سلام خانم دکتر عزیز میخواستم بدونم بچمو بردم سونو توی سونو زده احتمال ddh نوع دو چیکار باید بکنم
0
1401/08/17
مامان فرشته ها 💓 💓
عزیزم از کجا متوجه شدی باید سونو هیپ بده پسرت ؟
0
1401/08/17
fatemeh *****
سلام سونوی هیپ چیه دوستان عزیز همه نوزادان باید انجام بدن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کی تشخیص میده می نویسه برام انجامش دکتر یا بیمارستان چون کسی به ما چیزی نگفته؟؟
کی تشخیص میده می نویسه برام انجامش دکتر یا بیمارستان چون کسی به ما چیزی نگفته؟؟
0
1401/08/17
سوال کننده

0
1401/08/17
سوال کننده
اره سونو هیپ تو سه هفتگی تا ۴۰ روزگی دکتر نوشته بود
0
1401/08/17
سوال کننده
به من گفتن همه انجام میدن چون بچم عادی بود حرکتاش فک نمیکردم
0
1401/08/17
سمانه ودنیز🌊👶🏻
این همونه ک میگن دوتا پوشک و اینا ببندی؟؟
0
1401/08/17
سمانه ودنیز🌊👶🏻
منم انجام دادم برا بچم نوشته بودن برامبعد سونو گف یکم نمیدونم کوچیکه و فلانه و اینا باید دوتا پوشک ببندی ب ۳تا از دکتراش نشون دادم گفتن لازم نیس
0
1401/08/17
سوال کننده
نمیدونم واسه من که زده نوع دو امیدوارم با پوشک حل شه من فک میکنم باید لگن بند ببندم که بچه اذیت میشه
0
1401/08/17
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
اصطلاح DDH به معنای دررفتگی مادرزادی لگن هست، نوع دو نیز یعنی از زمان جنینی نبوده اما اینکه الان چه اقدامی لازم دارد، وابسته به نظر متخصص اطفال است🌹🌹
اصطلاح DDH به معنای دررفتگی مادرزادی لگن هست، نوع دو نیز یعنی از زمان جنینی نبوده اما اینکه الان چه اقدامی لازم دارد، وابسته به نظر متخصص اطفال است🌹🌹
0
1401/08/17
سوال کننده
یعنی نحوه حرکت دادن و گذاشتن برداشتن من باعث در رفتگی شده ؟؟
0
1401/08/17
پزشک اوما
خیر مامان گل این بچه ها مستعد دررفتگی هستند، ارتباطی با مراقبت شما ندارد، برای همین باید برای تمام نوزادان دختر سونوگرافی لگن انجام شود
1
1401/08/17
سوال کننده
ممنونم 🌷🌷
0
1401/08/17
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من 🌹🌹
0
1401/08/17
پزشک اوما
stk: |~|12|~|192
0
1401/08/18
... ...
عزیزم اگر نیاز هست حتما لگن بند ببند سختی اش دوماه و هست و آسودگی خیال یک عمر . ما تو فامیل داشتیم و بچه هم زود خوب شد و تازه اون مادرزادی بود
0
1401/08/18
سوال کننده
اره بردم دکتر گفت باید ببندی دیگه چاره ای نیس میبندم
0
1401/08/18
مامان آیلین .
همه نوزادا باید این سونو رو انجام بدن؟اخه به من چیزی نگفا
0
1401/08/19
سوال کننده
به من گفتن همه نوزادا انجاممیدن
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



500

