Ooma

لکه بینی لانه گزینی چطوریه...خواهشا هر که تجربه داره بیاد😪😪😪

سلام دوستای گلم..بچه ها من پنج شنبه موعدپریودم بود بعد چهارشنبه لکه دیددم گفتم دارم پریود میشم ولی این لکه بینی تا شنبه بود.ودیگه چیزی ندیدم..لکه بینی ام طوری بود که ب لباس زیرم اصلا نم نداد فقط دستشویی که میرفتم مثل ترشح قهوه ای بود ..حالا ب نظزتون پریودیم بوده یا باید منتظر باشم

24 پاسخ 853 بازدید


بچم میبرم حموم میاد اینقدر میخوابه که شیر نمیخوره.

سلام مادرای قشنگ . من بچم تتزه به دنیا اومده و بی تجربم هر سوالی دارم میام تو اوما .ممنون از راهنماییاتون بچه من وزنش 2.600 زردی داشت رفت دستگاه الان زردیش هشت ولی دکتر گفت اگر نمبخوام بالا بره بابد تند تند شیر بخوره اما زمانایی که میره حموم میاد اینقدر مست خواب که پانمیشه شیر بدم چیکار کنم که از خواب پاشه؟

40 پاسخ 709 بازدید


چرا نوزادم موقع غذا خوردن دهنشو میبنده؟

سلام به همه عزیزان.پسرم تا هفته پیش خوب سوپشو میخورد.دهنشو وامیکرد راحت.الان چند روزه وقتی قاشقو میبرم جلو دهنش دهنشو قفل میکنه.ولی با دست غذا میدم قشنگ میخوره.دلیلش چی میتونه باشه؟

29 پاسخ 2,546 بازدید


درد هنگام نزدیکی در بارداری

دکتر اوما سلام من یه سوالی ذهنمو مشغول کرده. من از نامزد قبلیم hpv گرقته بودم که با ازمایش مشخص شد نوع ۶ هست و با همسر فعلیم ازدواج کردم که به اونم منتقل شد. همسرم کرایو کرد همون موقع و دیگه عود نکرد منم یدونه ضایعه داشتم که از بین رفت و تیر ۱۳۹۹ ازمایش پاپ اسمیر و hpv دادم که منفی شد. واکسن نزدیم و الان ۲ سال میگذره و من باردارم. از هفته ۲۰ دچار ورم واژن شدم و انگار داخل واژنم پوستش نازک شده و اصلا نمیتونم نزدیکی کنم چون درد دارم به شدت ، شنیده بودم از علائم سرطان دهانه رحم درد هنگام نزدیکیه، حالا نگرانم که نکنه تو این ۲ سال که ازمایش ندادم برگشته باشه این ویروس و بدخیمی ایجاد کرده باشه. از اینکه رابطه خارج از چارچوبی نیست مطمئنم میترسم ویروس برگشته باشه فقط. این درد هنگام نزدیکی میتونه بخاطر بارداریم باشه؟؟؟
اصلا ازمایش hpv هر چند سال کافیه؟ الان سال ۹۹ منفی شد کی دوباره باید بدم؟ چون هزینشم خیلی بالاست

16 پاسخ 1,272 بازدید


خانما لطفا نظر بدید خرید کریر در سیسمونی لازم است یا خیر ؟

سلام مامان های عزیز. لطفا نظر بدید که خرید کریر لازم است یا خیر
چون بعضی ها بهم گفتن اصلا استفاده نمیشه

153 پاسخ 1,366 بازدید


نخوردن شیر در بیداری نوزاد ۶ ماه

سلام دکتر عزیز
دختر من یه هفتس تو بیداری شیر نمیخوره شیشه شیرو میزارم تو دهنش گاز میگیره یا اصن دهنشو باز نمیکنه مجبورم بخوابونمش و تو خواب شیر بدم .علت چیه ؟کی رفع میشه؟راه حل داره؟
درضمن شیرخشکیه

21 پاسخ 880 بازدید


آزمایشNT یا غربالگری مرحله اول

باسلام لطفا آزمایش غربالگری منو تفسیر کنید.
دکتر جنسیتو به من نگفت! مگه تو غربالگری اول جنسیت معلوم نمیشه؟ پزشکان اومایی لطفا جواب دهید

46 پاسخ 784 بازدید


اسهال نوزاداز دندان است؟؟

سلام مامانای گل و دکتر عزیز.پسرم هفت ماه و نیمش هست دندون درنیاورده هنوز.الان دو روزی میشه ک‌ مدفوعش آبکی هست ببار کلا آب هست یبار شله تقریبا۵ بار در طول روز شکمش کار می‌کنه قبلاً روزی یکبار بود خواستم بدونم آیا ممکنه از دندونش باشه؟؟علایم دیگ ای ندارع ک بگم مریضه اشتهاشم خوبه تغییر نکرده فقط دیروز غروب متوجه شدم تب۳۷و نیم داره قطره استامینوفن دادم خوب شد دیگ تب نکرده تا الان مرتب چک میکنم.ایا نیازه دکتر ببرمش؟؟؟کسی تجربه ای داره راهنماییم کنه؟؟غذاشم تقریبا تغییری نکرده فقط چند روز بستنی زیاد خورد

12 پاسخ 512 بازدید


زمان انجام سونو آنومالی

سلام به پزشک عزیز ودوستان مهربان اوما
براسونو آنومالی روز سه شنبه نوبت دارم که ۱۸هفته و۳روز میشه زودتر نوبت ندادند.زمانش مناسبه ودیر نمیشه؟
آیا سونو ان تی وآنومالی حتما باید یک جا انجام بشه ؟
ممنونم از همگی

6 پاسخ 402 بازدید


شیرخشک و پوشک در بدو تولد نوزاد

سلام به همه دوستان.
مامانایی که تجربه دارن ممنون میشم کمکم کنید.
برای بدو تولد نوزاد توی بیمارستان شیر خشک و پوشک چه برندی و چقدر بگیرم؟
موارد مصرفی که بیشتر توی ساک مادر و نوزاد لازمه رو ممنون میشم بهم بگید.

27 پاسخ 452 بازدید


دوستان میشه بیاید درمورد رحم اجاره ای؟!

سلام دوستان یکی از آشناهامون مشکل داره میخاد رحم اجاره ای بگیره اگه کسیو میشناسین لطفا بیاید بگید بخدا خیلی ثواب داره منم دوس داشتم کمکش کنم چی از این بالاتر ک یکی رو ک عاشق بچس ب ارزوش برسونیم اجرتون با خدا🥺🙏

30 پاسخ 1,201 بازدید


دورانداختن شربت سیتریزین و کلسی شور، پمادها قطره بینی بعد یکماه

سلام وقت بخیر.
شربتایی مثل سیتریزین کلسی شور،،پمادهایی مثل کالاندولا یا وازلین، قطره بینی هرکدوم تا چندوقت بعد از بازشدن پلمپ ظرفش،قابل استفاده هستن؟🙏🏼❣

5 پاسخ 1,621 بازدید


بچهای شماهم شیطونن لج میکنن همش

سلام دوستان پسرم دوسال ۱ماهش.کلا از وقتی بدنیا امد لجبازبود الانم هستش یا درحال گریه کردن یا نق زدن.واقعا کم اوردم دیگ...تواین دوسال اصلامهمانی نرفتم بخاطرلجبازیش..بخدا ارزوم برم ارایشگاه یا جای...خداراشکرمیکنم سالم...امااینقدرلجباز اخه....بعد ۴سال میخوام برم عروسی عضه ام گرفته

77 پاسخ 856 بازدید


شروع درد های زایمان چطوریه؟؟

سلام از کجا بفهمم دردام شروع شده؟؟ انقباض که میگن ینی درد رو حس میکنی یا فقط سفت شدنه؟؟ یه ذره کمرم درد میکنه..
بچه سفالیکه ولی امروز من کلاااا احساس ضربه هاشو توی واژنم حس کردم...اینا علایمه؟؟؟

21 پاسخ 776 بازدید


سلام لطفا تفسیر آزمایش

سلام دکتر جان بهم‌میگین آزمایشم چطوره

23 پاسخ 312 بازدید


جفت سرراهی اگر خلفی بشه امکان داره دوباره بیاد پایین

سلام من تا چندروز پیش جفتم سرراهی بودو کلی خونریزی کردم بعدش پاک شدم سونو گفت جفتت خلفی میخوام بدونم ممکنه دوباره بیاد پایین و خطرهایی ک داشت دوباره تکرار بشه ممنون تحربه هاتون برام بزارین و اینکه چیکارکنم نیاد پایین دیگه

15 پاسخ 734 بازدید


مصرف قرص جلوگیری در شیردهی

سلام دکتر جان و دوستان عزیز
دکترم برای تنظیم پریودی بهم قرص سیپروترون کامپاند داده بود برای ۲ ماه
من میخوام قرص بخورم برای جلوگیری میتونم همین قرص ادامه بدم یا قرص الدی یا چیز دیگه ای باید بخورم ؟
ممنون میشم راهنمایی کنید منو

14 پاسخ 299 بازدید


چند سی سی شیر هر چند ساعت برای نوزاد لازمه

سلام و خسته نباشید دکتر اوما
برای نوزاد یک ماهه چند سی سی شیر لازمه و هر چند ساعت؟ چه شیر خشک یا شیر دوشیده ی خودم.
و اینکه شیر خودم هر چند ساعت چند دقیقه بدم؟ چون اصلا سیر نمیشه و اینکه بیشتر موقع ها بالا میاره

25 پاسخ 338 بازدید


اسپاسم زیر شکم دارم

سلام هفته پنجم بارداری هستم مدام دچار اسپاسم زیر شکم میشم البته زیاد درد نداره فقط خواستم بدونم طبیعیه؟

10 پاسخ 482 بازدید


پیشگیری از آبله مرغون وبارداری

سلام دکتر عزیز و دوستان پسرم ۱سال و۱۱ماهشه آبله گرفت همه بم میگن مواظب خودت باش چون بارداری خطره برات .آیا واقعا خطر داره اگ هم خطر داره باید چکار کنم .؟؟؟؟

35 پاسخ 565 بازدید