Ooma

واسه درمان یبوست چیکار کنم؟؟

سلام دکتر عزیز،من چند روزه یبوست شدم،یعنی از وقتی که دکترم قرص اهنمو اضافه کرد اینطور شدم.
میشه بگید چی بخورم که خوب شم؟؟ترجیحا قرص و شربت نباشه،خونگی باشه ممنونم.

28 پاسخ 523 بازدید


درد سمت راست شکم در هفته ۲۰ بارداری

سلام دکتر اوما من چندروز پیش سمت راست شکمم درد داشت میگرفت و ول میکرد رفتم دکتر ازمایش گرفتن و سونو شدم ک گفتن تو سونو چیزی ندیدن ولی مقدار ازمایش یکم بالا بوده و منو ب بیمارستان دیگه فرستادن اونجاچند بار دیگ سونو و ام آر ای شدم اولش گفتن یکم التهاب دارم بعدش گفتن ک جراح ها نگا کردن وگفتن آپاندیس نیست ولی گفتن چون باردارم باید دوسه روز دیگ تحت نظر باشم چون نذاشتن چیزی بخورم ب اصرار خودمون مرخص شدم..اینم بگم ک بخش زنان هم رفتم معاینه کردن و گفتن دهانه رحم بستس و این درد بخاطر بچه نیس بعد معاینه شیاف پروژسترون دادن ک ب مدت دوهفته استفاده کنم الان از شما خواهش میکنم سونو ازمایشات منو ببینید من دردم کم شده نسبت ب روز اول ولی همچنان وقتی تکون میخورم و پهلو ب پهلو میشم درد دارم با اینکه دکتر اگفتن آپاندیس نیس من خیلی نگرانم..اینم بگم ک یوبوست و نفخم داشتم..الان شکمم کار میکنه موقع ادرارو مدفوع هیچ دردی ندارم

34 پاسخ 636 بازدید


تکرار آزمایش تیروئید کودک ۱۵ ماهه و تفسیر آن

سلام خانم دکتر عزیز، پسرم دفه ی پیش ازمایش داد که تی اس اچ کمی بالاتر از رنج نرمال بود و کنارش علامت H زده بود در صورتیکه ازمایشی ک در یکسالگی و بدو تولد ک از کف پا گرفته بودن نرمال بود جوابش، ب دکتر مراجعه کردیم گفتن چون دوتا آزمایش قبلی نرمال بودن احتمال اشتباه شدن وجود داره و یک آزمایش دیگه نوشتن و گفتن آزمایشگاه دانش خیلی دقیق هست اونجا انجام بدین تا مطمئن شویم ک نیازی هست دارو استفاده کنه یا خیر، الآن جواب آزمایشش اومده براتون میذارم لطفا برامون تفسیر کنید چطور هست؟ ممنون

10 پاسخ 208 بازدید


پله رفتن بعد زایمان سزارین

سلام پزشک محترم.من خونم طبقه ۳وم هست .و فعلا نوع زایمانم نامشخصه حالا اگر سز بشم ۵۰تاپله برام خطرناکه بعد زایمان بیام بالا؟؟؟

27 پاسخ 4,788 بازدید


تغذیه پسر یکساله

سلام . پسرم یکسالشه و اولین فرزند منه . تا الان انواع سوپ و پودینگ و اتمیل رو بهش میدادم میخورد و خودم بهش غذا میدادم .
از روی ترسی ک داشتم نزاشتم خودش بخوره و گاهی نون میدادم می‌پرید گلوش میترسیدم . اما الان میبینم با وجود یکسالگی هیچی خودش نمیخوره و کلا غذای دروشت ک بهش میدم زبونشو میاره بیرون همرو خالی میکنه . حالا موندم چیکار کنم . همه چی با زور میخوره . همش دنبالشم ک میوه بخوره چیزای جدید ک اصلا لب نمیزنه . کسی تجربه داره کمک کنه لطفا

27 پاسخ 536 بازدید


طول سرویکس و سرکلاژ

سلام پزشک اوما و دوستان گلم
من سونو آن تی طول سرویکس م ۳۰ بود با مثانه پر
سرکلاژ شدم و عصر عمل ۳۲ و سونو انومالی با مثانه پر ۳۸
هر سه با سونو شکمی اندازه گیری شد..ممکنه طول سرویکسم بالا رفته باشه؟؟؟
و اینکه با مثانه پر دقیق تره یا خالی؟؟؟
نگرانم کم باشه و ندونم

20 پاسخ 547 بازدید


شیر خشک برای وزن گرفتن نوزاد

سلام دکتر جان و دوستان عزیز.بی زحمت ی شیر خشک مناسب برای وزن گرفتن نوزادم بهم معرفی میکنین.البته خیلی دل درد داره خیلی ب خودش میپیچه ی چیزی می‌خوام ک دل دردش کمتر بشه تا الان نان یک میدادم ولی فکر میکنم این شیرخشک باعث نفخ میشه.شیر خودمم میخوره ولی در روز دو سه بار شیر خشک میدم ک وزن بگیره

20 پاسخ 457 بازدید


از پوشک گرفتن و یوبوست کودک

سلام دکتر و مامانا از وقتی ک پسرمو از شیر گرفتم یا یوبوست زیاد داره یا شکمش کار میکنه و عین چسب میمونه میچسبه ب خودشو شلوارش چون کامل تخلیه نمیشه خیلی پی پی میکنه هر بار ی ذره و من با این اوضاع حاملگی خیلی سختمه...چند ماهیه میخام از پوشک بگیرمش جیشو قشنگ میگه حتی ی بارم خودشو خیس نکرده ولی پی پی رو نمیگه هرکار میکنم نمیگه انجامش میده بعدش میگه پی پی شما راهکاری دارین؟

30 پاسخ 567 بازدید


پیدا نکردن آمپول سینافکت برای سیکل iui

سلام وقت بخیر
من امشب باید امپول سینافکت میزدم ولی پیدا نکردم میتونم جایگزین hcg بزنم ؟ سه شنبه iui دارم

11 پاسخ 463 بازدید


عفونت روده دارم

واسه دردش چی مصرف کنم

6 پاسخ 513 بازدید


تفسیر ازمایش ۲۴ ساعته ادرار

سلام خسته نباشید ببخشید من چند روز پیس چکاب کامل و ازمایش ادرار دادم و دکترم گفت عفونت ادرار داری و ازمایش ادرار ۲۴ ساعته برام نوشت میشه بگید ایا مشکلی دارم یانه ممنون میشم

4 پاسخ 346 بازدید


سلام پریودشدن زودترازموعدپریودی حداقل ۶روززودتر

سلام خوببن من الان ۲ماهه زایمان کردم اولین بار بعد۴۰روزه پریودشدم ۱۸روزتمیزبودم دوباره امشب شدم انقدزودمشکلی نداره؟شماهاچندوقت بعدپریودشدید؟

6 پاسخ 356 بازدید


ارضا شدن در هفته ۱۰ باردادی

خانم دکتر
ارضا شدن باعث اسیب رسیدن ب بچه یا توقف رشدش میشه ؟
خیلی نگرانم
من از اول بارداری علائم خاصی نداشتم گهگداری تهوع خفیف
هفته ۷ و ۹ رفتم سونو قلب و رشدش خوب بود خداروشکر
قبلا از رابطه فراری بودم و سخت ارضا میشدم
ازبعدبارداری ک ۲ ماه میگذره تمایلم زیاد و رابطه نداشتم دیروزم نفهمیدم ب چ سرعتی ارضا شدم رابطه هم نداشتم
بااینکه ivfکردم اما دکتزم چیزی نگفته درباره رابطه بهم منم بعد دوماه اینجوری شدم ولی نذاشتم کامل ب ارگاسم برسم‌
همش نگرانم اتفاقی افتاده باشه توقف رشد یاایست قلبی گرده باشه😭😭

21 پاسخ 984 بازدید


دو کیت مکث و روژان هر دو یک روز انجام شده با دو نتیجه مختلف.کدوم درسته؟

سلام دکترجان و اومایی های عزیز‌امروز روز ۱۱ سیکلم هست و دوره هام ۲۸ روزه.طبق تقدیم اوما ۲ روز دیگه تخمک گذاریمه.از امروز کیت زدم یکیش مکث یکیش روژان.مکث کلا منفیه ولی روژان کامل مثبت.کدوم کاذبه به نظرتون؟

19 پاسخ 629 بازدید


حساسیت دربارداری.عطسه پشت هم

سلام ببخشید من یهو شروع کردم به عطسه بالای ۲۰ تا پشت سرهم نمیدونم قرص ضدحساسیت میتونم بخورم یا نه کسی تجربه مشابهی داره؟

17 پاسخ 339 بازدید


آبریزش شدید بینی در بارداری

سلام دکتر عزیز و دوستان
من سرما خوردم خیلی آبریزش دارم میخواستم بدونم مجاز به مصرف چه قرصی هستم که کمی کم بشه .آخه به شکمم فشار میاد

7 پاسخ 328 بازدید


سلام دکتراومادیروزواکسن زدم تایم قطرش بهم خورده

چیکارکنم دوبارنخوردساعت ۱۲ونیم بزوردادم بازصبح دوسه قطره خوردبقیه رو یخت الان مجددچندتاقطره بدم

25 پاسخ 288 بازدید


سلام روز 12 از تزریق آمپولمه بیبی زدم ی منفی خوشگل افتاد

بچاا اونایی ک آمپول زدین ، چن روز بعد تستتون مثبت شد، کسی هس اول منفی شده باز مثبت شه روز14؟4روز دیگ تاموعدمع ،همیشه روز15تزریق پری میاد

124 پاسخ 1,077 بازدید


کم بودن عدد بتا

با سلام خواهرم آخرین پریودیش ۱۶مرداد شروع شده شهریور پریود نشد 1مهر تست گرفت مثبت شد آزمایش بتا شد ۲۵ چرا عدد بتا کمه

21 پاسخ 961 بازدید


مدفوع چرب دختر چهار ماهه

سلام جدیدا دختر چهار ماهم دو سه روزی یبار دفع داره اونم بافت و بوش فرق کرده. یجورایی غلیظ و روغنیه.. آیا مشکلی هست؟شیر خودمو میخوره.و تغییری توی رژیم غذاییم نبوده فقط تنها تغییر مسافرت بود

8 پاسخ 399 بازدید