ترمیم سوزش بخیه زایمان طبیعی
سلام
خانوما بخیه هام خیلیییی میسوزه. دکتر فقط گفته با آب مقطر بشورم و با سشوار خشک کنم. حس میکنم حالا که داره بخیه هام جوش میخوره پوستم کشیده میشه و بخاطر همین خیییییییلییی داره میسوزه و اذیتم میکنه. حس میکنم یه پمادی چیزی که چرب باشه هم نیاز داره. شما برای برطرف شدن این سوزش چی پیشنهاد میدید؟
سلام عزیزان یدفعه پسرم حالش تب ولرز گرفت
تازه بردمش درمانگاه گفت تبش ۳۹ ..استا بهش دادم الان و شیاف ..چیکار کنم الان براش نمیزاره پاشویش کنم
دکتر اوما لطفا سونو داپلر منو تفسیر کنید
خانما شما هم اگه میدونین بگین اگه مشکلی هست....من همونم که جنینم خیلی ریز بود
ضخامت رحم ۱۵ میلیمتر
سلام خانم دکتر خوبین من تاریخ اخرین قاعدگیم ۶ماه شهریور بوده ۱۷روز سیکل قاعدگیم که روز تخمک گذاریم بوده اقدام کردم ک ۱۸روزسیکل قاعدگی رفتم سونو واژینال که دکتر گفتن ضخامت رحم ۱۵هست ایا طبیعی هست این ضخامت وایا احتمال بارداری و دارم ممنون میشم جواب بدین
مقدار شیر خوردن نوزاد ۱۵روزه
سلام من نوزادم ۱۵روزشه و شیرخشک میخوره میخواستم ازخانم دکتر بپرسم که چقد باید چنددرجه بخوره من یک ساعت و نیم یک درجه میخوره بیستر نمیخوره میخواستم بدونم کافیه یا کمه و اگر کمه باید چیکار کنم
کسی مجرای اشکی بچش بسته بوده؟ بچم چشمش قی کرده
دکتر اوما و مامانا بچم ۱۰ روزشه ۲ روزه یکی از چشماش هی قی میکنه . خیلی ناراحتشم😭😭 چیکار کنم
آزمایش تکمیلی برای اقدام به بارداری
سلام خانم دکتر میشه بگین این آزمایشم تکمیلیه یانه برای اقدام به بارداری انجام دادم قبلا هم یکی انجام داده بودم ولی بخازراشکال آزمایشگاه دوباره انجامش دادم ممنون میشم برام تفسیرش کنید پیشاپیش ازتون ممنونم
بررسی آزمایش کشت ادرار
سلام دکتر و اومایی های عزیز
من هفته پیش آزمایش کشت ادرار دادم و یه دوره سفالکسین ۵۰۰ خوردم. فرمودید مجدد کشت ادرار رو تکرار کنم، انجام دادم. براتون میفرستم لطفا ببینید عفونت برطرف شده؟
هماتوم در مجاورت تحتانی جفت
سلام پزشک جان و دوستان عزیز،دیروز رفتم آنومالی انجام دادم خداروشکر جفت بچه ها رفته بود بالا نسبت به قبل ولی هماتوم دارم دکترمیگع خیلی بزرگ،هنوز هم استراحت مطلق هستم،چیکار کنم جذب بشه ؟برام دعا کنید خدا بعد۵سال بهم نگاه کرده بعدکلی دوا و درمون جواب گرفتم راهنماییم کنید چه کارهایی انجام بدم
هر یک سیسی چند میلی؟
دکتر دارو داده گفته یک سیسی شب یک سیسس صبح بخوره ،میخواستم بدونم هر سیسی چند میلیه؟
پا درد در دوران شیردهی
سلام خدمت دکتر عزیز من در دوران شیر دهی هستم و پا درد دارم پای راستم بیشتر درد میکنه میتونه از کمبود کلسیم باشه یا چه علتی داره ممنون از پاسخ گوییتون
تفسیر جواب آزمایش هفته 27
سلام خدمت خانم دکتر و اومایی های عزیز
خانم دکتر لطف میکنین جواب آزمایش منو تفسیر کنین ممنون میشم.
آزمایش غربالگری مرحله اول
خانم دکتر عزیز لطفا آزمایش و تفسیر کنین برام.تو هفته ی من امکان آزمایش سلفری هست،؟ .. با تشکر
❌تیروئید کم کار در بارداری 😢❌❌سابقه سقط و امپول هپارین ❌❌
سلام خانم دکتر من ازمایش تیروئید دادم دیروز جوابش رو گرفتم لطفا یه نگاه بهش بندازید و اینکه چون سابقه یک سقط داشتم دکتر برام امپول هپارین نوشته روزی یکی ..میخاستم ببینم دیر نشده برای تیروئید و اینکه رو جنین خدایی نکرده تاثیر بد نداره چون تازه متوجه شدم ؟؟لطفا راهنماییم کنید هم برای تیروئید و هم هپارین 🌹🌹🌹❤❤
سلام خانم دکتر عزیز ،من بعضی موقع ها که کارای خونه رو میکنم بعدش دراز که
میکشم جای بخیه های سزارینم درد میگیره و میسوزه ،آیا طبیعیه تو بارداریم ؟؟
آب زیاد دور جنین یعنی چی
سلام خسته نباشین پزشک اوما
خواهرم ماه آخرش هست سنوگرافی تازه انجام داده گفتن آب دور جنین زیاده نگران شدیم آیا خطر ی برای زایمان یا نوزاد دارع؟؟
ممنون
قرمزی روی شکم بالای ناف
سلام دکترجان من دیروزمتوجه قرمزی روی شکمم شدم فکرکردم سوخته چون کنارشکمم سوخته بودش فکرکردم اونم سوخته کمی خارش داشت از دیروز کمی بیشترشدش به نظرشما چی هستش ناراحتم
دستشویی سبز پسرم بعد از یبسی
سلام دکتر عزیز پسرم یبس بود امروز تونست دستشویی کنه ولی دستشوییش سبز بود چیکار کنم؟مریض شده؟؟؟؟
سلام دکترعزیزسوالم درموردشیرخشگ شیرمادره
میخواستم بدونم چندساعت میتونیم ازشیردوشیده شده مادروشیرخشکی ک درست کردیم استفاده کنیم.وسوال دومم اینه ک دخترخواهرشوهرمم ۱ماهشه خیلی به شیشه عادت کرده اصلاسینه مادرشونمیگیره مادرشم مجبوره یاشیرخشک بهش بده یاشیرخودشوبدوشه بهش بده خواهشاهرکس راهکاری بلده ک ازشیشه بشه ترکش دادوسینه مادروبهش بشه دادبگه ممنون میشم
دونه های ریز روی زانو
سلام دکتر عزیز و دوستای اومایی گلم
دخترم ۳ ماه و نیمشه...همیشه روی زانوهاش این دونه ها میزنه
بس که از اول تولد دکتر رفتم دیگه خسته شدم
گفتم ببینم تجربه شما چیه




