سلام من پسرم دو شبه ابریزش بینی داره علائم دیگه ای نداره بهش سیتریزین میدم و سدیم کلراید اسپری میکنم تو بینیش
اما فعلا تغییری نکرده دوشبه ن میخوابه ن ما میتونیم بخوابیم بخورسرد هم براش گذاشتم خیلی اذیته بچم ممنون میشم راهنمایی کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



291
1401/09/02



