
سمت چپ کمرش هم بود اونا رفته زده راستش حالا
شاید به شیرخشک حساسیت داده عزیزم یا اینکه خود شما چیز خاصی خوردی البته اگه شیر خودت هم میدی
شیر خودمم میدم، خرمالو و موز خوردم ممکنه برا اون باشه؟؟
الان نگا کردن چندتا رو گردنش هم هس
سلام به روی قشنگتون مامان جان
وقتتون بخیر 🌹🌹
احتمال حساسیت مطرح است ، خرمالو و موز را قطع کنید اگر مشکل برطرف نشد احتمال حساسیت به شیرخشک مصرفی مطرح میگردد 🌹
سلام خانم دکتر چشم دگ نخوردم دونه هاش کمتر شده
بسیار هم عالی عزیزم همین روال را ادامه دهید و. میتوانید روی دانه ها کالاندولا بزنید تا شرایط بهتر شود ❤️❤️
خانم دکتر ممکنه بیو میل حساسیت بده؟ آخه قبلا گیگوز میدادم مگ ترکیباتشون چقد فرق میکنه؟
دونه ها کمتر شده ولی مقعدس قرمزه و همشم بی قراره و انگار زور میزنه و همون ی ذره خوابی هم قبلا داشت نداره، ممکنه برا بیو میل باشه؟
جان دل با قطع موارد حساسیت زا اگر شرایط بهتر نشده بله احتمال حساسیت به شیرخشک مطرح است