آزمایش وسنوگرافی غربالگری اول
سلام وقت بخیر این جواب آزمایش وسونو غربالگری من هستش میخواستم ببینم وضعیتم چطوره ممنون میشم پاسخگوباشید.
برای جلوگیری از لک صورت چیکارکنیم؟؟
سلام بچه هامن حس میکنم لک میافته روصورتم راهی هست نزارم بیافته؟؟،و اینکه میتونم برم فشیال ضررنداره؟؟؟
نرمی استخوان پسرم و دارو های ویتامین
سلام خانم دکتر عزیزم من چند وقته متوجه شدم پسرم پاهاشو یکم کج میزاشت بردم دکتر گفت کف پاش صافه و یکم نرمی استخوان داره بعد کفش نوشت براش با داروهای تقویتی که تا ۳ ماه باید بهش بدم سوال اولم اینه که پسرم زود زود سرما میخورد دکتر کودکانه گفت چند ماه شربت تقویتی فروگلوبین بهش بدم میخواستم ببینم این دارو های جدید رو میدم مشکلی نداره اینم بهش بدم تداخل نداره سوال دومم آیا پاش درست میشه وبعد دکتر کودکان آزمایش نوشت میتونم ببرم و ببخشید تو نت خوندم شربت استوار سنگ کلیه میاره مشکلی نداره
جواب آزمایش غربالگری سه ماه اول
سلام به پزشک محترم اوما و دوستان عزیز
جواب آزمایشم چطوره ؟نگرانم
سلام تیرویید کم کار و قرص خارجی
سلام من دو سه ماه قرص تیرویید میخورم ایرانی لوتین ۱۰۰ که هر روز نیمشو میخوردم جز اخر هفته ها اما دو سه هفته ست خارجی شو خریدم ب نظرتون اشکال نداره نکنه حالا بزنع بدتر پرکار بشه تیرویید اخرین بارم ماه ۸.۱۹ ازمایش دادم یعنی یه ماهم نمیشه که عددش 0.8بود و گفتن نرماله ولی نتونستم برم پیش دکترم که بگه ادامه بدم یان حالا چی کار کنم
متخصصین بی بی چک
سلام خانوما
این عکس بی بی چک رومیبینید به نظرتون مثبته؟😥
ویتامین یا لیدی میل
سلام من مکمل ویتامین میخورم هروز . آیا برای وزن گیری بچه ( دوقلو) لازمه لیدی میل هم باز مصرف کنم ؟ بعد دلستر بخورم با مالشعیر ساده قدیمیا؟
بستنی چا وزن میده؟
شیرشب در نوزاد شش ماهه
ببخشید بچه من 6ماه و 5روزش هس و شیرخشکیه. درحال حاضر دوتا دندون دراورده، وزنش هم نرماله.
معمولا 3 و 12شب شیر میخوره
در طول روز هر سه ساعت 120تا میخوره
شیر شبش رو تاکی بهش بدم؟ و میزان شیرش در کل روز چقدر باشه؟ ممنونم
تفسیر جواب آزمایش در بارداری
سلام پزشک عزیز اگه امکانش هست ببینید جواب آزمایشم خوبه
لک بینی در هفته هفت بارداری
سلام روز بخیر
من هفته ۷ بارداری هستم امروز یک مقدار فعالیتم زیاد بود الان یک لکه قهوه ای روشن دیدم باید چیکار کنم؟
دکتر جان تاریخ غربالگری اول چند هفتگیه ؟
سلام دکترجان وقت بخیر.
من الان ۱۰ هفته و ۶ روزمه ، پزشکم گفت ۱۲ آذر بیا برای غربالگری اول .
۱۲ آذر میشه تقریبا هفته ی سیزدهم ، ب نظرتون هفته ی سیزدهم دیر نیست برای غربالگری اول ؟
اگه دیره من زودتر برم پیشش.
اگزمای صورت نوزاد ۶ماهه
سلام پسرم از ۴ماهگی ۳جا از صورتش اگزما زد ۳تا دکتر عوض کردم پماد هیدروکورتیزون تریامسینولون ان ان وازلین سمین وازلین آیرکس نرم کننده های سمین فیروز همه اینا زدم پماد اگزاسین اورلین هیچکدوم جواب نگرفتم دیگه نمیدونم باید چیکار کنم لطفا راهنماییم کنید
سلام دکتراومامیتونم آمیفن بدم؟
پسرم ازدیروزدماغش انگارکیپ تبش ظهرزیربغل ۳۶.۳بودشیرمیخوره خوب میخابه
تاببرم دکترمیتونم امیفن بدم الان فقط همینودارم وقبلااصلاهیچ قطره تب بریااستامینوفونی جزپاراکیدسرتب واکسنش بهش ندادم
تفسیر ام ار ای سر
سلام خانم دکتر این ام ار ای مامانم هست ک قبلا گفتم ۲۵ ساله از سینش شیر میاد و ازمایش پرولاکتین داده ک بالای ۱۰۰۰ بود
الانم ام ار ای داده
میشه لطفا بگید ک مشکلی تو ام ار ای هست -؟
تفسیر آزمایش خانم ۵۵ ساله
سلام خسته نباشید دکتر عزیز
لطفا جواب چکاب مامانم که ۵۵ ساله هستن رو تفسیر کنین ممنون میشم
💥دکتر بررسی سونو گرافی شکمی 💥
سلام دکتر اوما
سونوگرافی یکی از دوستانم هست
میخواست قبل اینکه ببره دکتر نشون بده نظرتونو بپرسم
نسخه ها رولطفا برام تفسیر کنید
سلام وقتتون خوش خانم دکتر لطفا این نسخه ها رو ببینید و بگید چه آزمایشا و سونگرافی هست و قبلش چه مراقبتهایی داشته باشم
جواب آزمایش پاپ اسمیر
سلام دکتر عزیز و دوستانم میشه درباره این جواب پاپ اسمیر بهم کمک کنید
تنظیم خواب نوزاد هفت ماهه
سلام دکتر جان وقت بخیر شما همیشه من رو راهنمایی کردید ممنون میشم توی این مورد هم به من راه حل بدید .دکتر حان پسر من از اولی که به دنیا اومد ساعت چهار و پنج صبح بیدار بود .الان هم همینه 😢درطول روز یک بار بعد از صبحانه نیم ساعت میخوابه بعد از ناهار هم دوسه ساعت میخوابه و غروب هم یک ساعت شب ها هم نهایت ساعت ده میخوابه .من واقعا نمیتونم مانع خواب های بین روزش بشم انقدر داد و بیداد میکنه تا بخوابونمش .من واقعا دیگه بریدم اصلا نمی تونم استراحت کنم صبحا.راه حلی هست که بتونه صبح ها بیشتر بخوابه و خوابشو تنظیم کنم؟ایا علتش خوابهای بین روز هست؟چطور کم کنم؟ممنون میشم کمکم کنید
سلام دکتر من 5 روز از موعدم گذشته امروز بیبی چک زدم منفی بود
5 روز از موعدم می گذره و یکمی لکه بینی داشتم امروز خیلی کم و بعدشم ترشحات سفید غلیظ گاهی اوقاتم درد زیر دل و کمر هم دارم ممکنه باردار باشم؟




