سلام وقتتون بخیر پسر من چهار روز شیر خشکشو از آیتامیل ۱ دکتر عوض کرده به ببلاک ای آر
الان بچم اسهاله از صب ساعت ۱۲تا الان ۵ بار دفع داشته
اولین دفعش سفت بود از پی پی معمولی سفت تر ولی بقش آبکی هست
الان ینی شیرخشک بهس نمیسازه؟
اخه از وقتی این شیرو میخوره هم بالا نمیاره همم راحت تر میخوابه .
ساعت ۱۰شب برا اسهالش یکم پدی لاکت دادم ولی بی تاثیر بوده انگار
پرسش (1401/08/20):
مدفوع نواز بعد تعویض شیرخشک+عکس
321
19
1401/08/20
سوال کننده
0
1401/08/20
سوال کننده

0
1401/08/20
سوال کننده

0
1401/08/20
سوال کننده
ابکی و لزجه
0
1401/08/20
سوال کننده
اصب تا ۱۲شب سه بار دفع داره ها یبار سفت دوبار این مدلی
0
1401/08/20
سوال کننده
از
0
1401/08/20
Zahra Nasiri
یدفعه عوض کردی؟؟؟ی هفته نصف نصف قاطی میکردی بعد کامل ببلاک میدادی اینجوری گوارشش بهم ریخته قطره بایولاکت روزی ۵تاده قطره بده بهش
0
1401/08/20
سوال کننده
اخه دکترش هیچی نگفت که بهم
0
1401/08/20
سوال کننده
اره گفت از امروز اینو بده منم کلا اونو دادم
0
1401/08/20
Zahra Nasiri
گوارشش بهم ریخته ی هفته نصف نصف بده بعدیک سوم بعدکامل شیرخشک جدیدوبده
0
1401/08/20
Zahra Nasiri
دکترازورشون میادحرف بزنن فقط میخوان زودمریضو راه بندازن بره
0
1401/08/20
سوال کننده
خاک تو سرشون واقعا اخه الانم نصف نصف بدم بدتر بهم میریزه بزار دکتر بیاد ببینم چی میگه
البته اینم بگم ها پسر من دیگه اپتامیل رو نمیخورد انگار جندشش میشد
چون شیر نمیخورد برده بودمش دکتر
البته اینم بگم ها پسر من دیگه اپتامیل رو نمیخورد انگار جندشش میشد
چون شیر نمیخورد برده بودمش دکتر
0
1401/08/20
Zahra Nasiri
اپتامیل ایرانی خیلی شیرینه دلشومیزنه
0
1401/08/20
پزشک اوما
سلام مامان نازنین
وقتتون بخیر 🌹
عزیزم علاوه بر به هم خوردن شرایط گوارشی، احتمال بیماری ویروسی هم هست، رامنوفلور را به جای پدی لاکت شروع کنید. علامت دیگری ندارد؟
وقتتون بخیر 🌹
عزیزم علاوه بر به هم خوردن شرایط گوارشی، احتمال بیماری ویروسی هم هست، رامنوفلور را به جای پدی لاکت شروع کنید. علامت دیگری ندارد؟
0
1401/08/20
سوال کننده
نه هیچ علامت دیگه ای نداره
فقط که گوارشش خرابه
فقط که گوارشش خرابه
0
1401/08/20
پزشک اوما
رامنوفلور را شروع کنید و اگر شرایط بهتر نشد، بنظر من مراجعه کنید چون سن دلبندتان کم است
1
1401/08/20
سوال کننده
چشم ممنون
0
1401/08/20
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم 🌹🌹
0
1401/08/20
پزشک اوما
stk: |~|12|~|61_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




