سلام دکتر پسر من ۲۴ روزشه رفلاکس خفیف داره که قطره بایو لاکت با شربت سگانوز میدم بهش طبق دستور دکتر از دیروز میدم امروز از صب پی پی نکرده درصورتی که در روز حداقل ۳یا۴ بار پی پی میکرد ولی امروز پی پی نکرده و انگار دل درد داره چون شکمشو ماساژ میدم ساکت میشه،چی بدم بهش؟
0
1401/09/02
مریم حسینی
سلام مشکل منم هس دخترم الان ی هقته شکمش ب سختی کارمیکنه باابن ک روزی ۴یا۵بارکارمیکرد
0
1401/09/02
Zahra Nasiri
بایولاکت روچقدربهش میدی؟
0
1401/09/02
سوال کننده
۵قطره
0
1401/09/02
Zahra Nasiri
۵قطره خوبه ولی دوروزنده ببین گوارشش چجورمیشه اگ پی پی کردبعدش ۳قطره بده
0
1401/09/03
پزشک اوما
سلام مامان گل
عزیزم همچنان شکم دلبندتان کار نکرده؟
عزیزم همچنان شکم دلبندتان کار نکرده؟
0
1401/09/03
سوال کننده
چرا دیشب کار کرد
0
1401/09/03
سوال کننده
فقط گریه میکنه پاهاشو تو شکمش جم میکنه
0
1401/09/03
پزشک اوما
عزیزم برای بهبود شرایط در فواصل منظم فرزند خود را به پشت بخوابانید، سپس پاهای او را در دست گرفته و طوری تکان دهید که گویی در حال پدال زدن برای دوچرخه است. این کار را نیز هر بار چند دقیقه به مدت چندبار در روز انجام دهید. اگر این راهکار موثر نبود بایولاکت را قطع کنید ببینید شرایط بهتر میشود ؟
0
1401/09/03
سوال کننده
یعنی احتمال داره از بایولاکت باشه؟
0
1401/09/04
پزشک اوما
بله عزیزم این احتمال هست و باید با آزمون و خطا به نتیجه برسید🌸
1
1401/09/04
سوال کننده
ممنون
0
1401/09/04
پزشک اوما
خواهش میکنم جانم🌸
0
1401/09/04
پزشک اوما
stk: |~|12|~|10_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



260

