با سلام خدمت پزشک محترم
نتیجه آزمایش کشت ادرار من مثبت شده و دکترم گفتن یک مقدار عفونت ادراری دارم
برای من قرص نیتروفورانتوئین رو تجویز کردن به مدت ۱۰ روز هر ۶ ساعت استفاده کنم
من از دیروز ساعت ۱۲ ظهر هر ۶ ساعت قرص رو استفاده کردم اما سردرد و حالت تهوع شدید دارم که ختم به بالا آوردن زردآب میشه
ضمن اینکه من از اول بارداری حالت تهوع دارم ، اما شدتش در این حد نیست
حالا با توجه به موارد بالا توصیه شما ادامه دادن قرص نیتروفورانتوئین هست یا تعویض این قرص
متاسفانه تا چهارشنبه به دکترم دسترسی ندارم
پیشاپیش ممنونم ازتون ❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



194
1401/08/30



