Ooma

ترمیم سوزش بخیه زایمان طبیعی

سلام
خانوما بخیه هام خیلیییی میسوزه. دکتر فقط گفته با آب مقطر بشورم و با سشوار خشک کنم. حس میکنم حالا که داره بخیه هام جوش میخوره پوستم کشیده میشه و بخاطر همین خیییییییلییی داره میسوزه و اذیتم میکنه. حس میکنم یه پمادی چیزی که چرب باشه هم نیاز داره. شما برای برطرف شدن این سوزش چی پیشنهاد میدید؟

32 پاسخ 2,888 بازدید


سلام عزیزان یدفعه پسرم حالش تب ولرز گرفت

تازه بردمش درمانگاه گفت تبش ۳۹ ..استا بهش دادم الان و شیاف ..چیکار کنم الان براش نمیزاره پاشویش کنم

18 پاسخ 591 بازدید


دکتر اوما لطفا سونو داپلر منو تفسیر کنید

خانما شما هم اگه میدونین بگین اگه مشکلی هست....من همونم که جنینم خیلی ریز بود

22 پاسخ 471 بازدید


ضخامت رحم ۱۵ میلیمتر

سلام خانم دکتر خوبین من تاریخ اخرین قاعدگیم ۶ماه شهریور بوده ۱۷روز سیکل قاعدگیم که روز تخمک گذاریم بوده اقدام کردم ک ۱۸روزسیکل قاعدگی رفتم سونو واژینال که دکتر گفتن ضخامت رحم ۱۵هست ایا طبیعی هست این ضخامت وایا احتمال بارداری و دارم ممنون میشم جواب بدین

45 پاسخ 2,720 بازدید


مقدار شیر خوردن نوزاد ۱۵روزه

سلام من نوزادم ۱۵روزشه و شیرخشک میخوره میخواستم ازخانم دکتر بپرسم که چقد باید چنددرجه بخوره من یک ساعت و نیم یک درجه میخوره بیستر نمیخوره میخواستم بدونم کافیه یا کمه و اگر کمه باید چیکار کنم

16 پاسخ 492 بازدید


کسی مجرای اشکی بچش بسته بوده؟ بچم چشمش قی کرده

دکتر اوما و مامانا بچم ۱۰ روزشه ۲ روزه یکی از چشماش هی قی میکنه . خیلی ناراحتشم😭😭 چیکار کنم

149 پاسخ 866 بازدید


آزمایش تکمیلی برای اقدام به بارداری

سلام خانم دکتر میشه بگین این آزمایشم تکمیلیه یانه برای اقدام به بارداری انجام دادم قبلا هم یکی انجام داده بودم ولی بخازراشکال آزمایشگاه دوباره انجامش دادم ممنون میشم برام تفسیرش کنید پیشاپیش ازتون ممنونم

20 پاسخ 504 بازدید


بررسی آزمایش کشت‌‌ ادرار

سلام دکتر و اومایی های عزیز
من هفته پیش آزمایش کشت ادرار دادم و یه دوره سفالکسین ۵۰۰ خوردم. فرمودید مجدد کشت ادرار رو تکرار کنم، انجام دادم. براتون میفرستم لطفا ببینید عفونت برطرف شده؟

12 پاسخ 513 بازدید


هماتوم در مجاورت تحتانی جفت

سلام پزشک جان و دوستان عزیز،دیروز رفتم آنومالی انجام دادم خداروشکر جفت بچه ها رفته بود بالا نسبت به قبل ولی هماتوم دارم دکترمیگع خیلی بزرگ،هنوز هم استراحت مطلق هستم،چیکار کنم جذب بشه ؟برام دعا کنید خدا بعد۵سال بهم نگاه کرده بعدکلی دوا و درمون جواب گرفتم راهنماییم کنید چه کارهایی انجام بدم

24 پاسخ 519 بازدید


هر یک سیسی چند میلی؟

دکتر دارو داده گفته یک سیسی شب یک سیسس صبح بخوره ،میخواستم بدونم هر سیسی چند میلیه؟

24 پاسخ 684 بازدید


پا درد در دوران شیردهی

سلام خدمت دکتر عزیز من در دوران شیر دهی هستم و پا درد دارم پای راستم بیشتر درد می‌کنه می‌تونه از کمبود کلسیم باشه یا چه علتی داره ممنون از پاسخ گوییتون

6 پاسخ 800 بازدید


تفسیر جواب آزمایش هفته 27

سلام خدمت خانم دکتر و اومایی های عزیز

خانم دکتر لطف میکنین جواب آزمایش منو تفسیر کنین ممنون میشم.

17 پاسخ 560 بازدید


آزمایش غربالگری مرحله اول

خانم دکتر عزیز لطفا آزمایش و تفسیر کنین برام.تو هفته ی من امکان آزمایش سلفری هست،؟ .. با تشکر

15 پاسخ 421 بازدید


❌تیروئید کم کار در بارداری 😢❌❌سابقه سقط و امپول هپارین ❌❌

سلام خانم دکتر من ازمایش تیروئید دادم دیروز جوابش رو گرفتم لطفا یه نگاه بهش بندازید و اینکه چون سابقه یک سقط داشتم دکتر برام امپول هپارین نوشته روزی یکی ..میخاستم ببینم دیر نشده برای تیروئید و اینکه رو جنین خدایی نکرده تاثیر بد نداره چون تازه متوجه شدم ؟؟لطفا راهنماییم کنید هم برای تیروئید و هم هپارین 🌹🌹🌹❤❤

30 پاسخ 466 بازدید


سلام خانم دکتر عزیز ،من بعضی موقع ها که کارای خونه رو میکنم بعدش دراز که

میکشم جای بخیه های سزارینم درد میگیره و میسوزه ،آیا طبیعیه تو بارداریم ؟؟

14 پاسخ 448 بازدید


آب زیاد دور جنین یعنی چی

سلام خسته نباشین پزشک اوما
خواهرم ماه آخرش هست سنوگرافی تازه انجام داده گفتن آب دور جنین زیاده نگران شدیم آیا خطر ی برای زایمان یا نوزاد دارع؟؟
ممنون

13 پاسخ 956 بازدید


قرمزی روی شکم بالای ناف

سلام دکترجان من دیروزمتوجه قرمزی روی شکمم شدم فکرکردم سوخته چون کنارشکمم سوخته بودش فکرکردم اونم سوخته کمی خارش داشت از دیروز کمی بیشترشدش به نظرشما چی هستش ناراحتم

11 پاسخ 377 بازدید


دستشویی سبز پسرم بعد از یبسی

سلام دکتر عزیز پسرم یبس بود امروز تونست دستشویی کنه ولی دستشوییش سبز بود چیکار کنم؟مریض شده؟؟؟؟

20 پاسخ 501 بازدید


سلام دکترعزیزسوالم درموردشیرخشگ شیرمادره

میخواستم بدونم چندساعت میتونیم ازشیردوشیده شده مادروشیرخشکی ک درست کردیم استفاده کنیم.وسوال دومم اینه ک دخترخواهرشوهرمم ۱ماهشه خیلی به شیشه عادت کرده اصلاسینه مادرشونمیگیره مادرشم مجبوره یاشیرخشک بهش بده یاشیرخودشوبدوشه بهش بده خواهشاهرکس راهکاری بلده ک ازشیشه بشه ترکش دادوسینه مادروبهش بشه دادبگه ممنون میشم

56 پاسخ 643 بازدید


دونه های ریز روی زانو

سلام دکتر عزیز و دوستای اومایی گلم
دخترم ۳ ماه و نیمشه...همیشه روی زانوهاش این دونه ها میزنه
بس که از اول تولد دکتر رفتم دیگه خسته شدم
گفتم ببینم تجربه شما چیه

19 پاسخ 690 بازدید