با سلام خدمت خانم دکتر محترم اوما و دوستان عزیز
من امشب وقت سونو داشتم به خاطر (IUGR) چهار آبان بستری بودم ۸ روز بیمارستان الان مجدد سونو شدم که چک بشم که آیا شرایط جنین اگر مناسب نیست ختم بارداری بدن ولی امشب دکتر گفتن باز تا یک هفته دیگه یه سونو مجدد میگیرم بعد تصمیم میگیریم و بهم گفتن شریان خونی جنین مقاومت داره الان ممنون میشم سونو من رو چک کنید ببینید نسبت به سونو تاریخ ۴ آبان تغییر خاصی داشته و اینکه رشد دست و پای جنین نسبت به قد و اندازه سر و شکم مناسب هست با سپاس فراوان
پرسش (1401/09/02):
تفسیر سونو رشد
701
41
1401/09/02
سوال کننده
0
1401/09/02
سوال کننده

0
1401/09/02
سوال کننده

0
1401/09/02
سوال کننده

0
1401/09/02
سوال کننده
این سونو تاریخ ۴ آبان ماه
0
1401/09/02
سوال کننده

0
1401/09/02
سوال کننده

0
1401/09/02
سوال کننده
این سونو امشب یک آذر ماه
0
1401/09/02
سوال کننده
خانم دکتر دکترم گفتن این بچه خیلی به مراقبت نیاز داره آیا توی سونو مشکل خاصی هست ؟؟
0
1401/09/02
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
سلام عزیزم دلیل مراقبتی ک دکترتون گفته واسه این بوده ک مقاومت شریانی دارین
0
1401/09/02
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
منم مقاومت شریانی داشتم هفته یکی دوبار باید میرفتم نوار قلب،مرتبم باید حواست ب تکونای نی نی باشه سنو بیو فیزیکالم میرفتم
0
1401/09/02
سوال کننده
سلام عزیزم بعد که نوزاد به دنیا امد خدا رو شکر مشکل خاصی نداشت؟
0
1401/09/02
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
نه عزیزم هیچ مشکلی
حتی کولیک و زردی هم خیلی خفیف داشت
مقاومت شریانی ی مشکل برا مادره ربطی ب جنین نداره
فقط تغذیه تو درست کن
روزی دو سه بار لیدی میل بخوز
حتی کولیک و زردی هم خیلی خفیف داشت
مقاومت شریانی ی مشکل برا مادره ربطی ب جنین نداره
فقط تغذیه تو درست کن
روزی دو سه بار لیدی میل بخوز
0
1401/09/02
سوال کننده
لیدی میل مشکلی برای جنین نداره؟؟
0
1401/09/02
سوال کننده
خودم شروع کنم بخورم
0
1401/09/02
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
ن عزیزم چ مشکلی ،بچت زیاد وزن نگرفته باید از هفته 30 میخوردی
تو این سه هفته خیلی وقتت کمه
مقاومت شریانی رو معمولا سزارین میکنن
لیدی میل با طعم موز بگیر هفته ای س بار بخور
روزی دو سه تا پیاله بستنی بخور
دلستر بخور
کباب بخور هر روز
کله پاچه
تو این سه هفته خیلی وقتت کمه
مقاومت شریانی رو معمولا سزارین میکنن
لیدی میل با طعم موز بگیر هفته ای س بار بخور
روزی دو سه تا پیاله بستنی بخور
دلستر بخور
کباب بخور هر روز
کله پاچه
0
1401/09/02
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
دیابت نداری؟
0
1401/09/02
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
بخور لیدی میل ی پودر و مکمل مقویه هیچ اشکالی نداره خوردنش ،ولی سنوتو حتما ببر ب دکترت نشون بده
0
1401/09/02
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
روزی س بار بخور لیدی میل
0
1401/09/02
سوال کننده
یه کم از ابان قندم بالا رفته ولی کنترل شده
1
1401/09/02
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
بخور لیدی میل حتما روزی س بار
بچت کم وزن دنیا بیاد اذیت میشی
الان وزنش کمه یکم عزیزم
بچت کم وزن دنیا بیاد اذیت میشی
الان وزنش کمه یکم عزیزم
0
1401/09/02
سوال کننده
باشه چشم ممنون از راهنمایی و لطفتون ⚘⚘⚘⚘
0
1401/09/02
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
قربونت برم عزیزم ایشالا بسلامتی بغلش بگیری😘😘
1
1401/09/02
سوال کننده
ممنون از دعای خیرتون انشالا شما و فرزند گلتون هم سالم و سلامت باشید عزیزم
1
1401/09/02
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان گل
عزیزم شرایط نسبت به سونوگرافی قبلی بهبودی نشان نداده و خب ما اصولا در مشکل محدودیت رشد داخل رحمی یا iugr توقع روند رو به بهبود هم نداریم.
باتوجه به این شرایط باید تحت نظر باشید،تست nst و بیوفیزیکال پروفایل دوبار در هفته انجام گیرد. سونوگرافی داپلر نیز هفتگی انجام شود 🌹
عزیزم شرایط نسبت به سونوگرافی قبلی بهبودی نشان نداده و خب ما اصولا در مشکل محدودیت رشد داخل رحمی یا iugr توقع روند رو به بهبود هم نداریم.
باتوجه به این شرایط باید تحت نظر باشید،تست nst و بیوفیزیکال پروفایل دوبار در هفته انجام گیرد. سونوگرافی داپلر نیز هفتگی انجام شود 🌹
0
1401/09/02
سوال کننده
سلام خانم دکتر مهربون فقط یه سوال دارم همچین نوزادی احتمال داره که از لحاظ مغزی بعد به دنیا آمدن دچار مشکل بشه چون خون رسانی بهش کم هست و اینکه تو این شرایط سزارین انجام میدن ؟؟؟
0
1401/09/02
سوال کننده
من استرس زایمان طبیعی هم دارم
1
1401/09/02
پزشک اوما
جان دلم نترسید چون شواهدی به نفع هایپوکسی یعنی کمبود اکسیژن وجود ندارد و در این شرایط اولویت بله با سزارین است 💗
0
1401/09/02
سوال کننده
ممنون از لطفتون 🌺🌺🌺
0
1401/09/02
سوال کننده
خانم دکتر از دیشب استرس داشتم خدا اجرتون بده آرامش گرفتم
0
1401/09/02
سوال کننده
🥰🥰🥰
1
1401/09/03
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی به خدا توکل داشته باشید مراقبت ها و بررسی ها را منظم و با جدیت پیگیری کنید انشالله مشکلی رخ نمیدهد ❤️❤️💓❤️❤️
1
1401/09/03
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
1
1401/09/03
سوال کننده
stk: |~|11|~|111_col
0
1401/09/03
پزشک اوما
💜💜💜💜
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- تفسیر سونو رشد سی هفته
- جواب سونو رشد در 28 هفتگی
- سونو رشد هفته ۳۲
- جواب سونوگرافیم چطوره.خیلی نگرانم
- مامانا سونو رشد جنین رو چند هفتگی باید انجام داد من اخرین بار هجده هفته فقط رفتم انومالی بعد اون کی برم جای دکترم برام سونو بنویسه ؟
- سونوگرافی رشد جنین .
- سونو رشد دادم امروز وزنش خوبه؟
- سلام خانما من اومدم بازم با رشد کم بچم
- تفسیر سونو رشد جنین
- بررسی سونو رشد جنین




