من پولیپ داشتم
قبل اینکه بردارم عکس رنگی میخواست بیمارستان
که من قبلش انداخته بودم از اون متوجه شده بودم
پولیپ رو با هیستروسکوپی جراحی کردین ؟
قبلا هیستروسکوپی شدم اصلا درد نداشت
نه بابا عکس رنگی ۵ دقیقه در حد اینکه انگار رحمتو شستشو بدن یه همچین حالتی
درد داره ولی به نظرم خیلی قابل تحمله
بازم شک داری میتونی با بی حسی انجام بدی
من اول گفت بیهوشی
کلی هم امضا و اینا
ولی بی حسی از کمر زدن تا چند ماه داغون بودم
ولی تو بیمارستان تا وقتی دستشویی نرفتم درد داشتم بعدش تموم شد
من با بی هوشی بودم
یه بیهوشی کوتاه یه ربعه
بیدارم شدم هیچ دردی نداشتم
البته واسه بعضیا هم دردش قابل تحمله
من خیلی درد داشتم در حد مثلا ۳ دیقه ولی وحشتناک
قابل تحمله چون خیلی زود تموم میشه منتها میگم خیلی درد داره
تو موقیت قرار بگیریم مجبوری تحمل میکنیم😬😬
سلام جان دلم
بله به تشخیص دقیق تر کمک میکند 💓