سلام و ادب خانم دکتر ۱۵ مهر پریود شدم از روز چهار پریود شبی یک عدد لتروزول مصرف کردم و روز ۸ و روز ۱۰ hmg زدم و روز ۲۶ امپول آزاد سازی زدم
دکترم گفتن از روز چهارم بعد آمپول آزادسازی قرص دیدروژسترون تا ۱۵ روز روزی یک عدد مصرف کنم
الان ۱۸ روز از زدن آمپول آزادسازی میگذره و امروز آخرین قرص دیدروژسترون رو میخورم ولی هرچی تست بی بی چک میزارم هاله داره و مثبت هست از دو مارک جدا هم امتحان کردم
خواستم ببینم مصرف این قرص تست رو کاذب مثبت نشون میده و تاثیری در بی بی چک داره؟
ممنون میشم ازتون جواب بدین
پرسش (1401/08/14):
مصرف دیدروژسترون و تاثیر آن در بی بی چک
1074
89
1401/08/14
سوال کننده
0
1401/08/14
zahra 👶💑👫
سلام عزیزم
0
1401/08/14
zahra 👶💑👫
عکس بی بی چک رو ارسال کن
1
1401/08/14
zahra 👶💑👫
پروژسترون هیچ تاثیری در مثبت شدن بی بی چک نداره
0
1401/08/14
سوال کننده
مطمئن هستین گلم؟ چون بە یە ماما زنگ زدم گفت چون پروژسترون تاثیر دادڵ
0
1401/08/14
سوال کننده

0
1401/08/14
سوال کننده

0
1401/08/14
سوال کننده

0
1401/08/14
zahra 👶💑👫
بله مطمئنم
0
1401/08/14
zahra 👶💑👫
مارک یونی تست خیلی کاذب داره تازگیا
0
1401/08/14
zahra 👶💑👫
این بلافاصله افتاد؟
0
1401/08/14
سوال کننده
بله
0
1401/08/14
zahra 👶💑👫
ولی به نظرم مثبتن
0
1401/08/14
zahra 👶💑👫
خب پس مبارکه
برو آزمایش
برو آزمایش
0
1401/08/14
سلین حسینی
به نظر منم مثبته
0
1401/08/14
سوال کننده
سە تا دیگە کرفتم دوتا مارک روژان یکی وی ویر
0
1401/08/14
سلین حسینی
ببین خودکاری ها میگن خیلی دقیقه
0
1401/08/14
سوال کننده
خودم احساس نمیکنم باردار باشم درد پریودی دارم
0
1401/08/14
سوال کننده

0
1401/08/14
سوال کننده
شهر ما نیست
0
1401/08/14
سوال کننده
سقزم شهر ژینا
0
1401/08/14
سلین حسینی
آخه درد بارداری و پریود مشترکه
حالا نمیخواد امیدوار بشی که ناراحت بشی خدایی نکرده
چند روز به موعدت هست؟
حالا نمیخواد امیدوار بشی که ناراحت بشی خدایی نکرده
چند روز به موعدت هست؟
1
1401/08/14
سلین حسینی
عزیزم🥺🥺
پایدار باشید همیشه
پایدار باشید همیشه
0
1401/08/14
zahra 👶💑👫
اینو بزن
دقیقه و زود رنگ میگیره
دقیقه و زود رنگ میگیره
0
1401/08/14
سوال کننده
اصولا ۲۴ روزه سیکلم ولی چون دیپروژسترون داد بهم و ۱۵ عدد بود امروز روز ۳۰ هستم
0
1401/08/14
zahra 👶💑👫
الان بزن ببیناین چی نشون میده
0
1401/08/14
سوال کننده
از اولین روز آخرین پریود تا امروز میشم ۳۰ روز
0
1401/08/14
سلین حسینی
عزیزم من خودم ۲بار استفاده کردم دقیقا روز موعد پریود شدم
اصلا هم هاله نداشت بی بی چکم
برو آزمایش بده انشالله خیره
اصلا هم هاله نداشت بی بی چکم
برو آزمایش بده انشالله خیره
0
1401/08/14
سوال کننده
زدم باز مثبت بود گفتم شاید به خاطر قرص کاذب
0
1401/08/14
zahra 👶💑👫
عه
عکسش رو داری؟
عکسش رو داری؟
0
1401/08/14
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
قرص ربطی به تست نداره عزیزم. اگه امپول ازاد سازی بزنی شاااید کاذب بشه. اون قرص تاثیری نداره روی تست
0
1401/08/14
سلین حسینی
۱۸ روزه از آمپولش میگذره فکر نکنم اثر داشته باشه دیگه
0
1401/08/14
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
خب پس بارداره دیگه 😍😍
0
1401/08/14
عشق نی نی🥰 🙃
چرا میگید کاذب واسه من همیشه درست بوده یه منفی خوشگل نشون داد🧐
0
1401/08/14
عشق نی نی🥰 🙃
مبارک باشه مثبته 🥰
1
1401/08/14
سوال کننده
پارسال برج ۹ باردار شدم برج ۱۰ به دلیل مشکلات کرومزومی بچه م ساک بارداریش کوچیک بود و رشد نکرد امسال هم چن ماه پیش هفته سوم پریود هرچی تست میزدم مثبت بود رفتم ازمایش تیتر دادم مثبت بود با عدد ۶۳ هفته سوم پریودااا
سه روز بعد تکرار کردم منفی شده بود دیگه رفتم تبریز من سالم بودم مشکلی نداشتم گفتن از اسپرم شوهرم هست گفت آی یو آی بشی
ولی یه دکتر مرد به شوهرم آسپیریژن داد سه ماه مصرف کرد که این ماه اقدام کردیم طبیعی ببینم چی میشه
سه روز بعد تکرار کردم منفی شده بود دیگه رفتم تبریز من سالم بودم مشکلی نداشتم گفتن از اسپرم شوهرم هست گفت آی یو آی بشی
ولی یه دکتر مرد به شوهرم آسپیریژن داد سه ماه مصرف کرد که این ماه اقدام کردیم طبیعی ببینم چی میشه
1
1401/08/14
ندا n.s
خیره ان شاءالله ولی به نظرم مثبته
هر چی صلاحه همون برات اتفاق بیافته
هر چی صلاحه همون برات اتفاق بیافته
0
1401/08/14
♡𝒩𝒶𝒹𝒾𝒶 ♡
من یونی تست زدم مثبت شد اصلانم کاذب نداره
0
1401/08/14
♡𝒩𝒶𝒹𝒾𝒶 ♡
اگه مثبت باشی هیچکدوم کاذب نیستن...حالا اونا که حاله خیلی کمرنگ میندازن اونا به نظرم کلا الکیه
0
1401/08/14
♡𝒩𝒶𝒹𝒾𝒶 ♡
برا تو مثبته انشالله برو از بده با دل خوش برگردی
0
1401/08/14
baran😍 r
عزیزم علائم چی داری
0
1401/08/14
baran😍 r
اینا همه مثبت ان
0
1401/08/14
سوال کننده
مثل قبل پریود که سینه هام خیلی درد میکردن بعضی وقتا هم که یه کم گشنه م میشه یهو بدنم خیلی میلرزه
0
1401/08/14
سوال کننده

این و الان انجام دادم مارک وی ور نوشته بود پنج تا هفت دقیقه مثبت باشه اوکی ولی زیر یک دقیقه دو هاله شد
0
1401/08/14
سوال کننده
ولی بعد نهار آخرین قرص دیدروژسترون رو خوردم
فک کنم دیدروژسترون همون دوفاستون هستش
فک کنم دیدروژسترون همون دوفاستون هستش
0
1401/08/14
baran😍 r
مثبته عزیزم
0
1401/08/14
سوال کننده
ایشالا
ایشالا تست شما هم به زودی مثبت بشە بە امید خدا
ایشالا تست شما هم به زودی مثبت بشە بە امید خدا
1
1401/08/14
محیا محرابی
این مثبته گلم وقتی کامل خشک شد عکس بزارگروه حتما پررنگتره برای منم دعاکن ازاین انتظاردربیام🥲🥲🥲
1
1401/08/14
hana ۱۳۸۰
کاملا مثبته گلم
0
1401/08/14
سوال کننده
ایشالا بە امید خدا بە امید خدا بعد اولین تخمک گذاریت باردار بشی به حق خون های ریختە شده
همەی اون کسایی کە چشم براهن از چشم انتظاری در بیان
ولی هنوز نگرانم شاید عوارض قرصه دوتا تجربه بد داشتم که بالا گفتم میترسم باردلر نباشم
همەی اون کسایی کە چشم براهن از چشم انتظاری در بیان
ولی هنوز نگرانم شاید عوارض قرصه دوتا تجربه بد داشتم که بالا گفتم میترسم باردلر نباشم
0
1401/08/14
سوال کننده

0
1401/08/14
سلین حسینی
به به چه رنگ قشنگی😍😍
فردا برو آزمایش خوشحالمون کن😍😍
فردا برو آزمایش خوشحالمون کن😍😍
0
1401/08/14
سوال کننده
خدا دلت رو شاد کنه عزیزم
1
1401/08/14
سلین حسینی
انشالله عزیزم به دعای شما دوستای قشنگم😘😘😘
جواب آزمایشتو بزار برامون😍😍😍
جواب آزمایشتو بزار برامون😍😍😍
1
1401/08/14
سوال کننده
چشم گلم
1
1401/08/14
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون سمیه جانم
این قرص تاثیری روی نتیجه بی بی چک ندارد آزمایش خون انجام دهید تا وضعیت باردار بودن یا نبودن شما مشخص شود ، امیدوارم که شادی در انتظارتان باشد 🌸❤️🌸
این قرص تاثیری روی نتیجه بی بی چک ندارد آزمایش خون انجام دهید تا وضعیت باردار بودن یا نبودن شما مشخص شود ، امیدوارم که شادی در انتظارتان باشد 🌸❤️🌸
1
1401/08/14
سوال کننده
سلام عزیزم ممنونم ازتون
چشم حتما🙏🙏🌺🌺
چشم حتما🙏🙏🌺🌺
1
1401/08/15
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا گل من و خواهش میکنم 💖🌸💖🌸
1
1401/08/15
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
0
1401/08/15
ندا n.s
ازمایش دادید؟
0
1401/08/19
سوال کننده
بله عزیزم
0
1401/08/19
سوال کننده
دوشنبه رفتم
1
1401/08/19
سوال کننده
بتام ۱۳۶۵ بود
1
1401/08/19
سوال کننده
دو هفتە دیگه میرم برای صدای قلب
1
1401/08/19
Sani_mom2 🪴
سلام عزیزم
مبارکت باشه گلم 🥰🥰
چند روز عقب انداختی که بتات این بود؟
مبارکت باشه گلم 🥰🥰
چند روز عقب انداختی که بتات این بود؟
0
1401/08/19
سوال کننده
عزیزم ممنونم روز ۳۱ از اولین روز پریودیم بود
0
1401/08/19
سوال کننده
اصولا ۲۸ روز سیکلم هست
0
1401/08/19
سوال کننده
تقریبا ۴ روز ولی من ۲۶ مهر ازاد سازی زدم و از ۳۰ م تا ۱۵ روز دیدروژسترون مصرف کردم
0
1401/08/19
سوال کننده
برام دعا کنید قلب تشکیل بشە و اندازە ساک اوکی باشە سال گذشتە برج ۹ باردار شدم برج ۱۰ بە دلیل کوچیک بودن ساک حاملگیم بچە م رشد نکرد قلب هم داشت ولی جای رشد نداشت
1
1401/08/20
Sani_mom2 🪴
توکل کن به خدا عزیزم
فکرای بد رو از خودت دور کن
فکرای بد رو از خودت دور کن
0
1401/08/20
سوال کننده
🥰🥰🥰🥰
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




