Ooma

سونو رشد و بیو فیزیکال

سلام دکتر جان خسته نباشید
من دیابت دارم و هر سه روز برای نکار قلب جنین میرم امروز بیمارستان گفتن که باید سونو بدی
میشه بررسی بفرمائین،‌؟

10 پاسخ 476 بازدید


بررسی جواب ازمایش غربالگری

سلام به دکتر اوما
ممنون میشم ازمایش غربالگری اول من رو بررسی کنید .

36 پاسخ 745 بازدید


مصرف قرص لوراتادین در بارداری

سلام خانم دکتر وقتتون بخیر
هفته قبل سرماخوردم و آبریزش بینی داشتم و قرص لوراتادین رو دوشب(شبی یک عدد)مصرف کردم و آبریزش بینیم کمتر شد.الان مجددا آبریزش بینی پیداکردم میتونم بازم قرص لوراتادین بخورم؟واسه جنین مشکلی نداره؟

4 پاسخ 363 بازدید


علت ترشحات سفید رنگ

سلام خانم دکتر و دوستان من گاهی اوقات یه ترشحات سفید رنگ چسبناک لخته مانند مایل به زرد دارم که سوزش و خارش نداره بد بو هم نیس بیشتر زمانی که خیلی فعالیت داشته باشم اینجوری میشم مشکلی نداره؟

1 پاسخ 519 بازدید


بچه ها میشه بیاید این بی بی چک را ببینید

سلام..این بی بی را امروز ساعت ۱۱زدم..۱۹ ام باید پریود بشم..چقدر ممکنه راس باشه وکاذب نباشه..مارک روژان

62 پاسخ 950 بازدید


مصرف همزمان آموکسی سیلین و دیفن هیدرامین برای شیرخوار ۹ماهه

سلام خدمت پزشک اوما
دخترمن سرماخورده و دکتر براش اموکسی ۲۵۰ و دیفن هیدرامین نوشته هردو ۸ساعته هستن من نمیدونم میتونم هردو رو باهم بدم یا نه؟؟حقیقتش انقد ناراحت شدم که دخترم باید انتی بیوتیک بخوره که حواسم نبود بپرسم.میخوام بدونم اینا تداخل دارویی دارن یا نه؟

5 پاسخ 513 بازدید


دوروز لکه بینی وسرگیجه درروز۱۴سیکل

سلام لازمه ک برم دکتر یکم سینه هامم تیرمیکشه

13 پاسخ 354 بازدید


رفلاکس شدید در بزرگسالان

سلام خانم دکترعزیز همسرم بیست ونه سالشه وخیلی وقته ک رفلاکس داره بدون هیچ دلیلی بالامیاره .چکاب کامل دادک هیچ مشکلی جزکمبود ویتامین دی نداشت بخاطررفلاکسش وزنش خیلی زیادنمیشه بنظرتون میشه بادارویی این رفلاکس کنترل کرد کلا سرکاره وراضی ب دکتررفتن نمیشه ممنون میشم راهنمایی مون کنید راستی هیچ بیماری زمینه ای نداره و فقط گاهی اوقات سیگارمیکشه

85 پاسخ 409 بازدید


احساس دستشویی در حاملگی

سلام دکتر اومای عزیزم
من احساس دستشویی دارم درحدی که احساس میکنم الان دستشویی میکنم ولی میرم دستشویی ندارم
استرس دارم گرفتم میخاستم ببینم مشکلی نیست ک

33 پاسخ 749 بازدید


رابطه فشارخون و کم خونی

سلام خانم دکتر و دوستان اومایی
خواستم بدونم آیا کم خونی میتونه باعث بالارفتن فشارخون هم بشه؟
مادر من کم خونی داره و فشارخونش هم باوجود دارو ک استفاده میکنه ب خوبی کنترل نمیشه....

49 پاسخ 396 بازدید


ارضا شدن زمان لانه گزینی

سلام خانم دکتر ارضا شدن زن در زمان لانه گزینی روی لانه گزینی تاثیر بد داره؟

35 پاسخ 17,597 بازدید


کنار بخاری نشستن در بارداری مشکلی داره؟

سلام دکتر عزیز و دوستای گلم
من خیلی سردم میشه،همش کنار بخاری دراز میکشم ،بنظرتون برا بارداریم مشکلی ایجاد نمیکنه؟؟

27 پاسخ 2,708 بازدید


زخم کردن سینه حین شیردهی

سلام.وقت بخیر.از وقتی پسر من دندونهای پایین رو در آورده مدام در حین شیردهی درحال گاز گرفتن سینم هست و امروز به قدری محکم این کارو کرد که حسابی زخم شد.از اول هم این عادت رو داشت فقط چون دندون نداشت مشکلی نداشتم ولی حالا خیلی اذیت میکنه و حتی دندونهای بالایی هم داره در میاد.راه حلی هست یا دیگه باید شیرخشکیش کنم.این چند روز خواستتم تا خیلی گشنه میشه بهش شیر بدم که به فکر اینکار نباشه اما فایده نداره.

6 پاسخ 346 بازدید


سلام پشت سرم خیلی درد میگیره و شب ها هم موقع خواب ب پهلو ..

سلام پشت سرم خیلی درد میگیره و شب ها هم موقع خواب ب پهلو ک میخوابم نفس تنگی میگیرم چکار کنم؟فشارخون دارم؟

37 پاسخ 602 بازدید


درد زیر دل در ۲۷ هفته

سلام خانم دکتر عزیزم
من الان ۲۷ هفته و ۴ روز هستم
من استراحت مطلق هستم بدلیل کوتاهی طول سرویکس و پساری دارم.
دیروز ناهار خورشت قیمه خوردم و نفخ کردم.
شب پهلوی چپم برا چند ثانیه درد توش پیچید که با تغییر وضعیت خوب شدم. امروز هم دوباره پهلوی چپم درد گرفت که با تغییر وضعیت خوب شد.

زیر دلم سمت چپ هم بعضی وقتا درد میکنه، که اونم با تغییر وضعیت خوب میشه. مخصوصا وقتایی که نشستم میخوام بخوابم یا برعکس.
نگرانم.

از وقتی هم پماد کلوتریمازول استفاده میکنم، موقع ادرار سوزش دارم
قبلا اصلا سوزش نداشتم.

44 پاسخ 514 بازدید


کاشت ناخن در بارداری

سلام دکتر جان ....آیا کاشت ناخن در بارداری ضرر داره؟؟؟

24 پاسخ 861 بازدید


مصرف دلستر تاریخ گذشته در شیردهی

سلام خانم دکتر وقت بخیر من الان سه قلپ دلستر خوردم دیدم مزش بده نگاه کردم دیدم ی ماه از تاریخ‌ش گذشته خطرناکه شیر میدم؟

22 پاسخ 1,335 بازدید


مولتی ویتامین و چاقی در بارداری

سلام وقتتون بخیر
ببخشید من تا الان که هفته ۲۸ هستم ۱۵ کیلو وزن اضافه کردم. ماه پیش که رفتم دکتر تو یه ماه پنج کیلو وزنم زیاد شده بود و دکتر مولتی ویتامینم رو قطع کرد. این ماه بدون مصرف مولتی ویتامین دو و نیم کیلو زیاد شده بودم که نرمال بود. ولی این ماه خودم هم سعی کردم زیاده روی تو خوردن نکنم و مقدار نون و برنجم و قندم رو کنترل کردم و شاید لضافه وزن نرمالم به خاطر رعایت کردنه خودم باشه نه به خاطر قطع مولتی ویتامین.
الان عذاب وجدان دارم که مولتی ویتامین نمیخورم یه موقع ریز مغذی ها به جنینم کم برسه و روی رشد و هوشش تاثیر بذاره و دوست دارم بخورم ولی دکترم گفت به خاطر وزنت نخور. نمیدونم چیکار کنم لطفا راهنماییم کنین. واقعا اینقد مولتی ویتامین رو وزن تاثیرش زیاده؟

27 پاسخ 692 بازدید


تیره شدن دندان های بچه یک ساله

خانم دکتر عزیز ودوستان سلام خسته نباشین دختر من حدودا از ۵ ماهگی شروع کرد به دندون درآوردن الان حدود ۱۲ تا دندون داره
قطره آهن ار اول لیپوزوفر فورت دادم الانم همین برند آبیش رو میدم
مدام مسواک انگشتی میزنم اما مینای دندون دخترم تیره شده😭😭چیکار کنم راهکار بدین لطفا
ضمنا بعد از قطره آهن هم با پارچه ومسواک تمیز میکنم هم آب میدم
شیر شب هم نمیخوره

52 پاسخ 437 بازدید


تفسیر ازمایش خون nt

سلام دکتر جان و دوستان ازمایش خون غربالگری اول رو تفسیر میکنید لطفا

21 پاسخ 493 بازدید