دیروز ظهر بی بی چک مارک مدیکور زدم زیر ٥ دقیقه مثبت شد.دوباره امروز صبحم مارک خودکاری ویور بی بی چک زدم اونم زیر ٥ دقیقه مثبت شد .پس چرا جواب آزمایشم منفی شد.یکشنبه موعدمه
پرسش (1401/09/03):
خانم دکتر محترم و دوستای عزیزم لطفا جواب آزمایش منو تفسیر کنید.
596
91
1401/09/03
سوال کننده
1
1401/09/03
بانو آسو .
سلام کو ازمایش
2
1401/09/03
سوال کننده

0
1401/09/03
marziyeh bazargan
عزیزم مثبته
0
1401/09/03
marziyeh bazargan
هفته اول بارداری هستی
0
1401/09/03
fatem F
رنج میگه زیر ۵ منفیه
0
1401/09/03
marziyeh bazargan
ببین زده بین ۵ تا ۵۰ یعنی هفته اول بارداریته
1
1401/09/03
fatem F
مثبته ولی خیلی زود رفتی آزمایش
1
1401/09/03
سوال کننده
واقعااااا یعنی دلمو خوش کنم
0
1401/09/03
💛 غزل 💛
مثبته عزیزم عددش کمه چون اول بارداریته
0
1401/09/03
M j
مبامثبت
0
1401/09/03
M j
مبارکع
0
1401/09/03
سوال کننده
آخا هفته اولش رو که پریودی .هفته دوممم که تخمک گذاری من چجوری باردارم .یعنی هفته اول بارداریمه
0
1401/09/03
M j
دوروز دیگه تکرارش کن
0
1401/09/03
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
هنوز پریودش تاریخش نگذشته رفته آزمایش
منم هی خواهش و تمناش کردم که مثبتی مگه باورش میشد 😄❤️
منم هی خواهش و تمناش کردم که مثبتی مگه باورش میشد 😄❤️
0
1401/09/03
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
آره زود رفته
0
1401/09/03
nafas shiramin
جوابش مثبته فقط زود ازمایش دادی چن روز دیگه تکرارش کن
0
1401/09/03
سوال کننده
من چون تحت نظر دکتر بودم دقیق میدونم جمعه دو هفته پیش آمپول زدمو رفتم تو کار
0
1401/09/03
سوال کننده
یک هفته یعنی از لقاحم میگذره
0
1401/09/03
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
معلوم نیست بعد اینکه رفتی تو کار دقیق چه روزی لقاح گرفته باشه این آزمایش داره میگه یک هفته از بارداریت گذشته
0
1401/09/03
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
شنبه تکرارش کن حتما ها بیخیال نشی
0
1401/09/03
سوال کننده
ممنون از همگی واقعا دلگرمم کردین.خدای مهربون کوچولوهاتون رو حفظ کنه
1
1401/09/03
سوال کننده
حتما باید٤٨ ساعت دقیق باشه تا تکرارکنم
2
1401/09/03
مرجان ر
سلام مثبته مبارکه
رنج هر ازمایشگاه یک مقداره و اونقدر دقیق نیست
حدودیه بر مبنای اون محاسبه نکنید، اما بالای مقدار ۵ در ازمایشگاه شما یعنی مثبت و باردار هستید
اما اوایل بارداری هستید
بعدا فکر میکنم در سونو ان تی سن دقیق بارداری محاسبه میشه حتی سونو اوایل بارداری هم دقیق نیست و حدودی بر اساس سایز جنین یا ساک میزنه
رنج هر ازمایشگاه یک مقداره و اونقدر دقیق نیست
حدودیه بر مبنای اون محاسبه نکنید، اما بالای مقدار ۵ در ازمایشگاه شما یعنی مثبت و باردار هستید
اما اوایل بارداری هستید
بعدا فکر میکنم در سونو ان تی سن دقیق بارداری محاسبه میشه حتی سونو اوایل بارداری هم دقیق نیست و حدودی بر اساس سایز جنین یا ساک میزنه
2
1401/09/03
مرجان ر
به نظر من تکرار لازم ندارید، تکرار برای کسانی هست که در رنج مشکوک ازمایشگاه هستند یا سابقه بارداری شیمیایی و ..دارند
0
1401/09/03
سوال کننده
اون چیزی که پایین برگه آزمایشم سمت چپ نوشته چیه
0
1401/09/03
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
چون میخوام یه عدد خوشگل ببینی که شک ت برطرف بشه میگم برو
وگرنه بقول دوستمون آزمایش مجدد نیتز نیست تو بارداری
ولی آره شنبه برو
وگرنه بقول دوستمون آزمایش مجدد نیتز نیست تو بارداری
ولی آره شنبه برو
0
1401/09/03
سوال کننده
من خدارو شکر بارداری شیمیایی یا پوچ تا ب حال نداشتم
0
1401/09/03
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
*نیاز نیست
0
1401/09/03
مرجان ر
checked by jam?
0
1401/09/03
سوال کننده
بله
1
1401/09/03
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
فامیلی اون مسئول آزمایشگاه هست که چک کرده برگه ازمایشو
0
1401/09/03
مرجان ر
چیز خاصی نیست شاید جم فامیلی کسی هست که در ازمایشگاه تیتر رو انجام داده
0
1401/09/03
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
انار و سیب قرمز بخور
برای منم دعا کن
برای منم دعا کن
1
1401/09/03
مرجان ر
خداروشکر، انشالا بارداری سلامت و راحتی رو پیش رو داشته باشید
2
1401/09/03
سوال کننده
از تک تکتون ممنونم خوشحالم کردین .فک میکردم منفیه.
3
1401/09/03
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
خدا دل همه بنده هاش را شاد کنه❤️🙏🌿
2
1401/09/03
سوال کننده
الهی آمین.انشاا... بزودی زود خبر بارداری شمارو هم بشنوم .واقعا فرقی نداره بچه اول باشع یا دوم انتظار خیلی سخته
1
1401/09/03
سوال کننده
حتما دعاتون میکنم عزیزم.انار واسه چی خوبه
1
1401/09/03
مرجان ر
انشالا از دعای شما،واقعا همینطوره
2
1401/09/03
بانو آسو .
منفی نیست ۱ هفته هستی😑
مبارکت باشه
مبارکت باشه
1
1401/09/03
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
میگن انار برای شکل گرفتن قلب بچه خوبه
0
1401/09/03
لیلا زمانپور
دکتر به من گفت انار نخورد
0
1401/09/03
banoo z
چرا؟
0
1401/09/03
سوال کننده
من کل بارداری قبلیمو فقط انار خوردم
2
1401/09/03
فاطمه دواتخواه
مهم اینه که بتا مثبته عزیزم این که چه هفته ای هستی رو فقط سونو میتونه بطور دقیق بهت بگه که اونم الان چیزی نشون نمیده .بذار ان شاالله طبق پریودی هشت هفته شدی برو سونو. بارداریت هم مبارک
1
1401/09/03
فاطمه دواتخواه
انار خون رو رقیق میکنه و باعث افزایش خونرسانی به جنین میشه. من چون غلظت خون داشتم دکترم تاکید میکرد بر خوردنش
0
1401/09/03
رها کریمی
iui انجام دادید.
0
1401/09/03
رها کریمی
؟
0
1401/09/03
سوال کننده
نه عزیزم طبیعی باردارشدم ولی با کلی داروی تقویتی
1
1401/09/03
رها کریمی
داروهاتون چی بودن؟
0
1401/09/03
سوال کننده
اووبوست.ژل رویال.فرتیل اید.سینال اف.hcg.hmg.لتروزول .استرادیول.دوفاستون😢😢
0
1401/09/03
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
دوفاستون از روز چند خوردی
1
1401/09/03
پزشک اوما
سلام عزیزجانم
نتیجه تست شما مثبت است مبارکتان باشد و اگر سابقه سقط با بارداری خارج رحمی یا مولار ندارید فعلا نیازی هم به تکرار بتا نیست 💜
نتیجه تست شما مثبت است مبارکتان باشد و اگر سابقه سقط با بارداری خارج رحمی یا مولار ندارید فعلا نیازی هم به تکرار بتا نیست 💜
0
1401/09/03
سوال کننده
ممنونم خانم دکتر عزیز.من ١٩ آبان دوتا hcgزدم .در نتیجه آزمایشم تاثیری نداشته
0
1401/09/03
سوال کننده
یعنی واقعا باردارم .اثر hcgنیست
0
1401/09/03
پزشک اوما
جان دلم بله باردار هستید با گذشت 14 روز از تزریق hcg نتیجه مثبت بتا معمولا به عنوان بارداری تلقی میشود اما جهت اطمینان 4 روز دیگر بتا را در همین آزمایشگاه تکرار کنید
0
1401/09/04
سوال کننده
از١٤ دوره شبی دوتا بمدت ١٠شب
2
1401/09/04
سوال کننده
چشم.ممنونم از شما
0
1401/09/04
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم 💜
0
1401/09/04
پزشک اوما
stk: |~|11|~|114_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




