در مورد خرید بالشت بارداری اطلاعاتی دارید بگین
سلام دوستان من تهرانم اگر اطلاعاتی درمورد اینکه بالشت بارداری چه فروشگاهی برم خوبه و مارک خاصی و جنسش و مدلش دارید بهم بگین ممنون و اینکه استفاده کردید راضی هستین و اگرم جدیدا قیمت دارید هم بگین تشکر
برای وزن گیری بچه چه چیزای خوبه که بخورم
باسلام خدمت دکتراوما مشکل تک شریانی دارم بچم ضعیفه میخواستم بدونم واسه وزن گیری بچه چه چیزای بخورم خوبه که بچه وزن بگیره واینکه این بچها بعدبه دنیااومدن میمونن یانه تروخدا بگید من بدونم
جنین تک شریانی و سایر مشکلاتش
سلام پزشک اوما من دوشنبه سونوگرافی آنومالی بودم بهم گفتن که بندناف جنین تک شریانی هستش و قلبش صدای اضافه داره و اینکه کلیه هاش نرماله ولی در حداقل اندازه هستن و رشدش هم عقب افتاده. سه شنبه آمینوسنتز دادم جواب یک بخششو بهم اورژانسی دادن که سندروم دون نداره و بقیه ش ۲هفته دیگه آماده میشه و دو هفته دیگه هم باید برم برای اکو قلب و سونو آنومالی مجدد. خیلی استرس گرفتم چقدر ممکنه قلب و کلیه بچه م مشکل داشته باشه؟ کسی تجربه ای داره؟؟
سفت شدن شکم هفته ۲۹ بارداری
سلام وقت بخیر
من هفته ۲۹ بارداری ام
حدودا ۱۰ روز قبل سونو انجام دادم همه چیز نرمال بوده.سربچه هم پایین بود.
الان چند روز هست نینی خیلی خودش رو سفت میکنه یجا،شکمم سفت میشه،یا تو یه قسمت از شکمم یا کل شکمم.
میترسم این چیزا از علائم زایمان زودرس نیست؟؟
تک شریان بند ناف
سلام وخسته نباشید ،
من پریروز سونو انومالی دادم و متوجه تک شریان بودن بند ناف شده، پیش دکترمم رفتم گفت امید بخدا ، خیلی ترسیدم از اون موقع تا حالا هزاران فکر برام پیش میاد،تو نتم ک سرچ کردم کلی نظر ،مطلب دیگه بیشتر استرس گرفتم، یعنی اینقدر میتونه خطرناک باشه؟؟؟ ، من از اون موقعش میترسم ک بچه بدنیا بیاد و مشکل داشته باشه😭😭
تب نوزاد و حمام کردن
سلام شب خوش
دخترم یک روز و نیم تب داره تب ۳۹
شیاف و داروی پلارژین بهش میدم چندان اثر نداره
ولی میبرمش حموم حداقل نیم ساعتی بدنش خنک میشه
حموم مشکلی نداره واسش؟چکار دیگه میشه کرد؟
بند ناف تک شریان
سلام لطف میکنید جواب سونو منو ببینید .گفته بند ناف تک شریان مشکل داره ؟نیازه دکتر ژنتیک برم
تفسیر سونوگرافی ۳۸هفته، لطفاً زودتر اطلاع بدید.
سلام خدمت دکتر عزیز
دوستان عزیز
امروز سونوگرافی انجام دادم برای نی نی
گفت آب دور جنین کم شده آیا خیلی کم هست خیلی نگرانم.
کسی اطلاع داره از بند ناف تک شریان تو بارداری
سلام خانم ها من تو سونو مشخص شده که بند ناف تک شریانه کسی بوده دوران بارداریش با این مشکل گذشته باشه دکترم گفت که ممکنه وزن گیریش خوب نباشه باید چه مراقبت های انجام بدم
تعداد دفعات مدفوع نوزاد؟
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر
من فرزندم ۱ ماهشه از بدو تولد تا الان روزی ۳ الی ۴ بار شکمش کار میکنه و هر بار هم شله و به رنگ زرده میخاستم بدونم آیا طبیعی هست یا زیاد دفع داره؟
البته هر سری خیلی زیاد نیست شاید فقط از این ۴ بار ۱ الی ۲ بار مقدارش زیاد باشه
لطفا اگه سر در میارین جوابمو بدین
سلام خانم دکتر لطفا نسخه منو واسم بگین میخوام ببینم چی واسم نوشته.
واکسن کرونا و حافظه
سلام دکتر عزیز و دوستان
من ازپارسال که دو دوز واکسن کرونا زدم بعد از اون به شدت حافظه ام ضعیف شده . خیلی فراموشکار شدم حالا نمیدونم واقعا بخاطر واکسنه یا من اشتباه میکنم
برای بهتر شدنم چیکار کنم از الزایمر میترسم 🥺😔
سونو آنومالی م چطوره
سلام پزشک عزیزاوما.ودوستان .سونو آنومالی منو تفسیرمی کنید
تب کردن نوزاد ۷ماهه
سلام خانم دکتر پسرم تبش ۳۸.۲ بهش استامینوفن میدم بالا میاره و اصلا نمیخوره همه مدل استامینوفن امتحان کردم ولی بازم نمیخوره، برای پایین آوردن تبش چی استفاده کنم؟درسته ایبوپروفن ضرر داره؟
سوال بعدم اینه، پسرم خلط پشت بینی داره بهش اسپری میزنم و با پوار هم خالی میکنم ولی بازم خوب نمیشه چیکارش کنم؟
سردرد پشت سر مدام
سلام دکترجان ،
من فاطیما هستم سی ساله یہ چند وقتی میشہ سردردی اومده سراغم خیلی اذیت میشم وقتی سرمو میزارم روبالش پشت سرم بشدت ددرد میگیره بعد دوباره حرکت میکنه پشت گوشام ی حالت مور مورتو سرم احساس میکنم ،تو خواب حتی تو حالت عادی دست پام بی حس میشن.احساس میکنم کل بدنم درد داره ،تنگ نفسی دارم،
میشه بفرما علت چیه ؟؟لطفا جواب بدین خییلی استرس دارم ،
تفسیر ازمایش پاپ اسمیر
سلام ب دکتر عزیز و دوستای گلم لطفا این آزمایش پاپ اسمیر رو برام تفسیر کنید.
راهی برای جلوگیری از ویروس هست؟
سلام خانوم دکتر
وقتتون بخیر
پسر من چند شب تو مهمونی ها کنار خواهرزادم ک ب ویروس اسهال استفراغ مبتلاست ، بود
میخواستم بدونم راهی وجود داره ، یا دارویی هست ک امنیت سیستم ایمنی بچه رو بالا ببره ک ب ویروسش مبتلا نشه؟
حساسیت پروتیین گاوی و استفاده از شیرافزاها
سلام خدمت پزشک محترم و اومایی های عزیز
پسر من دوماه و ۱۰روزشه و حساسیت ب پروتیین گاوی داره و شیرخودمو میخوره
میخواستم بدونم برای افزایش شیرم میتونم از پودر گالاکتومید یا برص لاکتاول استفاده کنم؟
هماتوم در سه ماه اول بارداری
سلام دکتر عزیز. من از طریقivfباردار شدم ' و ازدو هفته قبل از زمان انتقال داروها رو شروع کردم . ۲۸ شهریور خونریزی بدون درد داشتم که بهم گفتند که اسپرین و انوکساپارین رو قطع کنم تا ۴۸ ساعت بعد از آخرین لکه بینی یا خونریزی .سونوگرافی بهم گفت ۳ تا هماتوم پشت ساک بارداری داری و استراحت مطلق باش . ۴ مهر آخرین لک رو دیدم و دیروز صبح اسپرین رو شروع کردم و شب دوباره خونریزی خفیف داشتم . شب دیگه انوکساپارین رو تزریق نکردم . الان سوال من از شما اینکه که اولا خونریزی خفیف دیشب از اثرات آسپرین بوده ؟و اینکه به مدت طولانی آسپرین و انوکساپارین رو قطع کردم ' مشکلی نداره ؟
آیا خطری برای جنین داره؟
سلام دکتر جان همسرم پسر خواهرش رو برده عکس گرفتن از دستش برای شکستگی و اینا الان من کنار همسرم باشم مشکلی هست؟خودش نرفته داخل ولی کنارش بوده




