خیلی حالم بد😭😭😭
سرکلاژ کردم ۱۹هفته و ۶روز
۲۰هفته و ۵روز اب دورجنین ۱۴بود
ترشحاتم ابکی شیری رنگ چسبناک شد رفتم امینوشور دادم منفی شد
امروز رفتم ۲۵هفته و ۵روز سونو اب دورش شده ۹.۷۵ چرا اینقد کم شده😭😭😭
دیابت بارداریم دارم انسولین میزنم نمیتونم هرچیزی بخورم وزنشم ب نسبت کم😭 ۷۷۵گرم
چکار کنم حالم خیلی بد نکنه بچن طوریش بشه؟ اب دورش چرا کم شده اخه
پرسش (1401/11/04):
اب دور جنین توروخدا راهنمییام کنید
2624
155
1401/11/04
سوال کننده
0
1401/11/04
Maryam pormehr
امتحان کردی ببینی نشتی داری؟
0
1401/11/04
Maryam pormehr
در طول روز مصرف مایعات داری؟
1
1401/11/04
مامان محمد حسین
دیقا مشکلی که من داشتم!!🫤
0
1401/11/04
سوال کننده
هفته ۲۲ تست دادم منفی شد
0
1401/11/04
مامان محمد حسین
آب دورش کم نشده عزیزم
قندت کنترول شده
آب دورش تازه به حالت نرمال اومده!!
قندت کنترول شده
آب دورش تازه به حالت نرمال اومده!!
0
1401/11/04
سوال کننده
درحد داروهام بخورم فقط
0
1401/11/04
مامان محمد حسین
منم دو سه بار تست امی شور دادم و منفی بوده
0
1401/11/04
سوال کننده
میترسم از اب دورش😭
0
1401/11/04
مامان محمد حسین
برا من ۱۹ بود فک کنم
اومد ۱۱_۱۲🫤
دکترمم گف نرماله چون قندت کنترول شده آبش الان نرماله
اومد ۱۱_۱۲🫤
دکترمم گف نرماله چون قندت کنترول شده آبش الان نرماله
0
1401/11/04
مامان محمد حسین
نه نترس چیزی نیس
منم خیلی قفلی زده بودم رو این موضوع🫤
منم خیلی قفلی زده بودم رو این موضوع🫤
0
1401/11/04
nafas shiramin
مایعات زیاد مصرف کن گلم
0
1401/11/04
رها ایمانی
عزیزم از کی دیابت گرفتی
0
1401/11/04
سوال کننده
چرا نباید از بارداریم لذت ببرم
0
1401/11/04
سوال کننده
درحد ۵تا لیوان در روز میخورم
0
1401/11/04
سوال کننده
همراه داروهام
0
1401/11/04
سوال کننده
اولش
0
1401/11/04
رها ایمانی
از هفته ی چند انسولین میزنی چون منم دیابت دارم
1
1401/11/04
fatem F
عزیزم با توجه به شرایطت دکتر باید بگه خوبه یا نه ، فردا برو دکترت تا اون موقع هم الکی خودتو اذیت نکن
1
1401/11/04
رها ایمانی
ولی آب دور جنین شما کم نیست حداقل آب تو این هفته بید ۷.۸۷ باشه که برای شما از ۹ بیشتر پس کم نیست به خودت استرس نده
0
1401/11/04
مامان محمد حسین
بیخیالی طی کن لذت میبری
مایعات و زیاد بخور فقط🙄
مایعات و زیاد بخور فقط🙄
1
1401/11/04
رها ایمانی
برای وزن گیری بچتون هم آجیل کباب اواکادور بخور
1
1401/11/04
Ati
خیلی آب کم میخوری، خیلی خیلی بیشترش کن، یه بطری یک و نیم لیتری بذار کنارت و تند تند بخور
عزیزم آب دور بچه منم از ۱۵ اومد ۱۰، تا جایی که میتونستم آب خوردم ماه بعد اومد ۱۲
منم چون مثل خودت خیلی آب کم میخوردم آبش کم شده بود
عزیزم آب دور بچه منم از ۱۵ اومد ۱۰، تا جایی که میتونستم آب خوردم ماه بعد اومد ۱۲
منم چون مثل خودت خیلی آب کم میخوردم آبش کم شده بود
0
1401/11/04
مامان آروشا کوچولو
اب زیاد بخور
منم کم میخوردم کم شد
منم کم میخوردم کم شد
0
1401/11/04
سوال کننده
دقیق یادم نیس ۹ ۱۰
0
1401/11/04
سوال کننده
خیلی حال روحیم بد خیا
0
1401/11/04
زیبا 🐥🐥
رها جان ناراحت نباش آب 5 ليوان كمه سعى كن 10 ليوان بخورى هر روز😍
0
1401/11/04
زیبا 🐥🐥
حال روحيت بد باشه بيشتر واسه بچت ضرر داره بسپر به خدا تو تلاشت رو بكن،
0
1401/11/04
سوال کننده
از الان میخورم
اونموقع ۱۴ بود هم تحرکم زیاد بود هم مایعات خیلی میخوردم
بعد سرکلاژ اسنراحتم رو ب مطلق مصرف مایعانم کم سرویس رفتم زیاد
اونموقع ۱۴ بود هم تحرکم زیاد بود هم مایعات خیلی میخوردم
بعد سرکلاژ اسنراحتم رو ب مطلق مصرف مایعانم کم سرویس رفتم زیاد
0
1401/11/04
سوال کننده
اشتهام کم شد۷
0
1401/11/04
سوال کننده
ای وی اف کردم سختمه اروم باشم ت این شرایط
0
1401/11/04
سوال کننده
دعاکن ازمنم بیا بالا
0
1401/11/04
سوال کننده
ازالان میخورم
0
1401/11/04
Ati
آب بخور میاد بالا تضمینی، شک نکن👌🏻 استرسم به خودت وارد نکن
منم انقدر ترسیده بودم که میگفتم برم سرم تزریق کنم آبش بیاد بالا، ولی با همون آب خوردن اومد بالا
روزی حداقل ۸ تا ۱۰ تا لیوان آب بخور
منم انقدر ترسیده بودم که میگفتم برم سرم تزریق کنم آبش بیاد بالا، ولی با همون آب خوردن اومد بالا
روزی حداقل ۸ تا ۱۰ تا لیوان آب بخور
0
1401/11/04
زیبا 🐥🐥
انشالله كه هيچى نميشه بچه ات رو سالم بغل ميكنى🙏🙏
0
1401/11/04
ghazal .
منم اب دور جنین کم شده بود دکترم گفت روزی ۴ لیتر مایعات بخور من در روز ۱۶ لیوان اب میخوردم
0
1401/11/04
شادی .
سلام عزیزم
سعی کن آب بیشتری بخوری اگر سختته یا میل به اب نداری چند قطره لیمو یا چند برش خیار داخل ابت بنداز که طعم بگیره راحتتر بخوری
برای اینکه بفهمی آب کافی میخوری یا نه به رنگ ادرارت توجه کن باید رو به سفید باشه
خیار و کاهو هم اب زیادی داره دائم مصرف کن
سعی کن آب بیشتری بخوری اگر سختته یا میل به اب نداری چند قطره لیمو یا چند برش خیار داخل ابت بنداز که طعم بگیره راحتتر بخوری
برای اینکه بفهمی آب کافی میخوری یا نه به رنگ ادرارت توجه کن باید رو به سفید باشه
خیار و کاهو هم اب زیادی داره دائم مصرف کن
0
1401/11/04
مامان محمد حسین
منم ای وی اف بودم😃😃🖐
0
1401/11/04
رها ایمانی
منم ای وی اف هستم🖖
0
1401/11/04
پریسا مامان روشا و رویسا 💫💫
هندوانه ، آب ،کاهو ،خیار بخور
0
1401/11/04
🤍ننه آرتمیس 🤍
عزیزم اگر آمینوشور منفی شده یعنی نشتی نداری.بخاطر دیابت آب دورش کم شده. مایعات مصرف کن. قندت رو هم کنترل کن. رژیم های خوبی هستند که جنین وزن بگیره و شما قندت کنترل بشه. از متخصص کمک بگیر. مثلا برنج و نون و ماکارانی رو قطع کن بجاش پروتئین مرغ گوشت جایگزین کن
0
1401/11/04
سوال کننده
اره
فردا میزم دکتر خودم بازم میگم ت مطب ازم تست بگیره یا میرم بیمارستان باز تست بگیره خیالم راحت شه
استراحت مطلقم بخاطر سرکلاژ دگترم گف نیاز نیی نسبی باشه استراحتت اما من رو ب مطلقم
ممکن بخاطر اون باشه؟مایعانم کم شده اون زمان ۱۴لود خیلی اب میخوردم الان در روز ۵ ۶ لیوان اونم بخاطر قرصام
فردا میزم دکتر خودم بازم میگم ت مطب ازم تست بگیره یا میرم بیمارستان باز تست بگیره خیالم راحت شه
استراحت مطلقم بخاطر سرکلاژ دگترم گف نیاز نیی نسبی باشه استراحتت اما من رو ب مطلقم
ممکن بخاطر اون باشه؟مایعانم کم شده اون زمان ۱۴لود خیلی اب میخوردم الان در روز ۵ ۶ لیوان اونم بخاطر قرصام
0
1401/11/04
سوال کننده
وزن ۷۷۸برای جنین ۲۵هفته و ۵ردوز کمه؟
بهم گف ا اس ا بخور
تغذیت درست کن انسولینت بیشتر گن
چون خودم ۳ماه اول ۷کیلو گم کردم تاالانم هیچی اضاف نکردم
بهم گف ا اس ا بخور
تغذیت درست کن انسولینت بیشتر گن
چون خودم ۳ماه اول ۷کیلو گم کردم تاالانم هیچی اضاف نکردم
0
1401/11/04
🤍ننه آرتمیس 🤍
اتفاقا وزنش خوبه. می تونی وزنشو با اوما تطبیق بدی ببینی خوبه یا نه. بعدم تا هفته های ۳۰ ۳۲ نگران وزن نباش. اما آب دورش مهمه. حتما رعایت کن مایعات زیاد بخور. دیابت رو کنترل کن. ظرف یکی دو هفته اکی میشه
1
1401/11/04
سوال کننده
من اینبچه رو از خدا گرفتم با ای وی اف دعا کنید برام توروخدا😭
0
1401/11/04
🤍ننه آرتمیس 🤍
ترشحات تو بارداری طبیعیه. نگرانش نباش. انقدر هم استرسی و ناامید نباش گلم. هم برای دیابت مضره هم برای جنین
0
1401/11/04
🤍ننه آرتمیس 🤍
خود خدا برات نگهش میداره. توکل داشته باش. مشکل خاصی هم که نداری انقدر ناامیدی.
0
1401/11/04
🤍ننه آرتمیس 🤍
سر خودتو گرم کن. به چیزای بد فکر نکن
0
1401/11/04
سوال کننده
نگران آب دور جنینم
الانم سونو دیدم نوشتهac عقب تر از سن بارداری ۱هفته
مستعدiugr😭
الانم سونو دیدم نوشتهac عقب تر از سن بارداری ۱هفته
مستعدiugr😭
0
1401/11/04
🤍ننه آرتمیس 🤍
آهان. بخاطر کمبود آب مستعد iugr هستی.
0
1401/11/04
🤍ننه آرتمیس 🤍

0
1401/11/04
🤍ننه آرتمیس 🤍
تو هفته شما باید بین ۷۸ تا ۲۱۳ باشه. نرمالش ۱۵۲ هست. پس اونقدراهم کم نیستی.
0
1401/11/05
🤍ننه آرتمیس 🤍
Ac هم پزشک گفت تا دو هفته اختلاف پیش میاد و جای نگرانی نیست
0
1401/11/05
سوال کننده
جالبیش اینه شنبه رفتم سونو اورژانسی واسه صعیف شدن حرکتش زده سفالیک و ac هم خوب بود عقب نبود و گف اب دورش نرمال اما عدد نداد (سونوگرافیست)
بعد ۴روز امروز شده عرضی و میگن ac یک هفته عقبتره و مستعدiugr (پریتانولوژیست) الینه دکتر امروز نگف آبش کم یا ن
من خودم با سونو ۵هفته قبلم مقایسه کردم میگم کم شده
بعد ۴روز امروز شده عرضی و میگن ac یک هفته عقبتره و مستعدiugr (پریتانولوژیست) الینه دکتر امروز نگف آبش کم یا ن
من خودم با سونو ۵هفته قبلم مقایسه کردم میگم کم شده
0
1401/11/05
سوال کننده
ممکن صربات ضعیفش بخاطر عرضی شدنش؟
جفتمم قدامی باعث شده ضعیفتر حس کنم
جفتمم قدامی باعث شده ضعیفتر حس کنم
0
1401/11/05
سوال کننده
الان از سرشب از دکتر اومدم تند تند دارم آب میخورم
بلافاصله جام ت سرویس بهداشتی
خب این آب گ من هرجقد بخورم دفع میکنم هیجی ازش ب کیسه بچه میرسع؟
بلافاصله جام ت سرویس بهداشتی
خب این آب گ من هرجقد بخورم دفع میکنم هیجی ازش ب کیسه بچه میرسع؟
0
1401/11/05
🤍ننه آرتمیس 🤍
خب بچه تکون میخوره میچرخه یه دقیقه عرضی یه دقیقه سفالیک تو هفته های شما. حرکاتش هم از هفته ۲۸ که دقیق حس میشه چون منم جفتم قدامیه. یه هفته عقب بودنac هم اشکال نداره.
0
1401/11/05
🤍ننه آرتمیس 🤍
😂 هدفمند مایعات مصرف کن
0
1401/11/05
🤍ننه آرتمیس 🤍
ولی چند روز دیگه که مراجعه کردی برای سونو بعدی ازشون بخواه ارگان های داخلی رو چک کنن که خیالت بابت کم بودن ac راحت بشه
0
1401/11/05
سوال کننده
امروز همه چیزش چک کردم نرمال بود ستون فقرات کلیه مثانه و....
ولی بازم میگ هفته دگه برام سونو بزنه برم چک بشه
تاهفته بعدم قشنگ بخودم میرسم سویق میخورم
موز شیر کباب بستنی حلیم
مایعاتمم زیاد میکنم
امیدوارم لیدی میل هم برام بنویسه حداقل بچم وزن بگیره زود بدنیا اومد وزنش خوب باشه
ولی بازم میگ هفته دگه برام سونو بزنه برم چک بشه
تاهفته بعدم قشنگ بخودم میرسم سویق میخورم
موز شیر کباب بستنی حلیم
مایعاتمم زیاد میکنم
امیدوارم لیدی میل هم برام بنویسه حداقل بچم وزن بگیره زود بدنیا اومد وزنش خوب باشه
1
1401/11/05
. .
منم مشکل تو رو داشتم سرکلاژ بودم ای دور جنین کم شد انسولین میزدم
دکتر برا من سرم نوشت و ی شب درنیون ان اس تی میدادم
دکتر برا من سرم نوشت و ی شب درنیون ان اس تی میدادم
0
1401/11/05
سوال کننده
اب دور جنین چند بود؟
هفته چندمتوجه سدین ؟
چندهفته زایمان کردید؟
ایا سرم و مایعات تاثیری داشت
هفته چندمتوجه سدین ؟
چندهفته زایمان کردید؟
ایا سرم و مایعات تاثیری داشت
0
1401/11/05
. .
اب دور جنین ۸ بود
هفته ۳۲
۳۸ هفته و ۲ روز زایمان کردم
هفته ۳۲
۳۸ هفته و ۲ روز زایمان کردم
0
1401/11/05
. .
با سرم درمانی حل میشه اصلا نگران نباش
0
1401/11/05
. .
فقط چون دیابت داری خیلی باید حواست باشه ب حرکت جنین
0
1401/11/05
سوال کننده
دیابتمم نمیشه گف دیابت موندم چرا دکتر امسولین داده
فقط ناشتام بالا اومم بین ۹۰ تا ۱۰۳ در رفت و امد
فقط ناشتام بالا اومم بین ۹۰ تا ۱۰۳ در رفت و امد
0
1401/11/05
. .
ان اس تی هم میدادم
دکتر برام ی سرم بزرگ نوشت بعد گفت ۱ هفته بعدش برو سونو ،سونو برو ی جای دیگه
دکتر برام ی سرم بزرگ نوشت بعد گفت ۱ هفته بعدش برو سونو ،سونو برو ی جای دیگه
0
1401/11/05
. .
انسولین کنترل میکنه چیز بدی نیست
0
1401/11/05
سوال کننده
اره اینبار میگم نامه بنویسه برم میش ینفر ک خیلی خوبه و سخت نوبت میده نامه داشته باشم راحت ترم
0
1401/11/05
. .
اصلا نگرااان نباش
0
1401/11/05
سوال کننده
خیلی ناشتا و بعد غذاهاسون بالا انسولین نمیزنن
0
1401/11/05
سوال کننده
خیلیا
0
1401/11/05
. .
برا وزنشم من کوبیده میخوردم ،سیته مرغ
0
1401/11/05
سوال کننده
نگران ک هستم
چون ای وی اف کردم
سرکلاژم
گفتم نهایت دگه زود زایمان کنم ۳۶ ب بعد الان بااین شرایط نمیدونم چی قراره پیش بیا
چون ای وی اف کردم
سرکلاژم
گفتم نهایت دگه زود زایمان کنم ۳۶ ب بعد الان بااین شرایط نمیدونم چی قراره پیش بیا
0
1401/11/05
سوال کننده
خودت درست میکردی
0
1401/11/05
. .
دکتر من گفت میتونم قرص بدم ولی تو سرکلاژی تحرک نداری میترسم قندت بره بالا برا بچه خطر داره
1
1401/11/05
. .
بیشتر مواقع از بیرون میگرفتیم
0
1401/11/05
سوال کننده
یعمی انسولین بهترع ؟
من حس میکنم چون خودم استراحتم رو ب مطلق کردم اسپرین و هپارینم نداشتم اینجوری شدم
ازاونطرفم مایعاتم کم مصرف میکردم ولی زیاد سرویس میرفنم
من حس میکنم چون خودم استراحتم رو ب مطلق کردم اسپرین و هپارینم نداشتم اینجوری شدم
ازاونطرفم مایعاتم کم مصرف میکردم ولی زیاد سرویس میرفنم
0
1401/11/05
. .
استرس و بزار کنار قندت میره بالا
هیچی نیست نکران نیاش
هیچی نیست نکران نیاش
0
1401/11/05
. .
من اسپزین میخوردم
0
1401/11/05
. .
کاهو بخور،اب بخور میوه های ابدار
0
1401/11/05
سوال کننده
دقیقا صبحا ک چک میکنم قندم
متوجه شدم ب تغذبه خیلی ارتباط نداره
یکی استرس یکی هم اینکه جند روز پشت یرهم شیرینی و کیک خامه بخورم میره بالا اونم خیلیییییی بره میره رو ۱۰۰ نهایت ۱۰۳
متوجه شدم ب تغذبه خیلی ارتباط نداره
یکی استرس یکی هم اینکه جند روز پشت یرهم شیرینی و کیک خامه بخورم میره بالا اونم خیلیییییی بره میره رو ۱۰۰ نهایت ۱۰۳
0
1401/11/05
. .
نگران نباش توکل کن ب خدا
0
1401/11/05
. .
دکترت سرم میده اکی میشی
0
1401/11/05
سوال کننده
من دکتزم گف مطلق مشی نسبی
چون هپارین و اسپرین نداری
من گوش ندادم ب حرفش دیدم همه میگن سرکلاژیا باید مطلق شن منم بیشتر خوابیدم
چون هپارین و اسپرین نداری
من گوش ندادم ب حرفش دیدم همه میگن سرکلاژیا باید مطلق شن منم بیشتر خوابیدم
0
1401/11/05
. .
من نسبی بودم ،من با ماشین مسافرت ۶ ساعته هم رفتم
0
1401/11/05
سوال کننده
انشاا
برا اطمینان میگم تست امینوشورم بگیره خیالم راحت شه
بعدسرکلاژ ترشحانم ابکی س اپا تست منفی شد
الان خیلی ترشحات ابکیم کمتر شده و اونمقداریم هس سفید و شیری رنگ
ولی بازم میگم تسن بگیرع
برا اطمینان میگم تست امینوشورم بگیره خیالم راحت شه
بعدسرکلاژ ترشحانم ابکی س اپا تست منفی شد
الان خیلی ترشحات ابکیم کمتر شده و اونمقداریم هس سفید و شیری رنگ
ولی بازم میگم تسن بگیرع
0
1401/11/05
. .
تست بده ولی هیچی نیس نگران نباش
0
1401/11/05
سوال کننده
اشتیاع کردم مطلق شدم خونرسانی کم شد
اب دورس کم شد
ازاونطرفم تکرر ادرار داشتم ابم کم میخوردم
اب دورس کم شد
ازاونطرفم تکرر ادرار داشتم ابم کم میخوردم
0
1401/11/05
. .
بچت دختره؟
0
1401/11/05
سوال کننده
الانم ک اب نیخورم تند تند میرم سرویس خب این آب هیچیش ب بچه نمیرسه
0
1401/11/05
سوال کننده
ن پسره
0
1401/11/05
. .
تو خونه قدم بزن ،تفریح برو ،مهمانی ب خودت سخت نگیر
پیاده روی نکن،رابطه نداشته باش
پیاده روی نکن،رابطه نداشته باش
0
1401/11/05
. .
هفته های اخر هر ۱۰دقیقه میری دسشویی
0
1401/11/05
. .
بسلامتی عزیزم
0
1401/11/05
. .
ای وی اف کردی چ عجبی ۲ تا نشد؟
0
1401/11/05
سوال کننده
رابطه ک از اول نداشتم
بدون دخول یکبار ارضا شدم ماه های اول لکه دیدم دیگه همونم نذاشتم بشم
چون ای وی افی بودم
بدون دخول یکبار ارضا شدم ماه های اول لکه دیدم دیگه همونم نذاشتم بشم
چون ای وی افی بودم
0
1401/11/05
. .
منم اصلا رابطه نداشتم
0
1401/11/05
سوال کننده
بیحکمت نبود
همین یدونه جگر منو درآورد
دوتا بودن مرده بودم
همین یدونه جگر منو درآورد
دوتا بودن مرده بودم
0
1401/11/05
. .
انسولین چی میزنی؟لوومیر یا نورپید؟
0
1401/11/05
. .
منم بارداریم خ بدددد بود
0
1401/11/05
سوال کننده
دکترپریتانولوژیستم ک سونوم کرد عصری هیچی نگف اب دورش کم یا خوب نیس اصلا صحبتی نکرد
فقط متوجه سد وزن ۷کیلو کم کردم الانم هیجی اضافه نکردم گف حتما باید ب تغذیت برسی ک بچه رشدش کم نشه
Acسونو شنبه دادم خوب بود
امروز گف ۱هفته عقبه
میتعد iugr
فقط متوجه سد وزن ۷کیلو کم کردم الانم هیجی اضافه نکردم گف حتما باید ب تغذیت برسی ک بچه رشدش کم نشه
Acسونو شنبه دادم خوب بود
امروز گف ۱هفته عقبه
میتعد iugr
0
1401/11/05
سوال کننده
نمیدونم ی نارنجی قبل شام
یک سبز قبل خواب
یک سبز قبل خواب
0
1401/11/05
. .
گوشت بخور اکی میشه
0
1401/11/05
. .
همیناس ک من میزدم
0
1401/11/05
سوال کننده
ازمنم افتضاح بود
یعنی هرکی بهم میگه بعدا دلت برا این روزا تنگ میشه میخوان گلوش بگیرم خفش کنم
تنها روزایی ک میخوام زودتر بسلامتی تموم شه
یعنی هرکی بهم میگه بعدا دلت برا این روزا تنگ میشه میخوان گلوش بگیرم خفش کنم
تنها روزایی ک میخوام زودتر بسلامتی تموم شه
0
1401/11/05
. .
بخدا اسم بارداری میاد من گریم میگیره
ب شوهرم میگمحال روحیم داغونخ
ب شوهرم میگمحال روحیم داغونخ
0
1401/11/05
. .
راستی تو بیمارستان حتماااا بگی انسولیت میزنی
0
1401/11/05
. .
من شیر نداشنم ۲ ماه اولدخخخخخ کم
0
1401/11/05
سوال کننده
خودم حس میکنم چون چندماه دارو و امپول هورمونی میزدم چاق شدم بعد اون ک دیکه داروهای هورمونی نخوردم وزنم کم شد برگشت ی حالت عادیش
دکار تغذیه قبل بارداری رفتم واسه لاغری گف چربی نداری تماما پف داری و ورم بخاطر داروهایی استفاده میکنی
دکار تغذیه قبل بارداری رفتم واسه لاغری گف چربی نداری تماما پف داری و ورم بخاطر داروهایی استفاده میکنی
0
1401/11/05
. .
گفتن از دیابت
0
1401/11/05
سوال کننده
میگم ساید بخاطر اینه
چون قبل استفاده دارو هورمونی ۷۳ بودم دقیقا مثل الان
چون قبل استفاده دارو هورمونی ۷۳ بودم دقیقا مثل الان
0
1401/11/05
. .
شاید
0
1401/11/05
. .
من کل بارداریم ۸ کیلو اضاف کردم
0
1401/11/05
سوال کننده
منم افتضاحم پارسال سقط کردم افسردگی شدید گرفتم
۶ ۷ماه رفتم شهر دگه زندگی کردم برگشتم شروع کدم مساوره رفتن بعدش ای وی اف کردم تا ۴ماهگی بخاطر پلها نرفتم مشاورع بعدشم ک اومدم برم سرکلاژ کردم کاش شرایطم خوب بود مساورع میرفتم حالم خوب میشد
۶ ۷ماه رفتم شهر دگه زندگی کردم برگشتم شروع کدم مساوره رفتن بعدش ای وی اف کردم تا ۴ماهگی بخاطر پلها نرفتم مشاورع بعدشم ک اومدم برم سرکلاژ کردم کاش شرایطم خوب بود مساورع میرفتم حالم خوب میشد
0
1401/11/05
سوال کننده
کی باید بگم؟موقع زتیمان یا ن برای سرم
0
1401/11/05
. .
منم سقط داستم توکل بخدا الان دخترم کنارمه
0
1401/11/05
. .
زایمان،برا سرم ،برا ان اس تی
0
1401/11/05
سوال کننده
موقع امپول ریه هم ک باید بگم انسولینم بیشتر کنن
0
1401/11/05
سوال کننده
ان اس تی نرفتم تاحالا
خوب گفتی عزیزم
حتما میگم
خوب گفتی عزیزم
حتما میگم
0
1401/11/05
. .
من نزدم
0
1401/11/05
. .
گفت امپول ریه قندت و میبره بالا
0
1401/11/05
. .
عزیز من برم دخترم بیدار شد اگ سوالی داشتی تاپیک بزن اسمم وفا
0
1401/11/05
سوال کننده
بمن گف میدم بهت
دکتر غددم سوال کردم گف اشکال نداره فقط از ۳روز قبل زدن رژیم رعایت کن بعدشم دز انسولینت ۳واحد بیشتر کن تا ۳روز بعدش
هروعده هم قتدت چک کن
دکتر غددم سوال کردم گف اشکال نداره فقط از ۳روز قبل زدن رژیم رعایت کن بعدشم دز انسولینت ۳واحد بیشتر کن تا ۳روز بعدش
هروعده هم قتدت چک کن
1
1401/11/05
. .
من دیابتم خ بالا بود ب ۲۶۰ میرسید
0
1401/11/05
سوال کننده
حتما عزیزم فقط موقع سیر دادن توروخدا برامن دعا کن
منم بچم سالم ت بغلم بگیرم
بعد این همه سختی
منم بچم سالم ت بغلم بگیرم
بعد این همه سختی
1
1401/11/05
. .
توکلت بدخدا باشه
اون ارحم الراحمین
استرس نداشته باش
من و ببین شرایط تو رو داشتم
اون ارحم الراحمین
استرس نداشته باش
من و ببین شرایط تو رو داشتم
0
1401/11/05
زینب س
عزیزم ۱۴ رو ب بالا بوده قند کنترل شده اومده پایین خب الاننرمال ترینحالته
0
1401/11/05
زینب س
نگرانچی هسی
0
1401/11/05
پزشک اوما
سلام مامان جان
لطفا عکس گزارش سونوگرافی را ارسال کنید تا ببینم
لطفا عکس گزارش سونوگرافی را ارسال کنید تا ببینم
0
1401/11/05
سوال کننده

0
1401/11/05
سوال کننده
خدمت شما خانم دکتر
درحالیکه شنبه هم رفتم سونو اما همه چیز ابعاد و سایز مناسب داشت
درحالیکه شنبه هم رفتم سونو اما همه چیز ابعاد و سایز مناسب داشت
0
1401/11/05
سوال کننده

0
1401/11/05
سوال کننده
اینم سونو شنبه هستش
از دیشب ک تند تند آب میخورم بخاطر آب دور جنین حرکتاش خوب شده فقط نمیتونم ب پهلو چپ بخوابم قسمتی ک سرش هست چون درد میگیره دلم ولی ب پهلو راست میشم خوب میشه دردم
دیروزم دکتر حرفی از آب دورجنین نزد ک کم یا خوب نیست و.. اما مقایسه کردم با ۵هفته قبل ک ۱۴بود(اون زمان بشدت مایعات مصرف میکردم بعد سرکلاژم بود )
نگرانیم خیلی شده
از دیشب ک تند تند آب میخورم بخاطر آب دور جنین حرکتاش خوب شده فقط نمیتونم ب پهلو چپ بخوابم قسمتی ک سرش هست چون درد میگیره دلم ولی ب پهلو راست میشم خوب میشه دردم
دیروزم دکتر حرفی از آب دورجنین نزد ک کم یا خوب نیست و.. اما مقایسه کردم با ۵هفته قبل ک ۱۴بود(اون زمان بشدت مایعات مصرف میکردم بعد سرکلاژم بود )
نگرانیم خیلی شده
0
1401/11/05
سوال کننده
قندمم قبل بارداری عصبی بود
بارداری اوایل شد ۱۰۰ بعد شد ۱۴۰
انسولین شروع کردم دیگه همیشه زیر ۱۰۰ بود
تا ی مدته همیشه زیر ۹۵ بود یعنی حتی ۸۸ ۷۹ هم میشد
دوباره استرس اومد سراغم رسید ب ۱۰۳
باتغذیه خیلی نهایت بشه ۹۷
اما استرس بیشترش میکنه
درکل میشع گف بین ۸۸ تا ۱۰۳ در رفت و امد قندم
بیشتر بین ۸۸ تا ۹۳ ۹۴ ثابت
بارداری اوایل شد ۱۰۰ بعد شد ۱۴۰
انسولین شروع کردم دیگه همیشه زیر ۱۰۰ بود
تا ی مدته همیشه زیر ۹۵ بود یعنی حتی ۸۸ ۷۹ هم میشد
دوباره استرس اومد سراغم رسید ب ۱۰۳
باتغذیه خیلی نهایت بشه ۹۷
اما استرس بیشترش میکنه
درکل میشع گف بین ۸۸ تا ۱۰۳ در رفت و امد قندم
بیشتر بین ۸۸ تا ۹۳ ۹۴ ثابت
0
1401/11/05
پزشک اوما
عزیزم ،نکته اول اینکه نگران نباشید حجم مایع آمنیوتیک هنوز در محدوده طبیعی قرار دارد و صرفا باید مراقبت بیشتر داشت، حداقل 10 لیوان در طی روز مایعات و آب بخورید و با موافقت پزشک یک تا دو نوبت سرم درمانی هم انجام شود. چه مکمل هایی مصرف میکنید ؟
0
1401/11/05
سوال کننده
امروز رفتم دکتر
حرفی از سرم درمانی نزدن خانم دکتر فقط گفتن برو تست امینوشور ک رفتم منفی بود
خودمومایعاتم از دیروز خصوصا آب زیاد کردم
گفتن acهم خیلی کم نیس فقط ۱هفته موردی نداره اونم بخاطر اینه ک تغذیه نامناسب داشتم(در روز شاید فقط دووعده غذا اونم کم میخوردم قبلا آب خیلییی کم میخوردم فقط واسه قرصام ولی خیلی سرویس بهداشتی میرفتم)
از دیروز مصرف آبم زیاااد کردم دوسه تا بطری ۱ونیم میخورم در روز بااینکه بلافاصبه جام ت دسشویی
امروز بهم پودر ترومام دادن روزی دوبار باید بخورم جون دکتر چیزی نگفتن اما روی قوطی زده روزی دوبار؟
انوکسا دادن و اسپرین بهم بنظرتون تاثیری دارن؟ انوکسا بازو بزنم اشکال نداره؟
اکتی ناتال _ویتامین د_آهن_ امپول هفتگی_یک شب درمیان شیاف _ ایزوپرین مصرف میکنم انسولینم میزنم شبی دو واحد
مایعات بخورم تاثیری داره برای آب دور جنین؟؟خبلی نگرانم
دکترم گفت ۳۰ هقته سونو تکرار کنم و برم پیششون تا بتا برام بنویسن
حرفی از سرم درمانی نزدن خانم دکتر فقط گفتن برو تست امینوشور ک رفتم منفی بود
خودمومایعاتم از دیروز خصوصا آب زیاد کردم
گفتن acهم خیلی کم نیس فقط ۱هفته موردی نداره اونم بخاطر اینه ک تغذیه نامناسب داشتم(در روز شاید فقط دووعده غذا اونم کم میخوردم قبلا آب خیلییی کم میخوردم فقط واسه قرصام ولی خیلی سرویس بهداشتی میرفتم)
از دیروز مصرف آبم زیاااد کردم دوسه تا بطری ۱ونیم میخورم در روز بااینکه بلافاصبه جام ت دسشویی
امروز بهم پودر ترومام دادن روزی دوبار باید بخورم جون دکتر چیزی نگفتن اما روی قوطی زده روزی دوبار؟
انوکسا دادن و اسپرین بهم بنظرتون تاثیری دارن؟ انوکسا بازو بزنم اشکال نداره؟
اکتی ناتال _ویتامین د_آهن_ امپول هفتگی_یک شب درمیان شیاف _ ایزوپرین مصرف میکنم انسولینم میزنم شبی دو واحد
مایعات بخورم تاثیری داره برای آب دور جنین؟؟خبلی نگرانم
دکترم گفت ۳۰ هقته سونو تکرار کنم و برم پیششون تا بتا برام بنویسن
0
1401/11/05
سوال کننده
چه مراقبتایی باید انجام بدم برای اب جنین؟
من سرکلاژم بیشنر استراحت میکنم
قبلا ۵ ۶ لیوان در روز شاید اب میخوردم
اما تز دیروز بیشترش گردم
من سرکلاژم بیشنر استراحت میکنم
قبلا ۵ ۶ لیوان در روز شاید اب میخوردم
اما تز دیروز بیشترش گردم
0
1401/11/06
پزشک اوما
جان دلم بله روزی دو پیمانه ترومام بخورید. حتما وضعیت تغذیه را بهبود بدهید و انواع گوشت ها از گوشت قرمز گرفته تا گوشت سفید را به شکل کبابی در برنامه غذایی خود قرار دهید. برای دوبار در هفته ماهی از انواع کم جیوه مانند قزل آلا بخورید. انواع حبوبات، به ویژه لوبیا و عدس را بیشتر مصرف کنید. روزانه قارچ کبابی بخورید. آجیل خام و انواع مغزیجاتی که خام هستند همچون مغز تخمه را به صورت روزانه مصرف کنید. روزی یک عدد تخم مرغ بخورید. به پهلوی چپ دراز بکشید و حتما انوکساپارین و آسپرین شروع شود بله در مدیریت شرایط شما تاثیر قابل توجهی دارند. تزریق انوکساپارین در بازو بلامانع هست اما احتمال وقوع کبودی بیشتر است.
و قطعا افزایش مصرف مایعات در بهبود حجم مایع آمنیوتیک موثر است به ده لیوان در روز برسانید 🌹
و قطعا افزایش مصرف مایعات در بهبود حجم مایع آمنیوتیک موثر است به ده لیوان در روز برسانید 🌹
1
1401/11/06
سوال کننده
ممنونم خانم دکتر
هفته اینده برم سونو برای اینکه بالا اومده یا ن حجم مایع ؟
و اینکه بجه از چند هقته باوجود زدت امپول ریه در۳۰هفتگی زنده میمونه؟
هفته اینده برم سونو برای اینکه بالا اومده یا ن حجم مایع ؟
و اینکه بجه از چند هقته باوجود زدت امپول ریه در۳۰هفتگی زنده میمونه؟
0
1401/11/06
پزشک اوما
خواهش میکنم نازنینم ، سونوگرافی را در زمان تعیین شده توسط پزشکتان تکرار کنید و اصولا آستانه حیات از هفته 24 به بعد تعیین میشود یعنی میتوان امید داشت که در صورت مساعد بودن شرایط جنین زنده بماند 🌹
1
1401/11/08
سوال کننده
ممنون خانم دکتر عزیز
0
1401/11/08
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
0
1401/11/08
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیز مهربانم 💕
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




