Ooma

آزمایش وسنوگرافی غربالگری اول

سلام وقت بخیر این جواب آزمایش وسونو غربالگری من هستش میخواستم ببینم وضعیتم چطوره ممنون میشم پاسخگو‌باشید.

7 پاسخ 360 بازدید


برای جلوگیری از لک صورت چیکارکنیم؟؟

سلام بچه هامن حس میکنم لک میافته روصورتم راهی هست نزارم بیافته؟؟،و اینکه میتونم برم فشیال ضررنداره؟؟؟

6 پاسخ 657 بازدید


نرمی استخوان پسرم و دارو های ویتامین

سلام خانم دکتر عزیزم من چند وقته متوجه شدم پسرم پاهاشو یکم کج میزاشت بردم دکتر گفت کف پاش صافه و یکم نرمی استخوان داره بعد کفش نوشت براش با داروهای تقویتی که تا ۳ ماه باید بهش بدم سوال اولم اینه که پسرم زود زود سرما می‌خورد دکتر کودکانه گفت چند ماه شربت تقویتی فروگلوبین بهش بدم میخواستم ببینم این دارو های جدید رو میدم مشکلی نداره اینم بهش بدم تداخل نداره سوال دومم آیا پاش درست میشه وبعد دکتر کودکان آزمایش نوشت میتونم ببرم و ببخشید تو نت خوندم شربت استوار سنگ کلیه میاره مشکلی نداره

31 پاسخ 553 بازدید


جواب آزمایش غربالگری سه ماه اول

سلام به پزشک محترم اوما و دوستان عزیز
جواب آزمایشم چطوره ؟نگرانم

8 پاسخ 425 بازدید


سلام تیرویید کم کار و قرص خارجی

سلام من دو سه ماه قرص تیرویید میخورم ایرانی لوتین ۱۰۰ که هر روز نیمشو میخوردم جز اخر هفته ها اما دو سه هفته ست خارجی شو خریدم ب نظرتون اشکال نداره نکنه حالا بزنع بدتر پرکار بشه تیرویید اخرین بارم ماه ۸.۱۹ ازمایش دادم یعنی یه ماهم نمیشه که عددش 0.8بود و گفتن نرماله ولی نتونستم برم پیش دکترم که بگه ادامه بدم یان حالا چی کار کنم

10 پاسخ 434 بازدید


متخصصین بی بی چک

سلام خانوما
این عکس بی بی چک رومیبینید به نظرتون مثبته؟😥

131 پاسخ 1,310 بازدید


ویتامین یا لیدی میل

سلام من مکمل ویتامین میخورم هروز . آیا برای وزن گیری بچه ( دوقلو) لازمه لیدی میل هم باز مصرف کنم ؟ بعد دلستر بخورم با مالشعیر ساده قدیمیا؟
بستنی چا وزن میده؟

18 پاسخ 442 بازدید


شیرشب در نوزاد شش ماهه

ببخشید بچه من 6ماه و 5روزش هس و شیرخشکیه. درحال حاضر دوتا دندون دراورده، وزنش هم نرماله.
معمولا 3 و 12شب شیر میخوره
در طول روز هر سه ساعت 120تا میخوره
شیر شبش رو تاکی بهش بدم؟ و میزان شیرش در کل روز چقدر باشه؟ ممنونم

39 پاسخ 489 بازدید


تفسیر جواب آزمایش در بارداری

سلام پزشک عزیز اگه امکانش هست ببینید جواب آزمایشم خوبه

14 پاسخ 434 بازدید


لک بینی در هفته هفت بارداری

سلام روز بخیر
من هفته ۷ بارداری هستم امروز یک مقدار فعالیتم زیاد بود الان یک لکه قهوه ای روشن دیدم باید چیکار کنم؟

19 پاسخ 572 بازدید


دکتر جان تاریخ غربالگری اول چند هفتگیه ؟

سلام دکترجان وقت بخیر.
من الان ۱۰ هفته و ۶ روزمه ، پزشکم گفت ۱۲ آذر بیا برای غربالگری اول .
۱۲ آذر میشه تقریبا هفته ی سیزدهم ، ب نظرتون هفته ی سیزدهم دیر نیست برای غربالگری اول ؟
اگه دیره من زودتر برم پیشش.

19 پاسخ 427 بازدید


اگزمای صورت نوزاد ۶ماهه

سلام پسرم از ۴ماهگی ۳جا از صورتش اگزما زد ۳تا دکتر عوض کردم پماد هیدروکورتیزون تریامسینولون ان ان وازلین سمین وازلین آیرکس نرم کننده های سمین فیروز همه اینا زدم پماد اگزاسین اورلین هیچکدوم جواب نگرفتم دیگه نمیدونم باید چیکار کنم لطفا راهنماییم کنید

56 پاسخ 406 بازدید


سلام دکتراومامیتونم آمیفن بدم؟

پسرم ازدیروزدماغش انگارکیپ تبش ظهرزیربغل ۳۶.۳بودشیرمیخوره خوب میخابه
تاببرم دکترمیتونم امیفن بدم الان فقط همینودارم وقبلااصلاهیچ قطره تب بریااستامینوفونی جزپاراکیدسرتب واکسنش بهش ندادم

3 پاسخ 256 بازدید


تفسیر ام ار ای سر

سلام خانم دکتر این ام ار ای مامانم هست ک قبلا گفتم ۲۵ ساله از سینش شیر میاد و ازمایش پرولاکتین داده ک بالای ۱۰۰۰ بود
الانم ام ار ای داده
میشه لطفا بگید ک مشکلی تو ام ار ای هست -؟

3 پاسخ 280 بازدید


تفسیر آزمایش خانم ۵۵ ساله

سلام خسته نباشید دکتر عزیز
لطفا جواب چکاب مامانم که ۵۵ ساله هستن رو تفسیر کنین ممنون میشم

7 پاسخ 382 بازدید


💥دکتر بررسی سونو گرافی شکمی 💥

سلام دکتر اوما
سونوگرافی یکی از دوستانم هست
میخواست قبل اینکه ببره دکتر نشون بده نظرتونو بپرسم

11 پاسخ 392 بازدید


نسخه ها رولطفا برام تفسیر کنید

سلام وقتتون خوش خانم دکتر لطفا این نسخه ها رو ببینید و بگید چه آزمایشا و سونگرافی هست و قبلش چه مراقبتهایی داشته باشم

36 پاسخ 600 بازدید


جواب آزمایش پاپ اسمیر

سلام دکتر عزیز و دوستانم میشه درباره این جواب پاپ اسمیر بهم کمک کنید

9 پاسخ 313 بازدید


تنظیم خواب نوزاد هفت ماهه

سلام دکتر جان وقت بخیر شما همیشه من رو راهنمایی کردید ممنون میشم توی این مورد هم به من راه حل بدید .دکتر حان پسر من از اولی که به دنیا اومد ساعت چهار و پنج صبح بیدار بود .الان هم همینه 😢درطول روز یک بار بعد از صبحانه نیم ساعت میخوابه بعد از ناهار هم دوسه ساعت میخوابه و غروب هم یک ساعت شب ها هم نهایت ساعت ده میخوابه .من واقعا نمیتونم مانع خواب های بین روزش بشم انقدر داد و بیداد میکنه تا بخوابونمش .من واقعا دیگه بریدم اصلا نمی تونم استراحت کنم صبحا.راه حلی هست که بتونه صبح ها بیشتر بخوابه و خوابشو تنظیم کنم؟ایا علتش خوابهای بین روز هست؟چطور کم کنم؟ممنون میشم کمکم کنید

12 پاسخ 471 بازدید


سلام دکتر من 5 روز از موعدم گذشته امروز بی‌بی چک زدم منفی بود

5 روز از موعدم می گذره و یکمی لکه بینی داشتم امروز خیلی کم و بعدشم ترشحات سفید غلیظ گاهی اوقاتم درد زیر دل و کمر هم دارم ممکنه باردار باشم؟

8 پاسخ 744 بازدید