Ooma

روش های مختلف دفع بقایا

سلام وقت همگی بخیر
من ۲۲تیر سقط طبیعی داشتم ۱۳هفته خونریزیم کم که شد رفتم سونو گفتن بقایا داری قرص پروژسترون دادن الان دو روزه تموم شده ولی خونریزی شدید نیافتادم .چیزی دفع نکردم
نمیدونم چیکار کنم بقایا دفع شه توروخدا کمکم کنید؟ورزش خاصی نیازه ؟ویبراتور تردمیل کمک میکنه؟
گرمی خیلی زیاد میخورم زعفرون موز انبه گل گاوزبون ولی هیچی نیومده

52 پاسخ 558 بازدید


تفسیر جواب ازمایش غربالگری دوم

سلام خانم دکتر عزیز و اومایی ها. ازمایش غربالگری دومم رو می بینید.

13 پاسخ 2,856 بازدید


دیدن لک قهوه ای کش دار تو چهارده هفته

سلام عزیزان این سوال دخترخالمه بارداره دوقلو بعده ۲۰سال ولی نمیدونم آی وی اف کرده یا با دارو بوده(گفتم شاید واسه جواب لین سوال کمکم کنه) امروز صبح ترشح قهوه ای کشدار دیده طول سرویکش ۳۰ یکی از قل ها یکم‌جفتش پایین دیروز یکم‌فعالیت داشته علتش چی میتونه باشه؟دیگه لک ندیده

17 پاسخ 487 بازدید


مدفوع بیش از حد کودک یه سال هشت ماه

سلام دکتر دخترم یه سال و هشت ماهشه همیشه روزی یه دفعه اونم صبح فقط مدفوع میکرد ولی الان روزی سه دفعه مدفوع میکنه مدفوعشم گاهی اوقات سیاهه گاهی سبز تیره گاهی زرد مشکلی داره غذا هم کمتر میخوره این دوروز .
و بعد اصلا دستشوییش رو نمیگه چیکار کنم بگه خستم کرده

25 پاسخ 474 بازدید


سوزش واژن در بارداری

سلام من چند روزه قسمت پایین واژنم سوزش داره و حس میکنم خشکه . چه دارویی میتونم استفاده کنم که سوزشش برطرف بشه ؟

6 پاسخ 1,112 بازدید


اطلاعات در خصوص خون بند ناف نوزاد در زایمان

سلام
کسی از دوستان برای خون بند ناف رویان اقدام کرده؟چجوریه؟خوبه اقدام کنم براش؟من ماه هفتم بارداریمه. تو ایران کارایی داره؟ب چه صورته؟ممنون میشم کسی تو زایمانای قبلیش یا الان تو این بارداریش انجام داده و اطلاعات کامل داره بهم بگه.ممنون.

18 پاسخ 553 بازدید


خیس شدن لباس و زایمان

سلام دکتر جان خسته نباشید
خانم دکتر الان اندازه یه پیش‌دستی لباس زیرم خیس شد ولی انگار ترشح قاطیش بود و کمی هم بوی ترشح داشت
خطرناکه؟ باید برم بیمارستان یا صبر کنم اگه بیشتر شد برم؟
حرکات نی نی هم طبیعیه.

30 پاسخ 770 بازدید


هفته چند بارداری هستم

سلام وقت بخیر
من دیروز رفتم برای سونو ان تی ولی دکتر گفت ک خیلی کوچک هست و 10هفته و سه روزش هست الان من کدوم تاریخ رو باید در نظربگیرم طبق برنامه هفته 13میزنه

7 پاسخ 687 بازدید


یبوست در دوران بارداری

سلام بچه ها برای درمان سریع یبوست چی بخورم ؟

15 پاسخ 860 بازدید


ایا خوردن چرک خشک کن تو بارداری ضرر داره؟

سلام خانوم دکتر من حدود یه ماه و نیم پیش رفتم آزمایش چکاب کامل برای بارداری دادم فهمیدم عفونت ادراری دارم بعدش دکترم سفالکسین ۵۰۰ نوشت برام حدود دوتا برگه خوردم دو سه هفته بعدش سرما خوردم رفتم دکتر گوش و گلوم چرک کرده بود داروی خاصی ندارد فقط استامینفون ساده و چرک خشک کن و یه سرم من سرم و که زدم حالم خوب خوب شد دیگه گفتم چرا الکی دارو بخورم چرک خشک کن و استامینفون و نخوردم دیگه حالا الان از دیروزه گوش و گلوم خیلی درد می‌کنه انگار همون سرما برگشته من شروع کردم هر هشت ساعت همون چرک خشک کنا که دکتر نوشته بود و ۲۵۰ هستش میخورم از دیروز بهترم انگار حالا می‌خوام بدونم خوردن این چرک خشک کن واسم ضرر داره هم اون سری برای عفونت خوردم و هم الان برای برای گلوم میخورم پیشاپیش ممنون از پاسخگوییتون ⁦❤️⁩

11 پاسخ 738 بازدید


کوچیک بودن شکم در هفته ۳۲

سلام دوستان میخواستم بدونم ایا کوچیک بودن شکم ربطی به رشد نکردن جنین داره؟من الان که وارد ۸ماه شدم زیاد شکم ندارم البته اینم بگم هم قدم بلنده هم ویار خیلی بدی داشتم سه ماهه اول ،هروقت مامانم و مادرشوهرم منو میبینن میگن چرا شکمت بزرگ نمیشه، بچه رشد نمیکنه، چیزی نمیخوری،بخدا انقد غصه میخورم گاهی میشینم گریه میکنم تازه با این معده درد شدیدی که از اول بارداری تا الان باهامه بازم سعیمو میکنم همه چی بخورم خیلی دلم گرفته 😭😭😭کسی بوده شکمش زیاد بزرگ نبوده ولی بچه با وزن نرمال بدنیا اومده؟

48 پاسخ 4,925 بازدید


ببخشید عکس رنگی رحمم دوشاخه یا سپتوم داره؟؟؟

سلام وقتتون بخیر ببخشید رحم من دوشاخه یا سپتوم داره ؟؟؟ممنون میشم جواب بدین

20 پاسخ 977 بازدید


سلام خانوم دکتر اگه میشه سونوی منو تفسیر کنید

اب دور جنین ایا مشکل داره همچنین مواردی که داخل سونو زدن؛خیلی نگران شدم؛با توجه به اینکه قند و فشار ندارم ممنون

46 پاسخ 537 بازدید


داشتن درد زایمان باز نشدن دهانه رحم

سلام خسته نباشید برای باز شدن دهانه رحم چه کار هایی باید انجام بدم دردای شدید زایمان دارم ولی دهانه رحمم یه انگشت باز شده ورزش یا چیزی هست بخورم زود تر دهانه رحمم باز بشه ممنون میشم کمکم کنید هفته 36بارداری داشتن زایمان زود رس

32 پاسخ 808 بازدید


دفع حاملگی پوچ با خونریزی

سلام وقت بخیر خانم دکتر عزیز هفته قبل سونو رفتم دوباره سن بارداری ام رو برگردوند به عقب و گفت کیسه خالی هس احتمال زیاد پوچه نزدیک ده روز لکه بینی داشتم ولی از دیروز خونریزی دارم لخته دفع نمیشه و هیچ دردی ندارم مقدار از پریود کمتر و سینه درد فقط دارم یعنی داره دفعه میشه ؟

16 پاسخ 663 بازدید


سوزش و تکرر ادرار در هفته ۳۰

سلام‌‌دکتر‌عزیزم‌ وقت بخیر
من هفته ۳۰ هستم
از صبح که بلند شدم‌سوزش دارم‌و تکرر ادرار .قبلا از بارداری سابقه عفونت چندباری داشتم
الان میخوام‌ازمایش انالیز ادرار بدم‌
ولی باتوجه به شرایط بارداریم‌.دارو نمیدونم‌چی مصرف کنم دسترسی به پزشک خودم هم ندارم‌ که بپرسم
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

17 پاسخ 371 بازدید


سلام خانم دکتر افزایش ویتامین دی در کودکان چه خطری داره؟باید چه کرد؟

سلام خانم دکتر پسرم دوساله هست و به تازگی آزمایش داده ویتامین دی نرمال باید 100باشه این 117هست آیا خطرناکه؟ باید چیکار کنم؟
من فقط همراه صبحانه یه استکان شیر میدم و اینکه گاهی ظهر یه استکان دوغ .

30 پاسخ 559 بازدید


کدام شیرخشک چاق کننده هست

دخترم اپتامیل میدم اصلا وزن نمیگیره میخوام عوص کنم نوع شیرخشک چی خوبه?
درماه چندکیلو باید اضافه کنه؟؟؟ 350گرم فقط دریک ماه زیاد شده

25 پاسخ 1,761 بازدید


لطفاً جواب پاپ اسمیر؟؟؟

با سلام ب خانمهای عزیزو خانم دکتر عزیز این جواب پاپ اسمیر منه میشه جواب بدید ممنون

10 پاسخ 460 بازدید


جوش های ریز روی صورت نوزاد ۵ هفته

پزشک محترم اوما سلام
صورت دخترم این جوش ها رو زده مدت زیادیم هست که نرفته سه هفته ای میشه .
از شیر خشک ببلاک ای ار تغذیه میکنه و تغدیه دیگه ای نداره
دلیل جوش ها چی میتونه باشه ؟خطرناک نیست که؟

5 پاسخ 478 بازدید