در ضمن غربالگری دوم هم انجام دادم NTDs هم نرمال بود
نایلیس رو میگن در بارداری مشکلی نداره
لیندان رو نمیدونم
نایلیس و نمیدونم ولی لیندان خطر داره
چون باردارین سعی کنین از چیزای طبیعی مثل سرکه و شونه دندونه ریز استفاده کنین من خودم مستعد شدم و فقط با شونه شپش هر وقت که میرم حموم نرم کننده میزنم و شونه میکشم خیلی کم و بهتر شدم و کم کم دارن میرن
تقریبا یک ماه پیش بود و با همون یه بار استفاده از بین رفتن .دیگه ندارم
حالا لیندان که خطر داشته باید چکار کنم
دیگه که استفاده کردین و میگین غربالگری هم خوب بوده پس به خدا بسپارین و نگران نباشین ولی به خاطر بارداری باید خیلی تو استفاده از مواد شیمیایی دقت کرد
آره دارو استفاده کنی زودی خوب میشه من جون طبیعی درمان میکنم کج دارو مریض دارم باهاش سر میکنم تا زایمان کنم
سلام به روی قشنگتون مامان گل
نایلیس در بارداري مجاز است و در مرود لیندان اگرچه در بارداری بهتر است استفاده نشود اما چون سریع از روی مو شسته میشود و ممنوعیت مطلق ندارد و یکبار بیشتر استفاده نکردید اتفاقی رخ نمیدهد اما بعد این قبل از استفاده از هر محصول سوال کنید جانم چون بعد استفاده کاری از دست هیچ کس ساخته نیست🌸
ممنونم ازتون. بله حتما
اتفاقا خیلی محتاط هستم ولی اینبار چون تا حالا شپش ندیده بودم هول شدم و ناخودآگاه....
بازم ممنونم .خدا خیرتون بده
خواهش میکنم مامان دوست داشتنی ، درک میکنم نگران نباشید مشکلی نیست بعد این بیشتر احتیاط کنید از دعای خیرتون هم ممنونم و امیدوارم که در پناه امن خدا باشین 💜💜