سلام وقتتون بخیر آزمایش خون غربالگری مرحله اول دادم میخوام بدونم مشکل چی دارم دکترم میگه مشکل داری ولی نمیگه چیه.گفته برو دکتر دیگه بهت بگه
0
1401/08/17
سوال کننده

0
1401/08/17
سوال کننده
کسی میتونه برام توضیح بده مشکل چی دارم؟ استرس گرفتم
0
1401/08/17
Mary 👨👩👦
ریسک متوسط سندروم داون دارید
شاید بخاطر سن بالا این ریسک رو زده و مشکل ندارید
ان شاالله که صحیح و سالمه 🌺
شاید بخاطر سن بالا این ریسک رو زده و مشکل ندارید
ان شاالله که صحیح و سالمه 🌺
0
1401/08/17
سوال کننده
یعنی باید کورتاژکنم؟😖
1
1401/08/17
زینب mo
عزیزم نگران نباش معمولا این ریسک هارو بیشتر بخاطر سن بالا میزنن تحت نظر متخصص باش ازت آزمایش تکمیلی میگیرن سلفری یا آمینو سنتز،ان شاءالله ک سالمه
0
1401/08/17
زنبق امیر
بخاطر سن برات ریسک زدن
برو سلفری خوبه جوابش
تو فقط ریسک سنت بالاس منم همینطور بودم سلفری دادم خوب بود
برو سلفری خوبه جوابش
تو فقط ریسک سنت بالاس منم همینطور بودم سلفری دادم خوب بود
0
1401/08/17
زنبق امیر
نه بابا آزمایش سلفری میدی سالمه
0
1401/08/17
سوال کننده
خداکنه
0
1401/08/17
سوال کننده
برام دعا کنید خواهش میکنم🙏
1
1401/08/17
زنبق امیر
نگران نباش منم تو این بارداری کلی استرس کشیدم بخاطر این آزمایشات
0
1401/08/17
زنبق امیر
عدد ان تی تون خوبه مشکلی ندارین
0
1401/08/17
شهزاد مامان سه دسته گل
آزمایش سلفری چیه؟؟همون آزمایش خونه؟؟,هزینه اش چقدره؟؟
0
1401/08/17
سوال کننده
سونوگرافی ان تی مشکلی نداشتم
0
1401/08/17
سوال کننده
سلفری چطوریه؟ خون هست؟
0
1401/08/17
زنبق امیر
آزمایش خون هست
هزینه ش ۴ تومن یا ۴۵۰۰ هسجوابش هم ده روز تا دو هفته نیاد
هزینه ش ۴ تومن یا ۴۵۰۰ هسجوابش هم ده روز تا دو هفته نیاد
0
1401/08/17
شهزاد مامان سه دسته گل
شما ی هفته از من جلوتری ولی تاریخ زایمان هر دومون یکیه. جالبه
0
1401/08/17
سوال کننده
چقدر گرونه؟
0
1401/08/17
شهزاد مامان سه دسته گل
چهار میلیون؟؟؟؟یا خدا
0
1401/08/17
زنبق امیر
اره فقط بخاطر پول این ریسکارو میزنن
0
1401/08/17
سوال کننده
حالا مشخص میشه تو همون سلفری؟
0
1401/08/17
زنبق امیر
اره آزمایش ژنتیک بچه هس از خون مادر
0
1401/08/17
سوال کننده
پولش مهم نیست فقط سلامتی رو مشخص کنه از استرس دربیام
0
1401/08/17
زنبق امیر
برای پسرت ریسک نزدن براتون
0
1401/08/17
سوال کننده
نه اصلا
0
1401/08/17
زنبق امیر
آخه اونموقع هم ۳۷ بودین
0
1401/08/17
زنبق امیر
من ۳۶ سالم هس برام ریسک زدن
0
1401/08/17
سوال کننده
جالبه
0
1401/08/17
زنبق امیر
خلاصه الکی آن استرس نگیر
0
1401/08/17
سوال کننده
دارم از استرس میمیرم
0
1401/08/17
زنبق امیر
اصلا استرس نداشته باش بخدا
1
1401/08/17
زنبق امیر
مطمئن باش سالمه
0
1401/08/17
سوال کننده
خدای ناکرده سندروم نداشته باشه
0
1401/08/17
سوال کننده
خدا از دهنت بشنوه
1
1401/08/17
مامان نیلا 🌻🌻
عزیزم نگران نباش من ریسکمو بیشتر از شما زده بود ۱ به ۸۷ بود خداروشکر آمینوسنتز دادم همه چی خوب بود
1
1401/08/17
زنبق امیر
نداره شما چون نمودار سن تون بالاس بخاطر همین ریسک زدن
عربالگری اول با توجه به شرایط مادر ریسک میزنه
نه شرایط بچه
عربالگری اول با توجه به شرایط مادر ریسک میزنه
نه شرایط بچه
0
1401/08/17
سوال کننده
چقدر حالم خوب میشه وقتی اینجوری میگی
0
1401/08/17
زنبق امیر
اره چون خودم کشیدم اینقدر مطالعه کردم به این نتیجه رسیدم بچه سالمه
0
1401/08/17
مامان نیلا 🌻🌻
دکتر زنان و دکتر ژنتیک هم از اول با دیدن آزمایشم گفت احتمالا بخاطر سنت هست و بهم استرسی از اول وارد نکردن خداروشکر
0
1401/08/17
سوال کننده
خداحفظت کنه بسلامتی زایمان کنی
0
1401/08/17
زنبق امیر
منم دکترم خوب بود گفت بخاطر سن هس
0
1401/08/17
سوال کننده
خوش بحالت
1
1401/08/17
زنبق امیر
منم برای آزمایش رفتم بهم اطمینان دادن که مشکلی نداره بخاطر سن ریسک زده
0
1401/08/17
سوال کننده
من از استرس دوساعت رانندگی کردم تا رسیدم مرکز استان
0
1401/08/17
سوال کننده
بهم گفتن زودتر باید بری پیش دکترکلاته
0
1401/08/17
زنبق امیر
امروز سلفری بدین بعصی جاها ده روزه جواب میدن خیالت راحت میشه
0
1401/08/17
زنبق امیر
کجایین مگه
1
1401/08/17
مامان نیلا 🌻🌻
شما هم نی نی ات سالمه مطمئن باش استرس نداشته باش فقط آزمایشو بده که خیالت تا آخر بارداری راحت باشه
0
1401/08/17
سوال کننده
حتماً اگه دکتربگه نمیدونم چی تجویزمیکنه
0
1401/08/17
زنبق امیر
من با چهار پنج تا دکتر مشورت کردم هر کدوم یه جیزی میگفتن یکی استرس وارد میکرد یکی نه
0
1401/08/17
سوال کننده
شهر راز
0
1401/08/17
زنبق امیر
یا سلفری یا آمینو
بنطرم سلفری هم جواب میده
بنطرم سلفری هم جواب میده
0
1401/08/17
زنبق امیر
مال کجاس
0
1401/08/17
سوال کننده
بجنورد اومدم
0
1401/08/17
زنبق امیر
آها بسلامتی
0
1401/08/17
سوال کننده
خراسان شمالی
1
1401/08/17
زنبق امیر
متوجه شدم خیره انشالله
0
1401/08/17
سوال کننده
توروخدادعام کن
1
1401/08/17
زنبق امیر
حتما حتما انشالله سالمه بهت اطمینان میدم
0
1401/08/17
سوال کننده
مرسی🙏😘😘😘فدات
0
1401/08/17
زنبق امیر
بهمون خبر بده دکتر چی گفته
0
1401/08/17
سوال کننده
چشم حتماً. فعلا نوبت هستم
0
1401/08/17
زنبق امیر
بسلامتی انشالله که خبرای خوب میدی
0
1401/08/17
شهزاد مامان سه دسته گل
وای خدای من چرا این آزمایشگاه اینقدر استرس میدن الان با من تماس گرفته میگه زود بیا جوابتو بگیر اورژانسیه لینکشو فرستاده باز کردم برای من هم ریسک سندروم داون رو زده کاش امشب صبح بشه برم پیش دکتر. بارداری قبلم که خوب بود خدا رو شکر فرزندم سالمه اون هم سن سی و پنج سالگی باردار بودم
0
1401/08/17
شهزاد مامان سه دسته گل
ریسک من رو زده 200*1برای داون یعنی چی میشه دوقلو باردارم برام دعا کنید به خیر بگذره
1
1401/08/17
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون عزیزم
وقتتون بخیر 🌹🌹
در غربالگری شما، ریسک محاسبه شده برای تریزومی ۱۸ و 13 در محدوده کم خطر قرار دارد اما در مورد تریزومی 21 یعنی سندروم داون، ریسک محاسبه شده اگرچه مثبت و پرخطر نیست، اما در محدوده حد وسط قرار دارد. به بیانی اگر 134 خانم و مادر باردار مشابه به شرایط شما باشند، فرزند یک نفر از بیمار و فرزند مابقی سالم است. در چنین مواقعی باید بررسی های تکمیلی انجام شوند تا مطمئن شویم که کوچولوی شما قطعا سالم است. باتوجه به مجموعه شرایط شما دو راهکار دارید :
سل فری دی ان ای یا همان nipt یا غربالگری مرحله دوم به شیوه سکوئنشنال در همان آزمایشگاه قبلی که مرحله اول انجام شده است.
من توصیه میکنم باتوجه به اعداد گزارش شده برای شما سل فری دی ان ای انجام گردد، البته که مهم نظر نهایی تعیین شده توسط پزشکتان هست نترسید جانم🌹🌹
وقتتون بخیر 🌹🌹
در غربالگری شما، ریسک محاسبه شده برای تریزومی ۱۸ و 13 در محدوده کم خطر قرار دارد اما در مورد تریزومی 21 یعنی سندروم داون، ریسک محاسبه شده اگرچه مثبت و پرخطر نیست، اما در محدوده حد وسط قرار دارد. به بیانی اگر 134 خانم و مادر باردار مشابه به شرایط شما باشند، فرزند یک نفر از بیمار و فرزند مابقی سالم است. در چنین مواقعی باید بررسی های تکمیلی انجام شوند تا مطمئن شویم که کوچولوی شما قطعا سالم است. باتوجه به مجموعه شرایط شما دو راهکار دارید :
سل فری دی ان ای یا همان nipt یا غربالگری مرحله دوم به شیوه سکوئنشنال در همان آزمایشگاه قبلی که مرحله اول انجام شده است.
من توصیه میکنم باتوجه به اعداد گزارش شده برای شما سل فری دی ان ای انجام گردد، البته که مهم نظر نهایی تعیین شده توسط پزشکتان هست نترسید جانم🌹🌹
0
1401/08/18
زنبق امیر
فقط بخاطر سن زدن نگران نباش بچه سالمه
0
1401/08/18
زنبق امیر
رفتین دکتر چی گفت
0
1401/08/18
سوال کننده
سلام عزیزم آره رفتم سلفری دیروز
0
1401/08/18
سوال کننده
امروز صبح آزمایش خون سلفری دادم
0
1401/08/18
سوال کننده
دیروز دکتر بهم گفت یا باید سلفری بدی که یک درصد خطا داره و یا باید آزمایش آمینیوسنتر بدی که نیم درصد احتمال سقط داره. منم بین دو راهی سلفری رو انتخاب کردم که ۴میلیون و ۲۷۸هزارتومن هزینه اش شد
1
1401/08/18
سوال کننده
ممنون از راهنماییتون
0
1401/08/18
سوال کننده
آیا سلفری دقیق هست؟
1
1401/08/18
پزشک اوما
خواهش میکنم جان دلم بله دقیق هست اگر منفی باشد قطعا قابل اعتماد هست اما اگر خدای نکرده مثبت بود باید آمنیوسنتز انجام دهید 🌹
1
1401/08/18
سوال کننده
مرسی ازتون🙏
1
1401/08/18
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من بهترین ها را برایتان آرزومندم ❤️❤️
0
1401/08/18
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- تفسیر جواب آزمایش خون غربالگری
- تفسیر جواب آزمایش چکاپ کامل خون در بارداری
- آزمایش منفی بعد از ۶روز تاخیر
- جواب ازمایش خون و ادرار??
- آزمایش خون بتا بارداری
- تفسیر جواب آزمایش گلوکز و کلیه در بارداری
- آدرس آزمایشگاه در غرب تهران .
- تفسیر ر آزمایش خون
- منفی بودن بیبی چک بعد از ۹ روزمیتونه کاذب باشه؟
- جنسیت بچه با آزمایش خون قابل اطمینانه؟



655

