سلام
من به خاطر آدنوم (تومور)هیپوفیز ۹*۷ میلی متر عادت ماهیانه ام نامنظم شده بود و پریود نمیشدم اما الان با مصرف قرص کاربرگولین۱ دوماه هست که منظم پریود میشم آیا میشه الان اقدام به بارداری کنیم؟ضمنا هنوز دوره درمانم تمام نشده و دارم دارو مصرف میکنم.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



609
1401/08/12




