سلام . من این دوره دوم هست که از قرص روکین استفاده میکنم . همه را هم سر وقت خوردم. حالا الان۳ روزه ترشح قهوه ای داشتم که روز اول زیاد روز دوم خیلی کم و الان هم دیدم خیلی زیاد ترشح قهوه ای تیره که به سیاهی میزنه دارم آیا قرص رو قطع کنم و بزارم پریود بشم؟؟؟؟ دیگه از ماه دیگه نمیخورم😖
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



369
1401/08/29



