سلام وقت بخیر میشه بگین این چه دارویی هس دکتر نوشته برای دخترم برای چی استفاده میشه
0
1401/08/19
سوال کننده

0
1401/08/19
سوال کننده
میشه ج بدین
0
1401/08/19
اسما بانو
قابل خوندن نیست واسه من
انگار نوشته فاموتی
انگار نوشته فاموتی
0
1401/08/19
اسما بانو
بذارید پزشک اوما جواب بده
0
1401/08/19
Raziyeh amz
سلام
نی نی تون رفلاکس داره؟
نی نی تون رفلاکس داره؟
1
1401/08/19
Raziyeh amz
فکر کنم فاموتیدین
0
1401/08/19
Raziyeh amz
برای رفلاکسه
0
1401/08/19
پزشک اوما
سلام جان دلم
وقتتون بخیر 🌹
شربت فاموتیدین هر 12 ساعت یک سی سی قبل شیر بدهید 💜
وقتتون بخیر 🌹
شربت فاموتیدین هر 12 ساعت یک سی سی قبل شیر بدهید 💜
0
1401/08/19
سوال کننده
مرسی
0
1401/08/19
سوال کننده
دختر من 42روزه هستش بعد سه روزه وسط شیر خوردن اونم شبا یهو گریه میکنه جیغ میزنه بی قراری میکنه
0
1401/08/19
سوال کننده
ممنون میشم پاسخ بدین
0
1401/08/19
پزشک اوما
عزیزم خواهش میکنم و لطفا سوال خود را بپرسید، شما جمله خبری گفتید سوال چیست؟
0
1401/08/20
سوال کننده
دختر من 42روزه هستش بعد سه روزه وسط شیر خوردن اونم شبا یهو گریه میکنه جیغ میزنه بی قراری میکنه امشب هم بی قرار بود زیاد نخوابید اینا از علائم رفلاکس معده هسش؟
0
1401/08/20
پزشک اوما
آروغ دلبندتان را میگیرید ؟.
0
1401/08/20
سوال کننده
بله البته گاهی هرکاری میکنم نمیزنه
0
1401/08/20
سوال کننده
از دیروزم استفراغ پرتابی داره
0
1401/08/20
پزشک اوما
عزیزم بنابراین احتمال رفلاکس مطرح است. تا حداقل 30 دقیقه بعد از شیردهی فرزندتان را در حالت عمودی نگه داشته و نخوابانید ، آروغ را حتما بگیرید. وقت خواباندن روی تشک آنتی رفلاکس بخوابانید و به متخصص اطفال مجددا مراجعه کنید 🌹
0
1401/08/20
سوال کننده
آخه شیر هم خیلی کم خورد
0
1401/08/20
پزشک اوما
این هم میتواند ناشی از رفلاکس باشد
1
1401/08/20
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1401/08/20
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من🌹🌹
0
1401/08/20
پزشک اوما
stk: |~|12|~|190
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



369

