واسه سرفه قطره پلارژین خیلی خبه اگ متخصص صلاح بدونه بده
من ب پسرم دوروز میدم تغییر و بهبود میبینم توش خیلی خبه راضیم ازش تا ۳روز بعد خب شدنم باید ادامه بدی
قطره پلارژین ویژه نوزادی
پلارژین کیدز مال یکسال ب بالاعه
قطره پلارژین واس بینیه یا خوردنیه
سعی کنید تا جایی که امکان داره به بچه آنتی بیوتیک ندید، بعدها دچار آلرژی غذایی و فصلی میشن
سلام مامان گل
باتوجه به سن دلبندتان میتوانید **قطره** پلارژین را هم شروع کنید ، در خانه بخور سرد بگذارید و روال درمانی را کامل کنید تا شرایط بهبود پیدا کند 🌹
خانوم دکتر من قطررو گرفتم ولی طریقه مصرفشو نمیدونم
هر۱۲ساعت ۱سیسی
من متخصص گف اینحوری بدم
ممنون عزیزم نوزاد شمام سرفههاش زیا. بود؟
ولی حتما وقتی خب شد بازم تا دوروز بعدش دارو باید بدین
دوبار در روز و هر بار نیم سی سی بدهید اگر جواب نداد میتوانید سه بار در روز و هربار نیم سی سی بدهید 🌹