دکتر عزیز، من خرداد ۱۴۰۰ زایمان طبیعی انجام دادم و از اونموقع دردی در استخوان شرمگاهی فقط در سمت راست (استخوان جلوی واژن) میپیچه، عین اینه که کسی با چیزی میکوبه به استخوان
وقتی میگیره حتی نمیشه راحت بشینم، علتش از چی میتونه باشه؟
بخاطر این درد قصد دارم زایمان دومم سزارین باشه🥺
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



421
1401/08/17


