انقباضی که میگن توی بازداری ممکنه باشه چجوریه؟
من از عصر گاهی اوقات زیر نافم حدود چهار انگشت پایین ترش ،توی یه نقطه اخساس میکنم که سفت میشه و ول میکنه
نمیدونمحالا این حالت انقباضه یا حرکت بچست
همین الانشم داشتم غذا میخوردم و الان که نشستم این حالت هست
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



526
1401/11/09




