Ooma

حساسیت نوزاد سه ماه و23روزه

سلام وقتتون بخیر پسر من ببلاک ای ار مصرف میکرد و هیچ مشکل گوارشی و دل درد و بد خوابی نداشت دوبار به اندازه ی قطره توی مدفوعش خون دیدم .خونی که دیدم با فاصله بود
دکتر گفت شیرشو عوض کنم بهش پپتی بدم از وقتی بهش میدم بالا میاره دل دردمیشه شبا بدخوابه و مدفوعش مخاطی شده و دور لبش دونه های خوشه ای میزنه
من الان چیکار کنم
واقعا سردرگمم و خیلی نگرانم

63 پاسخ 555 بازدید


حساسیت نوزاد به آموکسی سیلین و جوش قرمز روی گردن

سلام خانم دکتر و مامانای عزیز.پسرم بعد اموکسی دور تا دور گردنش جوش ریز و قرمز میزنه. باید انتی بیوتیک رو قطع کنم یا طبیعیه؟ کسی بچش اینجور شده؟

11 پاسخ 319 بازدید


درد لگن در بارداری

سلام من در هفته ۲۲ بارداری هستم
شبها بعد چند ساعت خوابیدن درد لگن و پشت پا دارم.بعضی اوقات صبح هم ادامه پیدا میکنه
چیکار کنم واسه کم شدن دردش؟

15 پاسخ 425 بازدید


نحوه مصرف قرص در دوران بارداری

سلام خانم دکتر عزیز
با توجه ب جواب آزمایش هایی ک داده بودم شما فرمودین عفونت ادراری دارم وقرص سفیکسیم استفاده کنم ولی امروز رفتم پیش دکترم واین پماد ک عکسشو میفرسم داد برای عفونت ادراری آیا مشکلی نداره استفاده کنم با اپلیکاتور؟
_بعد این دومی قرص رو برای حالت تهوع داد اونم مشکلی نداره؟اخه تو نت نوشته بود در دوران بارداری توصیه نمیشود
_بعد راجب قرص سوم هم ک زینک پلاس هس دکترم طبق تجویز گفته هر۸ساعت ولی داروخانه گفت روزی یک عدد بخورم بنظرتون همون۸ ساعت خورده بشه؟یکی اینکه چون زینک خودش فولیک اسید داره مصرف فولیک اسیدرو هنوز ادامه بدم؟

35 پاسخ 1,137 بازدید


تفسیر آزمایش عفونت خون

سلام وقتتون بخیر من یه دوره هست که همزمان با پریودی سرماخوردگی پیدا می کنم لرز و بدن درد و گلو درد و سرفه های خلط دار
به متخصص زنان مراجعه کردم و آزمایش نوشتن
الان جوابشو گرفتم آزمایشگاه گفتن که عفونت دارم میشه بررسی بفرمایید

6 پاسخ 291 بازدید


سفر با قطار مشکل ساز خواهد شد آیا؟ ؟؟؟

خانم دکتر عزیز با توجه به اینکه جفتم پایینه و نزدیک دهانه رحم و لولایینگ هست سفر با قطار امکان داره مشکل ساز بشه( مسافت از تهران تا مشهد)

29 پاسخ 837 بازدید


سردرد و گردن درد دو دوره بارداری

سلام وقت بخیر خانم دکتر هفته یازدهم هستم ازدیشب سرم و گردنم یطوری درد میکنه افتضاح موقع تکون خوردن یا ایستادن عین نبض دردش میگیره طوری که نمیتونم تکون بدم نمیدونم فشارم رفته بالا یا چی نمیتونم قرص بخورم

10 پاسخ 364 بازدید


قند بالا در حاملگی

سلام خانم دکتر وقتتون بخیر ممنون میشم محبت کنید جواب سوالمو بدید مربوط به خواهرمه
خواهرم از اول بارداری قند خون گرفت و الان هفته ۳۲ بارداریشه وانسولین استفاده میکنه دکترشون گفتن اگ قند همچنان بالا باشه مجبور ب سزارین میشن داروهای و انسولینی ک استفاده میکنه واستون میفرستم
الانم سوالم اینه بجز انسولین هیچ راهی واسه پایین اومدن قندش وجود نداره؟رژیم غذایی چی میتونه بخوره ک کمک کنه به کاهش قندش
قند ناشتا قبل از شروع انسولین ۲۵۰ بوده الان ۱۱۰ ولی یک کف دست نان بخوره میشه ۲۰۰ ۲۱۰ چه چیزایی میتونه بخوره ک قندش بالا نره بتونه حداقل تا هفته ۳۷ برسه
هفته ۳۱ هم وزن جنین۱۸۷۰ بوده

26 پاسخ 518 بازدید


مامانای ۳۸ هفته بیاین لطفاااا

سلام عشقا
چطورین
خسته نباشید و خدا قوت😂
مامانای سزارینی بگید چندم میزاید و بچتون چند کیلوعه

من از الان استرس فشار دادن شکمو دارم😂😂😂

153 پاسخ 1,111 بازدید


بارداری و زایمان

سلام روز اخرین پریود اشتباه ب سونو بگیم اشتباه و موتورسواری خطر داره

29 پاسخ 613 بازدید


تفسیر آزمایش آلفا فیتو پروتئین

سلام دکتر عزیز
این جواب آزمایش آلفا فیتو پروتئین من هست که توی 17 هفته و 5 روز نمونه دادم. ممنون میشم بهم بگین جوابش نرمال هست؟

53 پاسخ 3,658 بازدید


شیردهی و قطع آن

سلام نوزاد ده روزه دارم
از وقتی شیرخشک نان رو بهش دادم بعنوان کمکی، دیگه سینه منو نمیگیره و حجم زیاد شیر و ترشح آن از سینه ام همچنین سفت شدن سینه ام اذیتم میکنه و خیلی دردناکه، با شیردوش یه مدت تخلیه میکردم شیرمو ولی بسیار خسته کنندست و حتی هاله ی سینم زخم شده. تصمیم به قطع شیردهی گرفتم و میخوام شیرمو خشک کنم. لطفا راهنمایی بفرمایید چطور میتونم در این فرایند و کم شدن درد حاصل از آن موفق شم؟
لازم به ذکر هست که رابط سینه هم گرفتم برای اینکه نوزاد مستقیم سینه منو بمکه ولی ممانعت کرد و متوجه شدم که عادت به سر شیشه شیر کرده.

22 پاسخ 584 بازدید


بررسی جواب آزمایش در هفته ۱۰ بارداری

سلام وقت بخیر
من هفته ۱۰ بارداری هستم
چطور میتونم جواب آزمایش براتون ارسال کنم تا تیرویید و آهن بررسی کنید؟

28 پاسخ 375 بازدید


شیاف پروژسترون توی بارداری

من شیاف پروژسترون از هفته ۱۷ بارداری یک شب در میون استفاده میکنم چون دوبار لکه بینی داشتم اما خیلیییی کم بود لکه هام در حد یه قطره کمتر

با توجه با گوگل و نینی سایت و کسایی که قبلا استفاده کردن
شنیدم میگن بچه رو دو جنسه میکنه
آیا صحت داره یا نه؟؟؟

29 پاسخ 1,439 بازدید


سونو بیو فیزیکال برای چی باید داد

خانم دکتر سلام
من هفته پیش سونو ۳۴ هفته انجام دادم همه چیز خوب بود براتون میفرستم اما از دیشب دچار اسهال و استفراغ شدم رفتم زایشگاه اونجام هم ان اس تی انجام دادم اونم خوب بود اما گفتن فردا برم سونو فیزیکال انجام بدم
بچم چیزیش هست ابش کمه یا کمتر تکون خورده چی هست که گفتن برم؟

57 پاسخ 714 بازدید


س مصرف کندرازکی دربارداری مجازه

دکترعزیزشنیدم میگن کندرخوبه میشه راهنمایی کنین
چن روزازهفته چندشروع بشه
بدمیگن دونوع کندرهست نروماده چطوروکدومومصرف کنم

38 پاسخ 449 بازدید


دوز مصرف شربت باریچ گل بنفشه برای کودک دو ساله

سلام خانما
من پسرمو بردم دکتر براش دارو نوشت رو کارتون همه دوز مصرفی رو نوشته بود جز این شربت ،متاسفانه تو خونه نگاه کردم.
شاهان دو سالشه و ده کیلو و نیمه ..کسی هست بدونه دوز مصرفش چقدره!

داخل بروشور نوشته بود زیر پنج سال ممنوعیت مصرف داره..از اونور متخصص کودکان واسش نوشته..
چه کنم🙄؟

9 پاسخ 325 بازدید


قطره اهن ایروکید بهداشت

سلام
ببخشید بهداشت قطره اهن ایروکید داد بچم خورد.
بنظرتون خوبه؟
یه سی سی کافیه؟

18 پاسخ 491 بازدید


خانم ها تور خدا میشه یه لحظه بیاید

امروز آمدم خونه مامانم نهار که می‌خوردیم مامانم یکم انگشتش زد داخل ماست و گذاشت دهن بچم یکم مزه کرد بعد که گریه کرد فوری شیرش دادم الان میترسم مامانم هم ناراحت هست میگه ماست و شیر خوب نیست میگه دلمه می‌کنه الان خودمم خیلی میترسم بچم الان خوابیده بنظرتون چکار کنم تور خدا اگه میشه یا کسی چیزی می‌دونه بهم بگه واقعا میترسم بچمم شیر خودم می‌خوره

39 پاسخ 1,096 بازدید


رنگ و قوام مدفوع نوزاد

سلام خانم دکتر گفت بخیر یه مدتی هست که رنگ مدفوع پسرم سبز میشه و گاهی روزی به بار گاهی دو روزی ی بار دفع داره ک گاهی آبکی طوره ک جذب پوشکش میشه گاهی هم ی حالت خمیری توش هست، گاهی بیقراری هم میکنه و جدیدا گاهی جیغ هم میزنه نمیدونم بخاطر رفلاکسشه ک گلوش اذیته جیغ میزنه یا چیز دیگه ایه
شیر خشک گیگوز میدم، گاهی ک شیر خشک بیو میل ای ار میدم مدفوعش خمیری زرد رنگ میشه،
ب بار آزمایش مدفوع داد عفونت نداشت
مشکل از چیه؟

15 پاسخ 427 بازدید