سلام دکتر عزیزم و مامانای باتجربه
چکار کنم ساعت خواب پسرم تنظیم بشه؟ چند روزیه همش سه و چهار صبح میخوابه از اون طرف تا ظهر، خیلی اذیت میکنه شبا
چکار کنم مثلا ساعت ۱۱و۱۲ شب بخوابه؟
پرسش (1401/08/28):
ساعت خواب نوزاد دو ماهه
457
52
1401/08/28
سوال کننده
0
1401/08/28
sara jafari
اگه بابرق روشن میخوابونیش سعی کن اتاق کامل تاریک باشه یا روی پات بزارش یا اینکه یه جوری تکونش بده
0
1401/08/28
sara jafari
براش لالایی بخون یا بزار براش آروم میشه
0
1401/08/28
sara jafari
بعدازاون یکم دیگه صبرکنی درست میشه خوابش
0
1401/08/28
❤mahur❤ ❤mahak❤
صبا باهاش بازی کن از اتاقش حتما بیارش بیرون خونه رو شلوغ کن با اهنگ تلویزیون اینا که نخوابه
0
1401/08/28
سوال کننده
رو پام تکونش میدم میخوابه گاهی با صدای سشوار
از ساعت ده یازده به بعد تاریک میکنم اتاقو که بخوابه
اما نمیخوابه همش نق میزنه
از ساعت ده یازده به بعد تاریک میکنم اتاقو که بخوابه
اما نمیخوابه همش نق میزنه
0
1401/08/28
سوال کننده
سعی میکنم نخوابه ولی گریه شدید میکنه خوابش میاد
0
1401/08/28
sara jafari
تحمل کنی تا ۴درست میشه
0
1401/08/28
❤mahur❤ ❤mahak❤
من یازده دخترارو میارم تو اتاق تا دوازده ونیم یک رو پامن بخدا
0
1401/08/28
❤mahur❤ ❤mahak❤
قبلا یازده و نیم میذاشتمشون تو تخت شیرشونم میذاشتم دهتشون قشنگ میخوابیدن
0
1401/08/28
❤mahur❤ ❤mahak❤
اما همینکه ماه نحس ۵شروع شد 😒😒😒😒😒😒همه چی خراب شد
2
1401/08/28
سوال کننده
شما که واقعا خدا قوت داری با دوقلو
ما با یکی موندیم
ما با یکی موندیم
0
1401/08/28
sara jafari
نازی جان هیچکاری نمیتونی فعلا بکنی جز صبر
0
1401/08/28
❤mahur❤ ❤mahak❤
قبلا بعد حموم سریع چپه میشدن.امروز صبح ۹ بردم حموم الان با زور و دعوا خوابیدن
0
1401/08/28
sara jafari
من وقتی پسرم توماه بچه توبوده به خدا ازبیخوابی سرم میخورد زمین تا بخوابه دم صبح میخوابید
0
1401/08/28
sara jafari
عزیزم من الان من شبادرگیرم بخوابه😬😂😂
0
1401/08/28
سوال کننده
آخه قبلا بهتر بود همه میگن بزرگتر بشه ساعت خوابش تنظیم میشه واسه من برعکس شد
0
1401/08/28
sara jafari
قبلا فرق میکرد خب هنوز با دنیای بیرون غریبه بود الان داره میشناسه عادت میکنه به بیرون
0
1401/08/28
سوال کننده
انقدم دست و پاش تو خواب میپره
با یه پارچه میبندم شبیه قنداق بازم از خواب میپره
نمیدونم طبیعیه یا نه
با یه پارچه میبندم شبیه قنداق بازم از خواب میپره
نمیدونم طبیعیه یا نه
0
1401/08/28
sara jafari
آره طبیعیه اگه میتونی قنداقش کن الانم که هواسرده راحت میخوابه
0
1401/08/28
سوال کننده
توی روز راحت تر میخوابه شب خیلی نق میزنه
0
1401/08/28
sara jafari
تو همینجوری که الان اتاق خاموش میکنی انجام بده تا عادتش ازسرش نیفته هی بزرگتر میشه جنب وجوشش بیشتر زودترخسته میشه میخوابه
0
1401/08/28
sara jafari
ازنظرکولیک اینا مشکلی نداره؟
1
1401/08/28
سوال کننده
خدا کنه
1
1401/08/28
سوال کننده
چرا داشت اما بهتر شده خداروشکر
0
1401/08/28
sara jafari
اگه شیرخودتو میدی زیره سیاه دم کن بانبات یکم بوخور هم دلدرداون بهترمیشه هم راحت میخوابه
1
1401/08/28
فاطما نظرکرده
همه جا رو تاریک کن برق خاموش باشه میخوابه، من پسرم دیگ عادتشه ساعت ۱۰ همه برقا رو خاموش میکنم میزارمش تو رختخابش برا خودش بازی میکنه میخوابه،تکونی ام عادتش ندادم 😑
0
1401/08/28
فاطما نظرکرده
صبح هم ساعت ۸ونیم باباش داره میره سرکار میاد بیدارش میکنه😐
0
1401/08/28
سوال کننده
خاموش میکنم ولی نمیخوابه
0
1401/08/28
مامان گل
چجوری دوتا رو حموم میکنی؟
0
1401/08/28
مامان گل
فقط باید از غروب خسته ش کنی تا اخر شب بخوابه
0
1401/08/28
گل بهار 🌺
فک نکنم توی این سن تنظیم بشه من حتی نتونستم بچه دو ساله رو تنظیم کنم . حالا حالاها این بی خوابیشو داری مخصوصا تا سه ماه که کولیک دارن اصن نمیشه تنظیم کرد اگه تونستی تا قبل ۶ ماه شیر شبشو قطع کنی اونوقت تنظیم میشه .
0
1401/08/28
الی🌟 🧑🍼
دختر منم همینجوره به دکترش گفتم گفت طبیعیه
0
1401/08/28
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
پسر منم یه مدت سر شب میخابید بعد تا ۴ صبح بازی میکرد
۷ شب اون موقع که خوابش میومد بردمش حموم تا آب بازی کنه خواب از سرش بپره
بعدش تا یه ساعت بازی میکرد ۱۱ و نیم ۱۲ بیهوش میشد تا صب
دیگه عادت کرد
اونموقع تابستون بود الان هوا سردا فک نکنم حموم راهکار خوبی باشه ولی خب تجربه من این بود
۷ شب اون موقع که خوابش میومد بردمش حموم تا آب بازی کنه خواب از سرش بپره
بعدش تا یه ساعت بازی میکرد ۱۱ و نیم ۱۲ بیهوش میشد تا صب
دیگه عادت کرد
اونموقع تابستون بود الان هوا سردا فک نکنم حموم راهکار خوبی باشه ولی خب تجربه من این بود
0
1401/08/28
معصومه جلالی
خودش چند وقت دیگه درست میشه
مال منم دقیقا همینطوربود
مال منم دقیقا همینطوربود
0
1401/08/28
مامان گل
چرا تنظیم میشه اگه از غروب نذاره بخوابه خوب میشه
0
1401/08/28
سوال کننده
خداروشکر
0
1401/08/28
سوال کننده
آره الان میترسم سرما بخوره
0
1401/08/28
سوال کننده
خدا کنه
0
1401/08/28
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان گل
خودتان چه ساعتی می خوابید؟ از کی چراغ ها و تلویزیون خاموش میشود؟ در روز خانه خیلی ساکت نیست؟
خودتان چه ساعتی می خوابید؟ از کی چراغ ها و تلویزیون خاموش میشود؟ در روز خانه خیلی ساکت نیست؟
0
1401/08/29
سوال کننده
والا هر موقع بچه بخوابه ما هم میخوابیم البته گاهی باباش دیرتر میخوابه
تلویزیون روشن نیس بیشتر اوقات ولی از ساعت ۱۱ونیم ۱۲ میارمش اتاق خواب تاریکه از بیخوابی نق میزنه گریه میکنه اما نمیخوابه
چرا خانم دکتر روزا ساکته خونه چون من و پسرم هستیم فقط تلویزیونم روشن نمیکنم مگر از بیرون سروصدا بیاد یا کسی بیاد خونمون
وقتی پسرم بیداره باهاش حرف میزنم ولی وقتی خوابه خونه ساکته
تلویزیون روشن نیس بیشتر اوقات ولی از ساعت ۱۱ونیم ۱۲ میارمش اتاق خواب تاریکه از بیخوابی نق میزنه گریه میکنه اما نمیخوابه
چرا خانم دکتر روزا ساکته خونه چون من و پسرم هستیم فقط تلویزیونم روشن نمیکنم مگر از بیرون سروصدا بیاد یا کسی بیاد خونمون
وقتی پسرم بیداره باهاش حرف میزنم ولی وقتی خوابه خونه ساکته
0
1401/08/29
پزشک اوما
جان دل بچه ها در مراحل مختلف رشدی دچار تغییراتی در الگوی خواب میشوند و این شرایط مجموعا طبیعی است ، اما شما میتوانید با صبوری به مرور الگوسازی کنید تا چرخه خواب تنظیم گردد.
حتما روزها هنگامی که زیاد میخوابد تلویزیون را روشن کنید و صدای تلویزیون را زیاد کنید تا کمتر در طی روز بخوابد، از حوالی ساعت 9 شب هم سر و صداها کم شده و خانه را کم نور کنید با نزدیک شدن به ساعت 11 هم خاموشی انجام گردد تا کم کم دلبندتان به این روال عادت کند
حتما روزها هنگامی که زیاد میخوابد تلویزیون را روشن کنید و صدای تلویزیون را زیاد کنید تا کمتر در طی روز بخوابد، از حوالی ساعت 9 شب هم سر و صداها کم شده و خانه را کم نور کنید با نزدیک شدن به ساعت 11 هم خاموشی انجام گردد تا کم کم دلبندتان به این روال عادت کند
1
1401/09/03
سوال کننده
چشم خیلی ممنونم دکتر قشنگم
1
1401/09/03
سوال کننده
🥰🥰❣️❣️🌹🌹
0
1401/09/03
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مامان مهربان و زیبا ❤️❤️❤️
0
1401/09/03
پزشک اوما
stk: |~|11|~|172_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




