سلام
دو روز از موعدم گذشته ولی پیبی چکم منفیه ممکنه باردار باشم ؟
پرسش (1401/08/22):
ممکنه باردار باشم یا خیر ؟
807
55
1401/08/22
سوال کننده
2
1401/08/22
نجمہ😍 😍
سلام گلم اره عزیزم اگه لقاح دیر باشه دیرم نشون میده دیگه
2
1401/08/22
نجمہ😍 😍
من سر بارداری اولم که متاسفانه سقط شد بیست روز گذشت از موعدم تا نشون داد بی بی چک
0
1401/08/22
سوال کننده
بنظرت کی بیبی چک بزنم
1
1401/08/22
شهزاد مامان سه دسته گل
پیشنهادی این هست که برید آزمایشگاه و یه آزمایش بتا بدین زود بهت جواب میده و خیالت رو راحت میکنه
0
1401/08/22
سوال کننده
ممنونم
1
1401/08/22
مهربان ف
بنظرمن فردا یه مارک معتبر بی بی چک بگیر اگر نبودی که پریود میشی اگر مثبت شد بعد برو.
وقت ، خون ، هزینه الکی صرف میشه
وقت ، خون ، هزینه الکی صرف میشه
0
1401/08/22
سوال کننده
ممنونم
0
1401/08/22
گل بهار 🌺
اول بی بی چک بزار بعد برو آزمایش ، معمولا همه دکترا میگن یک هفته تا ده روز از موعدت عقب که افتاد بعد بی بی چک بزار ، چون ممکنه لقاح دیر تشکیل شده باشه پس عجله نکن یکم صبوری کن اگه یه هفته گذشت و بی بی چک نشون نداد پس دیگه حامله نیستی . ان شالله که باشی و دلت شاد بشه
1
1401/08/22
nayereh d
بچه ها بتای ۴ یعنی منفی
0
1401/08/22
nayereh d
؟؟؟
0
1401/08/22
nayereh d
میشه یعنی هنوز زود بوده برا ازمایش ۴روز عقب انداختم
0
1401/08/22
nayereh d
بزار ۱۰روز بگذره برو ازمایش منم عجله کردم
0
1401/08/22
سوال کننده
باشه عزیزم
ممنونم🌹
ممنونم🌹
0
1401/08/22
سوال کننده
ممنونم♥️
0
1401/08/22
مامان علی jaberi
3 روز دیگه دوباره از بده شاید لقاحت دیر بوده
0
1401/08/22
nayereh d
وا یعنی میشه؟
0
1401/08/22
nayereh d
مگه نمیگن هروقت بوده باشه از نشون میده
0
1401/08/22
مائده ❣️مامانِ هامین🧿
من تا دو روز بعد از موعدم بی بی چک منفی بود بعد از یک هفته هاله کمرنگ انداخت
دو روز بعد از هاله بتام ۱۵۹ بود
دو روز بعد از هاله بتام ۱۵۹ بود
0
1401/08/22
سوال کننده
میشه برا منم دعا کنی مثبت شه🥲
0
1401/08/22
مائده ❣️مامانِ هامین🧿
ان شاالله عزیزم
توکل بر خدا
توکل بر خدا
0
1401/08/22
nayereh d
برا منم دعا کنید
0
1401/08/22
سوال کننده
ممنونم عزیزم
0
1401/08/22
سوال کننده
چشم عزیزم
0
1401/08/22
تبسم ۰۰۰۰
منم ۶ روز عقب افتاده و لکه بینی دارم.دوروز پیش که بی بی زدم منفی بود...نمیدونم دوباره کی بزنم.......
0
1401/08/22
سوال کننده
ازمایش بده عزیزم
0
1401/08/22
تبسم ۰۰۰۰
میترسم الکی باشه و چند روز بعد پریود شم.زیاد امیدوار نیستم...
0
1401/08/22
nayereh d
اگه تا سه روز لکه بینی بود فقط ازمایش بده
1
1401/08/22
پزشک اوما
سلام نازنینم
بله پاسخ منفی بی بی چک در این زمان میتوامد با خطا همراه باشد. تا یک هفته صبوری کنید اگر خونریزی در حد و اندازه پریود شروع نشد. بهترین راهکار این است که آزمایش خون انجام دهید تا وضعیت باردار بودن یا نبودن شما مشخص شود 🌹
بله پاسخ منفی بی بی چک در این زمان میتوامد با خطا همراه باشد. تا یک هفته صبوری کنید اگر خونریزی در حد و اندازه پریود شروع نشد. بهترین راهکار این است که آزمایش خون انجام دهید تا وضعیت باردار بودن یا نبودن شما مشخص شود 🌹
1
1401/08/23
سوال کننده
ممنونم 🌹
1
1401/08/23
پزشک اوما
خواهش میکنم جانم🌹🌹
0
1401/08/23
پزشک اوما
stk: |~|12|~|192
0
1401/08/29
سوال کننده
سلام خوب هستید؟
باردار بودی عزیزم یا پریود شدی؟
باردار بودی عزیزم یا پریود شدی؟
0
1401/08/29
سوال کننده
سلام خانم دکتر خوب هستید
خانم دکتر عدد بتا ۶/۴ منفیه؟
خانم دکتر عدد بتا ۶/۴ منفیه؟
1
1401/08/29
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون عزیزم
بستگی به رنج آزمایشگاه دارد عکس برگه آزمایش را ارسال کنید تا ببینم
بستگی به رنج آزمایشگاه دارد عکس برگه آزمایش را ارسال کنید تا ببینم
0
1401/08/29
سوال کننده

0
1401/08/29
سوال کننده
🥲خانم دکتر خوب چرا پریود نمیشم
0
1401/08/29
پزشک اوما
جن دل باچند رو تاخیر بتا انجام شده؟
0
1401/08/29
سوال کننده
خانم دکتر الان ۱۰ روزه از پریودیم گذشته😭همسرم نمیزاره گرمی بخورم میگه شاید چیزی باشه
0
1401/08/29
پزشک اوما
عزیزم بارداری بعید است اما برای اینکه هم خیال خودتان هم همسرتان راحت شود 4 روز دیگر در همین آزمایشگاه به شیوه تیتر بتا تکرار گردد اگر منفی بود دو عدد آمپول پروژسترون 50 با هم تزریق کنید تا به شروع خونریزی کمک شود
1
1401/08/29
سوال کننده
ممنونم🌹
0
1401/08/30
پزشک اوما
خواهش میکنم نازنینم 🌹
1
1401/08/30
پزشک اوما
stk: |~|12|~|189
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




