بخیر خانوم دکتر عزیز . من امروز رفتم سونو ان تی که خدمتتون سونو رو ارسال میکنم ولی آزمایشش رو قرار فردا برم .
و اینکه در سونو آیا اینکه nbمشخص نشده نگرانم کرده
و اینکه جریان کیست چیه خطرناک ؟
این آزمایش های خودم هست که دیروز از آزمایشگاه همسرم گرفته و عکسش رو فرستاده واسم من خیلی نگران قند خونم هستم چون سال پیش ۱۰۵بود
.با تشکر فراوان از شما 🌺🌺🌺
بچه ها این زگیل تناسلیه؟ (عکس)
پاپ اسمیر دادم هفته ی پیش نرمال بود همه چی
ولی آزمایش خونم نوشته که تبخال تناسلی دارم
لطفا کمکم میکنین دارم خل میشم
پریود بعد زایمان
با سلام
یکسال از زایمانم میگذره و حدود ۴ ماهه ک پریود میشم . شیردهی هم دارم . اخیرا فاصله ی بین دوتا پریود خیلی کم شده و دو هفته یا ۱۰ روز شده .. آيا مشکلی وجود داره یا طبیعی ؟
درد لگن و جای سزارین بعد ۱۱ ماه
سلام دوستان من ۱۱ ماه از زایمانم میگذره ولی تازگیا لگن و جای سزارینم درد داره و میل جنسی کلا ندارم کسی تجربه ای داره
بدن درد بعد از زایمان
باسلام پزشک محترم اوما من الان ۲ماه و ۲روز زایمان کردم.سرازبن سوم بوده لازم به ذکر که فاصله بچه دوم و سوم ۱۱ ماه میباشد که مشکل اکرتا داشتم ۳۵ هفته عمل شدم که هیسترکتومی شدم...الان خانم دکتر مشکلی که دارم بدن درد میباشد یعنی روزانه ۳ عدد کپسول ناپروکسن۵۰۰ میخورم و استامینوفن هم میخورم..مشکلی خاصی هم ندارم...اما عمل خیلی سختی داشتم ۶ ساعت بیهوش بودم..
پزشک خودم سه هفته پیش رفتم فقط ناپروکسن و شیاف نوشتند ..خواهش میکنم راهنمایی کنید واقعا اذیتم
زایمان طبیعی در زنان مبتلا به روماتیسم
سلام وقت بخیر
من هفته ۲۹ بارداری هستم ، رحم ام تک شاخ هست و مبتلا به روماتیسم هستم . دکترم میگه وضعیت جنین طبیعی هست و زایمان طبیعی باید باشه . من میخواستم زایمان سزارین کنم ، ممکنه راهنمایی بفرمایید.
نتیجه غربالگری اول تفسیر
سلام دوستان شب خوش
اگرکسی بلده ممنون میشم راهنمایی کنه
این نتیجه غربالگری یکی از دوستانمه
دکتر براش سلفری نوشته یکم دلشوره داریم
میخواستم بدونم خیلی بده یا چی؟
ممنون میشم هر کسی بلده راهنمایی کنه
لکه بینی دارم مشکلی نداره
امروز برای اولین بار روی شورتم یه لکه قهوه ای دیدم به اندازه یک نخود
وقتی هم سر دستشویی نشستم کمی همراه با ادرارم لکه بینی داشتم مشکلی نداره؟
دست زدن به آلت
سلام پسر من الان هشت ماه ۱۰روزشه تازگیا موقع ایی کمیخوام پوشک عوض کنم یا یکم ازاد میزارمش خیلی به آلتش ذست میزنه میکشش
آیا مشکلی داره؟
برای خود آلت مشکلی پیش نمیاد؟؟؟
چیکار کنم از سرش بیوفته
سرد دست پا بالا
سلام وقتتون بخیر بچم ۱ ماهشه دست و پاهاش خیلی سردن رنگش هم سفید و بی روحه دست و پاهاش بالل هممیاره مشکلی داره؟؟




